Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na návštěvě 3

28. 10. 2008
9
11
1622

KOHO CHCEŠ NA ČEM NACHYTAT? /Roman Lohnert/ (Na literárním výboru) Koho chceš na čem nachytat? A koho za co opakovaně vyčinit? Že koně fantazie chtěl dál štvát a zapšklým poučkám se vzpříčit? */ZAHRADY (11. 10. 2008) (miniatury/hříčky)

Bylo je a bude zhrzené ženy jsou duchem chudé

11 názorů

:)))))))) - jak dobře pro nás!!!!

Edvin1
03. 11. 2008
Dát tip
Tož, proto jsem sem přišel - abych se něčemu naučil. A na oplátku Vás všecky obdarovávám mými pseudointelektuálními výpotky. :-)

dáváte mi téma k dalšímu samostudiu... děkuji :)))

Edvin1
03. 11. 2008
Dát tip
Zhrzený může být každý - a připadá si chudý tím či oním. Dokud nepotká svou velkou lásku. Jen tak na okraj - výraz "chudý duchem" je biblického původu (jak tak mnoho v našem slovníčku) a má docela jiný význam, než jaký se mu v hovorové češtině dává (hlupák). Jednalo se o lidi prosté, upřímné a přimočaré, ne podlé a lstivé a intrikáře. Pokud si myslíte, ze pohrdnout někým má na něj tyto blahodárné účinky, pak by bylo záhodno, abychom se takovými zhrzenými, tedy aspoň jednou za život, stali všichni. K jakému ozdravení společnosti by pak došlo!!! Váš děd Ed :-)

a ještě jsou škaredy

guy
29. 10. 2008
Dát tip
kdyby byly duchem chudé jen zhrzené ženy, tak by tu bylo na světě krásně .. bohužel, ten rozsah je mnohem větší a nebere ohled na pohlaví ..

neroušek
28. 10. 2008
Dát tip
Neroušek souhlasí.*

macecha
28. 10. 2008
Dát tip
tak,s tím nesouhlasím !

Norsko 1
28. 10. 2008
Dát tip
to by si za rámeček nedaly

Adeee
28. 10. 2008
Dát tip
výstižně

Háber
28. 10. 2008
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru