Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Minulost

24. 10. 2008
10
16
2277
Autor
Anuschka

"Pohled do minulosti je někdy nejlepším průvodcem do budoucnosti."

Včera bylo pozdě
A dnes je příliš brzy
       Otvírat starý rány
       A nutit čas aby se vrátil zpátky
Protože čas a bolest nepřekonáš.

Spálili jsme mosty
       A popel přesýpáme mezi prsty
       Ještě hřeje (...cítíš?)
Utopíme ho v řece
Která nás dělí od sebe navzájem

A postavíme ty mosty znovu.
 
       ...Co říkáš?

16 názorů

pěkný prolog

Mě se ten konec líbí:)..Celkově se mi to líbí:)...(i Tvá povídka děvka..)

Smíšek:-)
10. 02. 2010
Dát tip
t

Docela dobré... verš "Utopíme ho v řece / Která nás dělí od sebe navzájem" mi tam nesedí. Na začátku nastoluješ složitý problém (nebo o něm tak mluvíš) a pak ve dvou verších předloží jednoduché řešení...

A.H.
08. 01. 2010
Dát tip
Nejlépe uděláš, když se budeš dívat jen dopředu. Minulost je ztráta času v porovnání s tím, co můžeš v životě ještě zažít. *

Lakrov
08. 11. 2008
Dát tip
Pro jejdavilda: Je-li tomu tak, pak by se hodilo poskytnout lepší. Děkuji za reakci :-)

jejdavilda
08. 11. 2008
Dát tip
Lakrov, pěkně blbé přirovnání

Lakrov
07. 11. 2008
Dát tip
Popel nahromaděných vzpomínek, neuskutečněnných snů a promeškaných příležitostí (i lásek), pálí nejméně tolik, jako světelný výkon té dávné bomby, po níž zbyly jen stíny na zdi. Nepoznáš-li, budeš šťastnější. Poznáš-li, budeš bohatší.

Anuschka
07. 11. 2008
Dát tip
Ne každý popel musí pálit... Naštěstí. Jinak děkuji...

Lakrov
07. 11. 2008
Dát tip
> Protože čas a bolest nepřekonáš. Dovolím si oponovat: Čas ne, bolest ano. Popel ze spálených mostů nehřeje; myslím že pálí (a nadále spaluje). Tip.

Darmo-šlap
06. 11. 2008
Dát tip
Ale popel, který ještě hřeje, to je neotřelé.

Rowenna
26. 10. 2008
Dát tip
Příliš mnoho obrazů, které už byly namalovány. Mosty jsou takové zprofanované téma. Hezké bude, až začneš malovat své obrazy.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru