Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plnoletním

24. 10. 2008
1
11
1432
Autor
Morsdave

Plnoletním a hřbet se mi křiví

slintám do výstřihů vážných dam

k dětským hrám jsem již příliš sivý

však k dospělým hrám pohrdám

 

dětský rozum postrádám

a dospělou hloupost spřádám

Či snad mám??

 


11 názorů

Morsdave
26. 03. 2009
Dát tip
ale právě o tom to je. sivý jakože na to hraní už sem příliš šedivý- příliš starý či přerostl sem hry a teď mi již nic neříkají. chápeš?

neo.bape
23. 03. 2009
Dát tip
jo a ještě něco :DDD sivý, je šedý, takže tam rovnou dej jiný slovo vyjadřující vyspělost nebo přestárlost v souvislosti s dětskými hrami :o)

neo.bape
23. 03. 2009
Dát tip
áá, ještě mě napadlo!!! "k dětským hrám jsem již příliš sivý, (však) hrami dospělých, pohrdám"

neo.bape
23. 03. 2009
Dát tip
pété: jenže to už by s tím pohrdáním ke hrám nebylo takový, spíš bych tam napsala- k dětským hrám jsem již příliš sivý, však k dospělých hrám (nebo tato dvě slovy vyměnit), pohrdám. Zní to divně, ale aspoň je to správně a navíc se to tam i vejde :)

Morsdave
23. 03. 2009
Dát tip
Děkuju. už jest spraveno.

neo.bape
23. 03. 2009
Dát tip
jinak ti dám tip, protože se ti vážně povedla;)

neo.bape
23. 03. 2009
Dát tip
no, nechci prudit, je to hezká básnička, ale, myslím, že spíš plnoletníš a ne plnoLetíš... třeba špatně, kdyžtak opravte.

Miroslawek
26. 10. 2008
Dát tip
artikulace myšlenky trochu vázne

taky se mi líbí - až na výhrady kerý už tu zmínily kolegyně přede mnou - ta první část :o)

Diana
24. 10. 2008
Dát tip
hřbet se ti křiví, nikoliv křivý

pété
24. 10. 2008
Dát tip
možná bych tam dala spíš "a dospělými pohrdám"...protože pohrdat k nečemu...nedávám myslím smysl. Jinak je docela dobrá, první část se mi líbí hodně, ta otázka na konci je pro mě poměrně nicneříkající, možná by taky stála za větší zamyšlení...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru