Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pomsta

22. 10. 2008
13
19
1265
Člověk si snadno sáhne na dno kde nedostatky všeho druhu neděsí mnohdy jdou i k duhu vyhladovělým necitům prý všechno zlé k něčemu dobré říká se já však že jsi tu se nepřestávám těšit dneska nabízíš pomoc je tak hezká položíš slupky od banánů čpícímu hmyzu blízko dveří blizoučko na práh od bytu

19 názorů

Ještě mám v živé paměti vaše společné foto na zahradě :))) - mějte krásný den, oba.

Edvin1
24. 10. 2008
Dát tip
Jarmila: jj :-P

Ed: Tak je to správně :))))

Edvin1
24. 10. 2008
Dát tip
Jarmila: Však jo, i já souhlasím s mámou jen proto, že mi mluví z duše. My dva si dobře rozumíme, a já vím, že máma pro mne chce jen to nejlepší.

No... to já bych tak rychle nesouhlasila. Jedině, pokud by mi máma mluvila z duše :)))) - a tak to často bývá!

Edvin1
23. 10. 2008
Dát tip
Tak, když já mířím do hospody, tak souhlasím s mámou, že bych tam neměl... :-)))

Naše kroky nás zpravidla nevedou tam, kde nemáme být, naopak.

Edvin1
23. 10. 2008
Dát tip
Literatura iluzí je. Je-li jí člověk odkojen, není na Písmáka připraven.

Kde jste přistál? V prostředí, ve kterém člověk vyrůstá z iluzí. A je dobře, že takové prostředí někde je. Život není o iluzích... přece...

Edvin1
23. 10. 2008
Dát tip
Já snad sním?! Kde že jsem to přistál? Tohle že je donebevychvalovaný literární portál Písmák??? Hádáte se tu, napadáte, koušete a kopete o věci, které s literaturou nemají pranic co dělat. nevím nevím, jestli si na tohle zvyknu. Své nervy a energii hodlám zužitkovat někde jinde. Děd Ed :-(

Nor: no jo, každý z nás si občas upáchne... :))) Moor: kdy už mě pustí k maturitě? :)))) Marš: pravda, svatá pravda... nero: smála jsem se já, přála jsem si, ať se směješ také :))) Ed: vážím si takové poklony, moc :))) a-n: laskavost old: to jsou ta naše léta nevybouřená, Jaroušku :))))

Oldjerry
23. 10. 2008
Dát tip
99% průšvihů začíná tím, že se někdo domnívá, že lepší, nebo chytřejší, než ti ostatní. Skromnost zdobí básníka, moudrost zdobí kritika... Holky a kluci : NEBLBNĚTE ! od toho jsem tu já (:-D)

kritika k dílu "avox, mylence a aleši-novákovi" protože autorka zveřejnila tento velmi osobní text jako indispozici, takže není možné veřejně se k němu vyjádřit, dovolím si pro úplnost uvést kontext celé diskuse, aby si náhodný čtenář mohl udělat ucelený obrázek. Debata byla původně pod dílem "život jde pořád dokola..." u avox. Kvůli přehlednosti je trochu zkrácená, ale celkový "smysl" diskuse zůstal zachován. 21.10.2008 13:25:49 avox Podívej, Jarmilko, já už dost dlouho tvá díla nekomentuji, co kdyby ses i se svými alternicky zachovala stejně? Prostě se na mne vykašli, je tady dost místa pro všechny. Anebo se tě mám příště nejdřív zeptat - zemřel mi kamarád, co myslíš, když to takhle napíši, nedotkne se tě to? Řekla jsem už všechno, víc ti odpovídat nebudu. 21.10.2008 13:31:05 Jarmila_Moosová mám právo číst a komentovat - to víš stejně jako já, nelíbí-li se ti to, máš nástroj, jak mi v tom zabránit kdyby ses zamyslela nad tím, jak věci kolem sebe vnímáš a komentuješ, nedostávala by ses do těchto rozporů a to, co říkáš teď, jenom navozuje můj pocit, že promlouvám s uraženým dítětem v tobě... pro lepší srozumitelnost: je to hloupé, naprosto ps: neoperuj s tím, že nekomentuješ má díla - je to tvoje volba, která se mě netýká ... 21.10.2008 14:24:07 Jarmila_Moosová ps2: avox, Hedviko, Naďo... či jak se vůbec jmenuješ - poznámka o mých alternicích zase jenom svědčí o tvé domýšlivosti... jak si můžeš všimnout, publikuji pod svým občanským jménem 21.10.2008 14:28:52 aleš-novák tak to nebyl moc dobrý vtip. Není to tak dlouho,kdy ses sama přiznala, že píšeš pod nickem mašinfíra. ... 21.10.2008 14:51:25 aleš-novák slušelo by se přiznat pravdu ohledně nicků. Když už se tu tak oháníš svým jménem. 21.10.2008 14:56:07 Jarmila_Moosová tobě skládat účty nemusím, zvláště poté, co jsem se přesvědčila o tvých "kvalitách" vnímání sdělovaného - a před svým svědomím a lidmi se zdravým úsudkem mám svědomí čisté 21.10.2008 15:02:05 aleš-novák tak dobře, udělám to za tebe: 8.10.2008 Mojmír (mašinfíra...)si vytvořil stránku na Písmáku, aby mě mohl číst. Všechny verše tam píšu já, on zase komentáře se čtenáři. Je to kus psychologie, jak se uživatelé serveru chovají ve vztahu k tomu, co se jim nabízí... 21.10.2008 poznámka o mých alternicích zase jenom svědčí o tvé domýšlivosti... jak si můžeš všimnout, publikuji pod svým občanským jménem. p.s.: obě citace psala stejná autorka... 21.10.2008 15:09:11 Jarmila_Moosová jsi ubohý... 21.10.2008 15:10:43 aleš-novák Pravda je ubohá? Tak si to mysli dál... 21.10.2008 15:12:40 Jarmila_Moosová ps2: až jednou okusíš sladkost poznání, jaké to je udělat taky něco sám za sebe, nepřežiješ pohrdání sebou samým za všechno, čeho jsi byl schopen....... a než mě i tvůj věrný stín zablokuje, sděluji, že jsem tento dialog dotáhla do konce 21.10.2008 15:19:30 aleš-novák Posuzování toho, čeho jsem schopen, nezávisí ani v nejmenším na tobě...howgh 22.10.2008 09:12:40 Jarmila_Moosová Aby vás tři to nesvědilo a pro ty, co před nimi nic neskrývám: Od svého příchodu na www.pismak.cz publikuji veškerou svoji tvorbu pod svým vlastním občanským jménem Jarmila Moosová. Díky technickým možnostem internetového světa jsem z ryze osobních důvodů založila postupně alter-stránky "xxbarbie" a "danha", abych si ověřila, zda moje tvorba obstojí před kritiky také v rovině inkognito. Nick "mašinfíra" spadá do zcela jiné kategorie. Založil ho můj přítel z důvodu příjmu avíz o mojí nové tvorbě. Nápad publikovat dílo společně byl věcí okamžiku a celá psychologie, o níž se Aleš zmiňuje, spočívá v chování mylenky, která bezprostředně velmi netaktním způsobem začala navazovat s mým /dnes již mužem/ důvěný kontakt. Pro mě další z indicií, hovořící ve prospěch pana Romana Lohnerta. V dopise jsem se o ní nezmínila, jelikož nemám ve zvyku kohokoliv poškozovat. Zaměřujete se zde na téma alternicky Jarmily Moosové, abyste sami před sebou obhájili svoje nikomu nic neříkající virtuální existence. Jak nesmyslné! Jarmila_Moosová 22.10.2008 10:24:49 aleš-novák omluva za včerejší lži se přijímá :o) 22.11.2008 ...... Jarmila_Moosová aleši-nováku hrabe ti ?!!! ...následovalo dílo "avox, mylence a aleši-novákovi" z 22.10. ...

Edvin1
23. 10. 2008
Dát tip
Paní Jarmilo, nad touto básní jsem se srdečně zasmál. Ale z podobného důvodu se na Písmáku asi ještě žádný čtenář nikdy nechechtal: Snad jen Slované jsou schopni vyrobit text, do takové míry nabitý ironií! Až ní praská. Představil jsem si, že bychom jej měli překládat (a snažit se pochopit) v hodině češtiny pro cizince. Propánakrále, to by bylo rozpaků!!! LOL Váš děd Ed :-)

neroušek
23. 10. 2008
Dát tip
Hahaha................neroušek se směje a poznává: byl múzou.*

všechno zlé k něčemu dobré...

moorgaan
22. 10. 2008
Dát tip
...zkouska - ale ty ses sikovna a umis si zamest pred svym prahem.-)) /**

Norsko 1
22. 10. 2008
Dát tip
fuj! ať se stydí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru