Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vrchní prchni aneb obsluhovala jsem ruského mafiána

29. 10. 2008
11
24
1959
Autor
kgirl

Se změnou času jsem zatoužila po změně zaměstnání. Okolnosti a náhoda zapříčinily, že jsem skončila v jistém luxusním restauračním zařízení na Staroměstském náměstí. Mým hlavním úkolem je mimo jiné uvádět hosty ke stolům, ve většině případů je ale uvedu spíše do rozpaků. Na to, že mi jistý můj nadřízený na otázku zda máme cokoliv volného vždy odpovídá, že volný je jedině on, už jsem si zvykla. O nic lepší nejsou ani movití podnapilí hosté, průměrný večer pro mě ve výsledku obnáší dvě až tři nabídky k sňatku, jednu nabídku práce na pozici společnice ve vile na soukromém ostrově a šest až deset více či méně vřelých objetí, často doprovázených neobratnými (a neodvratnými) polibky. Jde povětšinou o polibky italské, španělské, americké, v některých případech i francouzské. Ještě neodbytnější byla jakási skupinka Švédů, která nutně chtěla trojku. Nevyšlo to, museli se spokojit s dvojkou. S kolegy číšníky také není snadná domluva, marně jim vysvětluji že nabízet hladovému a žíznivému Britovi „desert“ namísto „dessert“ se nevyplácí, takový host může se pak může snadno sebrat a desert. Korunují to neanglofonní hosté, kteří mi při odchodu vřele děkují, že jsme „the best italian restroom in Prague“.


24 názorů

Hezké ale krátké.

kgirl
01. 11. 2008
Dát tip
Obyč hadry stačí, často nám tam lezou movitější oteplákovaní turisti. Pivo stojí tuším něco mezi 40-80 korunami ale nejsem si jistá, mám personální slevy tak mě to příliš nebere :) Jsem tam od 12 do 12 ale od 5 odpoledne bývá narváno takže si většinou není kam sednout...

kgirl
01. 11. 2008
Dát tip
Stav se, aspoň mi to rychlejš uteče!:) A přiveď ctitelky, ťřeba to nachvilku rozředí tu koncentrovanou přízeň hostů :D

kgirl
01. 11. 2008
Dát tip
:D ummmmmmmmmm.......nemame ale ze ses to ty propasuju ti jedno personalni za pouchy 7kc :D a pokud tam nebudu jsou tam mladi cisnici kteri jiste pro sympatickou divku udelaji to same :) pracuju treba tuhle celou nedeli----

Lucie-at
31. 10. 2008
Dát tip
Ha! Tak to se stavím :-p Doufám, že máte kapučíno v studentsky dostupné cenové relaci :-D

kgirl
31. 10. 2008
Dát tip
Je to v Celetný naproti knihkupectví Fišer:) Návštěvy vítány zejména o nedělích, kdy mám proklatě dlouhou pracovní dobu:)

Winter
30. 10. 2008
Dát tip
Hezký, ale málo. Já ci eště! Tedy, prosím. Jo a: mapka zase nebude? .)

neroušek
30. 10. 2008
Dát tip
Nero,ten římský císař,je taky sympatickej.Snad jediný císař, který miloval poezii a chodil recitovat na vystoupeních.*

Makrelka
29. 10. 2008
Dát tip
Pobavilo. Dávám tip. Fejeton mi to nepřipomíná, ale čert vem ty žánry.

Lucie-at
29. 10. 2008
Dát tip
Pobavilo mě jako vždy :-) No ale tam už Tě nejspíš nepotkám :-p

Diana
29. 10. 2008
Dát tip
Ještěže to bereš s vtipem a nadhledem :-)***

kgirl
29. 10. 2008
Dát tip
Grazie mille Alexandře!-------- Neroušek: Jsem myslela že Nero, ten římský císař :D (teď doufám že jsem tě neurazila)

neroušek
29. 10. 2008
Dát tip
Nero-Neroušek........hodný skřítek a bytost světla a tibetský španěl.*

kgirl
29. 10. 2008
Dát tip
Děkuju neroušku, ještě mi řekni proč máš tu přezdívku jakou máš?

kgirl
29. 10. 2008
Dát tip
Děkuju neroušku, ještě mi řekni proč máš tu přezdívku jakou máš?

neroušek
29. 10. 2008
Dát tip
* Je to opravdové.*

kgirl
29. 10. 2008
Dát tip
To vis, shitovat up by se ti nevyplacelo, je to v protisměru a hrozí riziko srážky s protijedoucim kadidlem :D diky za tip!

kgirl
29. 10. 2008
Dát tip
To vis, shitovat up by se ti nevyplacelo, je to v protisměru a hrozí riziko srážky s protijedoucim kadidlem :D diky za tip!

Vaud
29. 10. 2008
Dát tip
:-)) mam o dve patra vys sislavou spanelskou kolegyni, ktera me zve na kafe a vzdycky mi rika: Shit down Michal a ja se pak dlouho kousu do rtu, abych se nesmal *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru