Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Repriza

23. 10. 2008
2
5
1134
Autor
zmatiask

kazde obdobie sa raz konci...a ked sa to tyka citoveho zivota, je to o to tazsie...ale basen umoznuje vyspovedat sa ... a ako sa vravi, papier vela znesie...

Repríza

skončila sa etapa

etapa ruží

úsmev žiari na iných perách

ruku stíska iná ruka

tvoja radosť ma ničí

vraždí srdce

potápa dušu

som v inom filme

ktorý mi nepatrí

v úlohe

ktorú nepoznám

som na ostrí čepieľ

bez konca...


5 názorů

zmatiask
11. 11. 2008
Dát tip
to už bola druhotná fáza..to som sa asi len nudila..a dorábala...veď nevadí...niečo sa podarí a niečo nie....ale díky že sa ti páčilo..

zmatiask
27. 10. 2008
Dát tip
veď áno...tá ojedinelá slovná zásoba....ako sa odlíšiť od ostatných...len tie slová mi vychádzali priamo z duše...slovný fond mám dosť bohatý.....len ho v poézii neviem akosi využiť, ale každý sa učí...a ďakujem za každú radu... študovala som, mimochodom, slovenčinu, viem...som rada, že mi tu má kto poradiť...

myxomatosis
24. 10. 2008
Dát tip
no ja neviem.. nie je to úplne najhoršie.. má to aj myšlienku.. ale používaš veľa klišé a floskulí.. "skončila sa etapa.. úsmev žiari.. ruku stíska iná ruka.. potápa dušu.. " samé o sebe nie sú možno také zlé.. ale v kontexte sklamania z lásky už boli použité tisíc krát.. strácaš tým na autenticite.. skús sa viac hrať so slovami.. lebo vyjadrovať sa myslím vieš..

pété
23. 10. 2008
Dát tip
jo, zpočátku jsem nepochopila, proč něktará slova zvýrazňuješ a podtrhuješ "ne", přišlo mi to zbytečné, ale dodatečně uznávám, že smysl to má. Dobrá básnička, poměrně obroušené téma, ale zpracované dobře. t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru