Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

někdy jsou i odpovědi

14. 10. 2008
9
29
1956
Autor
avox

Macecha: "A šedesátku považuji za úplně nejhorší, protože duše ještě mladá a tělo, to již strádá, což vůbec není sranda! Macešce, s díky za inspiraci

Ptala jsem se a mé tělo takhle mi odpovědělo: Když jsi dala lásce kvinde, musíš hledat štěstí jinde. A já, řeknu vám to krátce, našla jsem je na zahrádce...

29 názorů

avox
21. 01. 2012
Dát tip
pro mé staré kosti pár arů je dosti...

Kočkodan
21. 01. 2012
Dát tip
To Kockodan tezko verí, pár hektaru jiste merí. :-)

avox
20. 01. 2012
Dát tip
na výměru mé zahrádky? pár kroků tam a pár zpátky...

Kočkodan
20. 01. 2012
Dát tip
Já jsem zvedavý v kazdém smeru, mohu se dotázat na výmeru?

avox
20. 10. 2008
Dát tip
díky za návštěvu, budu se snažit brzy ti ji oplatit :-)

jejdavilda
20. 10. 2008
Dát tip
a to je pěkné. *

avox
17. 10. 2008
Dát tip
neomlouvej se, opakuji, příbuzné si nevybíráme... :-))

i tady se omlouvám za dvojče .

Marcela.K.
16. 10. 2008
Dát tip
Počkej? Já do tebe přece nekopu...četla jsem to tu jako první reakci Aleše_Nováka a napsala tu odpověď, ale hned další koment stejného nicku u Tebe mě přesvědčil o tom, že nejde o upřímnost, ale chuť ublížit.Zdálo se mi to drsné, , nemám ráda falešné ,,mazání medu" , ale urážky tohoto typu se mi nelíbí...Opravdu to nebylo kopnutí...přece mě čteš a víš, kde mám schované svoje štěstí. A_N na to třeba jednou taky přijde, ale musí do toho patrně dospět... Mně se tu toho také spousta nelíbí...myslím, že právě vulgarismy a urážky připravují půdu takovýmto ,,kritikům"...kteří jsou vlastně v porovnání s jinými ještě ,,slušní"...snad mi rozumíš. A básničce jsem dala tip, protože se mi líbí...je pravdivá.

avox
16. 10. 2008
Dát tip
Marcelko, čas plyne všem a sama vím nejlíp, co mi ještě zbývá... já se za alternicky neschovávám, co si myslím, to řeknu pod svým jediným jménem, které tady mám od začátku. Ale pamatuji tady příjemnější chvíle, než jsou teď. Nejlíp se kope do toho, kdo se nebrání, viď? Že i ty, to mi je docela líto.

avox
16. 10. 2008
Dát tip
sokolovna hořela včera, Noe, a nebylo to ve stromovce. Průmyslového paláce je mi líto. Ale hoří i dobré mravy na písmáku a ty žádní hasiči nezachrání. :-(

Noe1
16. 10. 2008
Dát tip
avox: nehoří sokolovna. Hoří Průmyslový palác a kus stromovky

Marcela.K.
16. 10. 2008
Dát tip
avox, některé alternicky jsou krutě upřímné...važme si jich ;-)

avox
16. 10. 2008
Dát tip
díky :-)

neroušek
16. 10. 2008
Dát tip
Neroušek souhlasí: zahrádka je ráj a zdraví moudrou Avox, která moudrost umí vtělit do básní!*

avox
15. 10. 2008
Dát tip
a ten věnec byl taky XL, nebo XXL? a co, hoří sokolovna?

když mi bylo čtyřicet, dostal jsem věnec buřtů s nápisem XL...

avox
14. 10. 2008
Dát tip
Díky, když mi bylo padesát, dostala jsem dort s padesáti růžičkami po obvodu, ale na ploše bylo napsáno 25x2... je mi osmnáct pryč, za deset let to zopakuji čtyřikrát... vidíš jak jsou důležité školní vědomosti? Třeba násobilka... Je mi, kolik mi je, já se tím netajím. Duše mi ještě neokorala a to pokládám za nejdůležitější :-)) ůůůůůů! jsem se zase rozpovídala!

Básnička je to hezká. Doufám, že byla určena do časopisu pro nějaké seniory. Tohle nemůže být o tobě. Pro si myslíš, že máš šedesát. Protože to máš napsané v občance? Prostě opakuj po mě: je mi osmnáct pryč, je mi osmnáct pryč, je mi osmnáct pryč...

Noe1
14. 10. 2008
Dát tip
:-))))

na kouzlo ne. spolehám na to, že se štěstí unaví zrovna ve chvíli, kdy půjde kolem :o)

avox
14. 10. 2008
Dát tip
jako že před tebou zastaví se čas? na jaké kouzlo to spoléháš? :-))

já spoléhám na to, že chodí štěstí dokola občas sedne i na... (ano, myslím sobecky na sebe...)

avox
14. 10. 2008
Dát tip
alešku, je zbytečné se ptát, poznáš sám, až ti bude šedesát (anebo možná o něco více vždyť muži přece nestárnou) - věčné děti - ale i jim čas spravedlivě letí :-))

no ked som sa na to díval tak v prologu bolo akurát tie posledné dva riadky :"že dakuješ za inšpiráciu"

a na jakém záhonku roste? :o)

avox
14. 10. 2008
Dát tip
díky, asi jsi to četl, ještě než jsem dopsala prolog :-))

pekné... nevinne-milé ...minidielko...zahrádku mám taky rád... takže tip...ale nielen pretu zahrádku v tvojom diele

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru