Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mokrá duše

28. 07. 2001
0
0
1636
Autor
člobrda

dobře tedy, když kapka, tak portského :o))

Padá kapka.. já nic netuše

nechávám ji padat do duše

kapka proniká do těla

snad to ani nechtěla

ve chvíli s duší splynula

vždyť duše téměř hynula

mé oči náhle procitly

uvnitř duše se ocitly

zrychlil se mi v srdci tep

zmizel i na mozku lep

že by tenhle slunce kus

spustil ve mně dobré blues?


Dobre antidepresivum

Amanda
28. 01. 2002
Dát tip
Hezka spojeni...libi

Roger
09. 08. 2001
Dát tip
hezké :) jediná vada je, že problemy neutopíš žiadnym počtom kvapiek - vedia plávať. ale to len tak naokraj. pár kvapiek nikdy na srdce neuskodí :)

člobrda
09. 08. 2001
Dát tip
Rogere, tady neni o problemech ani zminka, kdyz jsem to psal, tak mi bylo prijemne, i kdyz jsem se citil zmokle...

člobrda
03. 08. 2001
Dát tip
díky Krele, ale benzín já nerad :o) to potom zavání upálením a já bych rád ještě něco naspal.. volím tedy kapku lihoviny :o) na ten rým jsem se koukl a tak jsem to opravil a díky Tobě jsem vlastně vyjádřil to, co jsem vy-jádřit chtěl :o)) preji krasny den :o))

Krel
02. 08. 2001
Dát tip
dobré rýmy ...jediné co se mi nelíbí je rým: probudily-zavětřily.. a voda..ne to by nebylo trapné, ale na druhou stranu takové očekávané, chtělo by to něco překvapivého..napadá mě benzín:-)

člobrda
30. 07. 2001
Dát tip
a voda.. bylo by to trapné ? :o))))

Had
28. 07. 2001
Dát tip
... hm... sedl by mi k tomu doprovod kytary ... třeba od Claptona ...blues ... (Ještě k té kapce, nebyl to spíš alkohol, než voda ? :o))

člobrda
28. 07. 2001
Dát tip
hmmm, tak tehle kritice musim pripit, hihi.. no ted jsem mel "mokré" období v psaní.. :o))

alina
28. 07. 2001
Dát tip
:o)))........................ a kapka čeho?

Gastarbajtr
28. 07. 2001
Dát tip
spadne kapka a nic se třeba nestane.....kapka alkoholu? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru