Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Gratuluju Pištovi a Eowi

16. 10. 2008
11
93
6196
Autor
JiKo

Do mateřského lůna byla trochu zakletá as na životní dveře snad bála se zaklepat...

Tak vida, shořel nám kus průmyslového paláce a současně se narodilo trochu z dalšího pokolení písmáka.. taky se z jednoho kluka konečně stal chlap.. tatík, táta, pan otec.. zvykne si?
Už nebude chodit na procházku jen s Mufem, přiberou i Buničku, no pro mě to bude stejně Prvočka.....
Tak si to užij chlape!

93 názorů

klipeto
11. 02. 2009
Dát tip
Jen tak dal. At je nas vic - lidi, matek a hlavne otcu :) Gratuluji. At se ji v zivote dari. A kdyby se ne vzdy vsechno darilo, tak at je i tak stastna.

Rowenna
26. 10. 2008
Dát tip
Blahopřeji, blahopřeji. Mám velikou radost s vámi.

Jistěže. Padlo mnoho litrů mléka! :)

NePoe_ta
25. 10. 2008
Dát tip
Jak povídá v slavné větě sv. Augustin - "umění jest vyzařování sebe", neoddělím velikost díla od činů autora, označujíc reportovanou událost za kritiku svrchovaně kritickou. Jen by mne zajímalo, zda byla jaksepatří zapitá? :) ... a leštím oko.

Moc blahopřeji Hufnáglovým i Karešovým k miminkům.Ať jsou zdravá a veselá a dělají rodičům jenom samou radost.

Bluedragon
24. 10. 2008
Dát tip
Gratuluji všem zúčastněným... ;-)

Bebitka
22. 10. 2008
Dát tip
no vida, takovej vošklivej chlap a co hezoučkýho umí :-)) gratuluju, ať malá pěkně prospívá a velká ať rychle zregeneruje :)

vyleštěné okno přispívá k pohodě a pohoda posiluje imunitní systém, none? :_)

Anatomka
20. 10. 2008
Dát tip
to bych ráda věděla taky...:)

Tak bych vcelku rád věděl, jak vyleštěné okno přispívá k lepší imunitní vybavenosti... To je mi záhada.

fíha!

Anatomka
19. 10. 2008
Dát tip
bať, bať, švagr dokonce i okna meje, poněvadč malé princezny nejsou ještě imunitně vybaveny...teda prej...;)

a mas vytreno uklizeno a umyty nadobi pisto? :-)

Princezničky přivezu domů až zítra, zatím nezkouším loktem vodu, ale jazýčkem whisky:)

Jireš byl Čech, tak což... .) Fretko.

A pochopitelně již nesmrdím, jako kdysi. Se meju. :))

Vidět Valerii a týden divů nedávno, to hraničí s ignorantstvím, ty lovkyně jedna. Tos měla vidět už dávno!

vesuvanka
19. 10. 2008
Dát tip
Gratuluji :-)))

tak vode mě taky gratulace :-) každej říká, že si mimčo máš užívat dokaď nikam neutíká, kam ho položíš, tam ho najdeš, ale podle mě je to lepší až se jdeš podívat do pokoje, že je tam podezřelej klid a ono proto, že má práci s tím, jak vystěhovat celý obsah skříně po celém pokoji :D Takže: rodinko (tak nějak ale stále pochybuji o tom, že by Pišta dospěl :-) myslím, že budou doma dvě miminka:-) ) přeji Vám, ať se vám vyhýbají všechny nemoci, ať se vyspíte, a ať máte co nejvíc bezva zážitků s mimískem. Mějte se hlavně rádi. ňuf

gemina
18. 10. 2008
Dát tip
gratuluju, je uzasna:o)

Aiwa: Pak se, chudák, vystaví nebezpečí zvanému StvN. Ale já ji ubráním.

Nico: Valerie. Carolyn: Ty mi přeješ věci... .)))

G_B_Show
18. 10. 2008
Dát tip
Tip*

Carolyn
18. 10. 2008
Dát tip
...tak ať vám z ní vyroste krasavice. A ať jsi brzy dědečkem! :))

Nicollette
18. 10. 2008
Dát tip
gratuluju k nádhernýmu miminku.. jen jsem nepochopila, jak se holčička jmenuje?

Anatomka
18. 10. 2008
Dát tip
Gratulace ještě jednou, je nádherná...dobře jste ji udělali..:)

Ajo, už to vidím. Utrhlo se mi Norsko. Norsko! Hybaj zpátky do boudy!

Faust, Vespa a pod.: Právě. Touláte se bůhvíkde, a člověk pak po nocích z nudy to..., žejo. A pak to takhle dopadá. BG: Tady hu nás v Praze to vypadá spíš naopak. Samá holka. Papouch: Ale jistě. Ovšem je jistý rozdíl mezi tím vědět, co je to přetížení, a proletět se v F-14... :) Ruprt: Čtyři? Tak to musíš být svatý muž:) Pohádkářka: Copa? Některý se mi zaběhl? Lauro: Hlídat budeš.

sk8ergirl
18. 10. 2008
Dát tip
Básnířka Hufnáglová! :)...krásná*

Marcela.K.
18. 10. 2008
Dát tip
Je nádherná ...ale teď vám čas poběží jako blázen :-) Kdy byla naše holčička takováhle a už je v maturitním ročníku :-) Tak si to užívejte.Seš šikovnej, nám se povedla holčička až napotřetí :-)

drfaust
17. 10. 2008
Dát tip
Tý brďo, no to jsou věci! Jen si člověk na pár let odskočí a všechno je hned jinak :-) Gratuluju!

Vespa
17. 10. 2008
Dát tip
He...člověk se nějakou chvíli toulá, pak se vrátí a zjistí, že se Pišta rozmnožil... Moc hezká dcérka. Gratuluju! V.

Bude to fofr. Dnes se do místa mého trvalého bydliště dostavil můj půlroční synovec s doprovodem. Když jsem ho viděl naposled, bylo to něco podobného, jako ta slečna tady. A dneska jsme si už docela na úrovni pokecali ...... Gratulací koukám bylo dost, tak já ti popřeju velký srdce a pevný nervy. Ten, který vychoval čtyři dámy

papouch
17. 10. 2008
Dát tip
Milý Pišto. To, že novorozeňata chytají a drží nejen tátův nejen prst, je přece známý... tuším .. Braunschweigweissbierhausen-Mühlbachgrübersnagelhoffenův syndrom .. nebo tak nějak.. Zkrátka - je to proto, aby se ta malá opička udržela máminy srsti! Ale to bys měl, jako mechanik-opravář s výučním listem, vědět!! :-)

pozorovatel
17. 10. 2008
Dát tip
to si povíme za šestnáct let.. :)

Dero: To není kletba. Nacvičuje (pravda, poněkud nemotorně, ale co chceš po hodinu starém člověku) jeden z nejnebezpečnějších druhů asijských bojových umění - styl tygra. Já jí totiž pověděl o pozorovateli, tak se rozhodla, že se raděj posichruje.

Pozo: Nejsem sice ještě nad hrobem, leč tvých vnoučků se nejspíš nedočkám ani při zvýšeném úsilí... Jo, a hůl si pořídím okovanou, jen tak pri informaci:) Zbora: To nic. Vím, žes měl plný ruce práce s těma sirkama.

guy
17. 10. 2008
Dát tip
připojuji se k předchozím gratulantům - ať se malá předpisově počurává :-)

Zbora
17. 10. 2008
Dát tip
Jé, vy máte fakt dítě. Tak to je poprvé, co Janek nelhal! Moment. Jestli ona to nebude nějaké mystifikace. Já s gratulací radši ještě počkám. Anebo ne, no. A já už vlastně gratuloval už večer, jestli jsem to gratuloval Tobě. Vzpomínám si, že jsem večer někomu gratuloval, a asi Tobě, žejo. Komu jinýmu bych taky gratuloval. No a gratuluju ještě teda Esteře a pak taky tomu malému stvoření gratuluju, že se vám jakože narodilo, tak!

Norsko
17. 10. 2008
Dát tip
páč si úplně blbá, ale úplně

Norsko
17. 10. 2008
Dát tip
JSI ROZENÝ VYKUSOVAČ

Norsko
17. 10. 2008
Dát tip
pišto: básnířka ? ... vypadá celkem hezky

Norsko
17. 10. 2008
Dát tip
ale je to hezké *

Norsko
17. 10. 2008
Dát tip
vykusovači

pozorovatel
17. 10. 2008
Dát tip
já vim.. stařeckou holí:) s obzvláště velkým potěšením budeš hlídat naše vnoučky:))

Dero
17. 10. 2008
Dát tip
Gratulace, táto. :o) Ale měl by sis dávat bacha, na té první fotce na tebe tvůj potomek sesílá nějakou hrozivou kletbu. Jinak si to gesto levou, nemotornou rukou nelze vyložit.

Pozo: Tebe seřežu s obzvláštním potěšením... :))

pozorovatel
17. 10. 2008
Dát tip
si počkám, až holka vyroste.. :) gratuluju!

Ježiši Kriste, vono je mu to podobný!!!!!!! ;-)))))

leenai
17. 10. 2008
Dát tip
ehm, i s avi

leenai
17. 10. 2008
Dát tip
Ta poroste do neskonalé krásy, na první pohled je to vidět =) gratulace pantátovi a paňmámě

LaMouette
17. 10. 2008
Dát tip
Gratulka jak stado plasnu.. wo tom zadna..:-) a ouplne nejvits Eowi.. zeano.. mots mots preju.. a mots mots ji zdravim a vzkazuji, ze je proste dobra..:-) Us tedkonc je jasny, Pisto, ze budes v rodine jedinej.. kerej me nema rad..:-) le ja su velkorysa.. a gratuluju i Tobje.. a musim zotpovjedne rict.. holky umis..:-)

Oldjerry
17. 10. 2008
Dát tip
Maminka je zžejmě moudrá, tak tě při tom nechá...(:-D)

Jelikož je to krasavice, je nadmíru patrné, že je po mě:)

Petrusha
17. 10. 2008
Dát tip
jéje, to je pekná holka - po kom to je? :))))) tak ešte aj tu - nech vás len a len teší!!!)))) A moc ju nehnevajte :)

domin.go
17. 10. 2008
Dát tip
OK,řeknu Káje, co se s tím dá dělat :)

damaxy
17. 10. 2008
Dát tip
Valerie má mámu, Valerie má tatínka, Valerie,tatínek maminka rozrústá se Hufnáglovic rodinka ať je vám spolu hezky

Tak s tím taky pomož, domingo:) Společnými silami je doženeme.

domin.go
17. 10. 2008
Dát tip
Ale Číňani mají furt moc velkej náskok :))

Algaranna
17. 10. 2008
Dát tip
rozkošné stvoření...gratuluju a ano...užívejte se...

Delahaye
17. 10. 2008
Dát tip
Krásný holky :-) Hodně zdraví a gratuluju taky :-) K.

Pacer
17. 10. 2008
Dát tip
Tak malá a už v péči zvěrolékaře! Kam to spějem!!?? Srdečně gratuluji chlape, pozdravy mámě a malé a hodně zdraví všem!! J.

dadik
17. 10. 2008
Dát tip
no paráda, tak garatuluji rodičům a holčičce přeji, ať se jí daří....**

Muamarek
17. 10. 2008
Dát tip
Taky se připojuju se svou gratulací - hodně zdaru :-)) Marek

Garth
17. 10. 2008
Dát tip
pišto, to se musíme spolu opít (měli bychom zkalit i dítě?), vezmu si na oslavů tygrované dítě (nějak moc dětí) jak jsme o něm mluvili včera (dneska?), jinak nelze

Garth
17. 10. 2008
Dát tip
wow

gratuluji vsem zucastnenym! a at mala literatka prospiva a moc nezlobi :-)

Garth
17. 10. 2008
Dát tip
gratuluju pištovu

Milly
17. 10. 2008
Dát tip
užívejte se...... .o)

Díky všem:) Bylo to náročné, ale stálo to za to. Když se vás ten tvoreček poprvé chytí za prst... Někdo by mohl namítat, že tohle není literární událost, ALE - popatřete sami: není to už na první pohled rozená básnířka? .)

Garth
17. 10. 2008
Dát tip
gratuluju pištovu

Noe1
17. 10. 2008
Dát tip
tož ať Valerie vzkvéta do krásy po mamince a do ujetosti po tatínkovi (nebo naopak)... velmi luzné! Pozdrav i od další lůzy, tedy od Del.

Oldjerry
16. 10. 2008
Dát tip
Pišto s potěšením ti blahopřeji a všem vám dohromady přeji zdraví, abyste se mohli hodně dlouho těšit sebou navzájem. Oldík JiKo - díky za to avi

papouch
16. 10. 2008
Dát tip
píp :>

sidonia
16. 10. 2008
Dát tip
přidávám se ke gratulacím!!!! pišťáku jeden - ty se nezdáš, jak seš šikovnej:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru