Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PROLETARIAN

06. 10. 2008
0
0
649
Autor
Polop

Na kraji ulice,na kraji domu na kraji kraja stoji v sivom ,ciernou karovanom saku,ciernom klobuku a v jablku nozik zapichnuty co tym ho kraja... (?)

Zrovna si pokol spickou nohy ktory mal clenkom na druhej nohe nad clenkom opretu,a razne vyrazil v pred..
Nozik zaklapol do seba a strcil si ho spet do vacku. Z jablcka si odkusol posledny kus a pravou rukou ho svihne odhodil asi zo pet metrov na pobliz chodnika sa rozprestierany travnik.
Vysoka blondina v jemne tonovanych farbach svojich siat sa neukojne ladila ku klobuku ktory na nej tkvel ako aj vsetko to maso.
Bola to panicka o ktoru sa chlapi snazili a uctivo si ju dobijali. Samozrejme ze bola verna svojemu manzelovi,miestny industrialny magnat,ktory mal vsetky prachy co si len ona vo svojej jednoduchosti vedela predstavit. Aj ked to vobec nebola jednoducha pipka. Vzdelana a ambiciozna herecka(to len moje hormony),ale bola to poslusna deva na ktoru rodicia zleho slova dopustit by nedali!
Pan co po nej vystartoval ako hliadkovaci pes bol Jindrich Volomouckej a jeho povolanim bolo Hliadkovaci Pes - Detektiv...
Najal si ho pan manzel aby jeho poklad nikto neukradol ci nejak inak nezhodnotil.....
pokracovanie
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru