Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po boji

03. 10. 2008
5
11
891
O cizích příbězích se vždycky lépe psává a stejně všechny mají místa společná tisíce písní o nich jedna je ta pravá vypoví za mě víc když já jsem netečná jsem prostě zlomená a u srdce mě píchá bolí mě všechny svaly nervy a tak dál mučí mě samota a ovládá mě pýcha mám vztek že odešel ten co mě miloval zlobu a beznaděj mi podtrhují v tváři tisíce nových vrásek co mi přibyly hraju si na siláka jako blb se tvářím schází mi sex dlouho jsme spolu nebyli to bys chtěl slyšet lásko já to dobře vím jenomže není to tak už jsme o kus dál dnes nadšená jsem lásko jiným objetím tobě se zdá to brzy? on mi za to stál...

11 názorů

má... ale není.... vnímáš to dobře

přeháňka taková, legrace... no, to ne vždy...

stěžovačka? :)))) měla to být recese!!! zase se mi to nepovedlo :))))

JEĎ!!!! :)))))))))))))))

mašinfíra
03. 10. 2008
Dát tip
mám nadšení,páru, také olej v kotli nalitý....nebo pod kotlem {viď jiko}, hrozí přetlak...výměny vlakové cesty ku Praze jsou dány...stačí signál, JEĎ.

moorgaan
03. 10. 2008
Dát tip
nikdy není brzy na nadšení z nového objetí! /**

ešte uvažujem nad všetkými tými slovami.....takže budem po tichu...... ....waw to je síla.... tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru