Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Nerouška

07. 10. 2008
10
15
1831
Odkrýváš si mě pod roušku mi nakukuješ neroušku stránky mé vlídně dovolí ti číst si ze mě cokoli...

15 názorů

Delfín
09. 10. 2008
Dát tip
Ach jo! Proč jen to tady nejde editovat? Pro změnu mám v druhém řádku jedno "se" navíc! Asi se spokojím s tím, že jsem velmi nedokonalý a nepozorný tvor...;o(

Delfín
09. 10. 2008
Dát tip
Delfín: Omlouvám se za tu hrubku, co se do veršů vkradla se mi, leč naměkko byl jsem vskutku, a zase veselo je mi! Osladily má být správně, já narychlo jsem to psal, hravost překonala strázně, jen jsem příliš pospíchal a po sobě letmo jen četl, co jsem tady psal... Přeji krásný dobrý den a Ty žertovně piš dál...;o)

neroušek
09. 10. 2008
Dát tip
:)

moorgaan
08. 10. 2008
Dát tip
neroušek má prioritu složil asi maturitu u Jarmilky mlsá básně a na všechny cení dásně.-)) /***

Delfín
08. 10. 2008
Dát tip
Koukám, že jsi to tu pěkně rozproudila a zástup Tvých ctitelů se pere o místo na výsluní Tvé přízně! Tiše se bavím a připojuji pár veršíků jako komentář... Jarmilka tu pro nerouška báseň psala, jeho ouška zrudla, když mu posílala pusu navrch, čímž mu dala nový impuls do života, veselá je jeho nota, takže jako hříbě skáče a spěchá si pro koláče, aby mu tu sladkou chvíli ještě více osladili! Ví, že Jarmilce je milý, z pomyšlení toho šílí, štěstí prozáří mu svět, snad též báseň spíchne hned... ;Q))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

macecha
07. 10. 2008
Dát tip
ta mlaskla!

pusu Andulce :))))

macecha
07. 10. 2008
Dát tip
já za tu radost posílám velký tip Jarmilce - ona nám ji rozdává a nerouškovi ji přeji ze srdce *

To je radosti!!))) posílám mu taky...

neroušek
07. 10. 2008
Dát tip
:)

:))))))))))))))))))))))))))))))

neroušek
07. 10. 2008
Dát tip
***************************************************

jarmila posílá navrch sladkou pusu nerouškovi! :)))))

neroušek
07. 10. 2008
Dát tip
No vida! Neroušek je slavný, neroušek je hvězda! Je to nejlepší Tvá báseň Jarmilo,všechny ostatní byly jen skicou k této.Neroušek je dojat a půjde si koupit něco sladkého.*************************** PS. A neroušek děkuje.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru