Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sixteen

15. 10. 2008
4
13
2325
Autor
T_O_M_

Tak schválně kdo vyluští co jsem to tady vytvořil (a proč je to jen z čísel) Ihaaa :-))) Tak o co že tady jde - je to pocta Sixteen - což je osmiletá klisna, dvojnásobná vítězka Velké Pardubické (letos 118. ročník), no a měla startovní číslo 10...(moje oblíbené)...dvakrát jsem na ní vsadil a dvakrát vyhrál...díky :-)


13 názorů

T_O_M_
16. 10. 2008
Dát tip
to neva :-)

T_O_M_
16. 10. 2008
Dát tip
J B - tak tím jsi mi připomněla takovou parodii na občany tmavší pleti, kde se praví "přelož mi to kameramane to jsou písmenka, nebo čísla..." :-)

T_O_M_
16. 10. 2008
Dát tip
guy a Johana Baesil...já vás asi praštím... :-)))) moorgaan - no jo bingo! je to tak, dokonce 2x letos i loni... ...ale co myslíte, že jsou ty čísla?

guy
15. 10. 2008
Dát tip
jelen po říji, když ztratil parohy :-)

moorgaan
15. 10. 2008
Dát tip
sis na ni vsadil a vyhral co?.-)) /**

T_O_M_
15. 10. 2008
Dát tip
Noe1 Toho jsem se bál, že si to někdo splete s oslem...no ale je to kůň...respektive klisna by to měla být... Jo jinak zajímavej (a vtipnej) názor, ale úplně vedle :-).

Noe1
15. 10. 2008
Dát tip
že by byl trojský, trojský osel? Klikneš na něj a smaže ti všechna díla která mají přes sedmdesát tipů ... zákeřné !!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru