Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mÁšinfíro

16. 10. 2008
1
8
1020
Tím, že mi zablokuješ možnost psát komentáře pod svůj zvrácený nick, svoji léčbu nezkvalitníš, ani neurychlíš. Marně tě nabádám, ať si to přestaneš škrabat, viď? No, dělej co umíš, jsi dost starý/stará na to, abys věděl/a, co spouštíš. Mě svojí paranoiou neinfikuješ, jsem imunní. Není to zásluha, ale dar, za který jsem vděčná. Neztrácím čas dumáním, kdo se pod tvým nickem skrývá, to by sis jen marně přál/a. Jestli někoho stáhneš s sebou pod vodu, tak jen těch pár neurotických jedinců tady... chceš-li je mít na svém svědomí. V podstatě je velmi lichotivé, že nám věnuješ tolik svojí pozornosti. To by jeden nečekal a druhý co by za to dal :))))))))))))))))

8 názorů

nevím o čo go...tak se nebudu plest...je to jen o Vas dvoch...

neroušek
16. 10. 2008
Dát tip
To je dobře, neroušek Jarmilu podpořil.*

Svatá pravda, ale v tomto případě: Kdepak, neroušku, jarmila je zvyklá na silné soupeře... s hlupáky a slabochy spory nevede...

neroušek
16. 10. 2008
Dát tip
Neroušek ví. Někdy to bez boje ale nejde, Jarmilo!*

copak na to má čas? a navíc - jarmila miluje klid a mír, ví to neroušek? :))))

neroušek
16. 10. 2008
Dát tip
Jarmila jde do boje!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru