Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čurání do řeky II

05. 11. 1999
4
0
1276
Autor
Rybíz

PŘEDVOLEBNÍ MÍTINK Žula slov bláto činů rozšlapané kelímky od piva a stará otázka koho budu volit? RÁNO V KOUPELNĚ si ohmatávám letokruhy probdělých nocí pod očima a lhostejně sleduju drobty vteřin vydrolené z krajíce věčnosti mokvající v rozbahněném jitru na jehož dně leží zkamenělé kosterní pozůstatky lásek až za hrob Pak ticho těhotné činem prořízne žiletka v nešikovné ruce a z mramoru vyraší pramínek mé slané krve... DĚTSKÝ KOUTEK ~~~~~~~~~~~~ To se někdo má a pak nezáviď Celý den se jenom válet občas zajdou na kus řeči vlny velké i ty malé zkrátka mořští povaleči To se někdo má když nehrozí mu síť Od obzoru do obzoru plujou si kam se jim zlíbí bez plachet a bez motoru tahle volnost ta nám chybí POHÁDKA Hned během jejich první noci mu bylo jasné, že bude hrát druhé housle, když řekla třikrát a dost. On však na to nedbal a dal osedlat čtyři páry bílých koní. A ač vypadali, že neumějí do pěti napočítat, šestý smysl je varoval, aby se na své cestě vyhli sedmi divům světa. Usadili se, až když se jim ze všech kol u vozu udělaly osmičky, někde za devatero horami. Tam pak, pamětlivi desatera, prožili dlouhý život, přičemž dodržovali i jedenácté přikázání. A pak se jednoho dne jejich čas naplnil, zjevilo se jim dvanáct apoštolů, i uvedli je v míru a pokoji do třinácté komnaty. Dobrou noc děti.
Anonym
18. 02. 2001
Dát tip
Jam, jam, mňam!!! Pravým obsahem našich slov je to, co po nich následuje :-))) Kosorin a Sala

Print
11. 03. 2000
Dát tip
...rád...

Print
10. 11. 1999
Dát tip
Taky u tebe bývám dlouho...a rád! A rád...

kačka
09. 11. 1999
Dát tip
Jseš pro mě pohádkovej dáreček a v dětství jsem sobě zakrnělá a nemíním se tak lehce dát napospas všemu co zbavuje iluzí o světě, o nás, to růžové na očích nesundávám a na úbytě u tebe nezajdu, není možná, pane Básníku - radostně pochlebně - neboť mám stejně starýho bráchu, tak si tě dovoluju zařadit mezi přízeň u rodiny vezdejší...a jak tě jinak ne/volit, když žula slov pod blátem rci ano, ano..

Tanizaki
09. 11. 1999
Dát tip
KRASNE....

Naja
09. 11. 1999
Dát tip
Tvy basnicky se mi vazne libi, jen nechapu ten nazev: Curani do reky.

Print
08. 11. 1999
Dát tip
Ach, jo...už jsem tady zas... Strašně rád!!!!

Bibša
08. 11. 1999
Dát tip
Za pohádku máš u Bibši Tipa, dětský koutek vykouzlil zasněný pohled do dáli a drobty vteřin zařízly nit do srdečního bálonku a udělaly další nesmazatelnou jizvu.

Jean
08. 11. 1999
Dát tip
Ano. Pohádka je fakt dobrá, ale stojí za to si přečíst i ty ostatní.

Merle
07. 11. 1999
Dát tip
Pohádka je DOKONALÁ. Ostatní mě ničím nezaujaly, abych se vyjádřil.

B.Ezejmenij
06. 11. 1999
Dát tip
ááá kurnik ... musim škrtnout letokruhy pod očima z mý básničky.... první reakce ( čistě sobecká )
Je to .....Co kus, to skvost. druhá reakce ( čistě sobecká )


Lampář
05. 11. 1999
Dát tip
Ano, ano, ještě další, nešetři nás. Neštetři na nás. Co kus, to skvost.

Print
05. 11. 1999
Dát tip
PROBOHA!!!! ČUREJ DÁL!!!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru