Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlenka

30. 10. 2008
15
26
1482
Jsem tvoje svědomí vzpomínka na selhání při plném vědomí když sobě sám jsi lhal že dobře znáš a víš co opustit co bránit abys až přijde čas jednou sám nezůstal...

26 názorů


Před tebou? Nevím....

Delfín
31. 10. 2008
Dát tip
Svědomí, to je ten tichý hlásek, který nám říká, že se někdo dívá...;o) ***Víš, kdo to řekl?

Ed: moudrá slova, děkuji za ně... KZ: :)))) - jsem ráda, že oslovila

Smekám.

Edvin1
31. 10. 2008
Dát tip
Zase jeden z těch veršů, o nichž jen sama autorka ví, kde je jejich původ, a tedy i význam. Inspiruje však fantazii a dovoluje do vyzniklého obrazu dosadit své vlastní zážitky, osoby, okolnosti a.... výčitky svědomí. Mně osobně to navodilo vzpomínku na jednu událost, o které bych nejraději zapomněl.(Každý máme takové vzpomínky.) Člověk si to rád přečte, protože je to tak dobře sepsáno, ale pak to sklapne jako knížku, založí do regálu, a nidy víc to neotevře. Aby se zlý džin už nikdy z té láhve nedostal. A obchází kolem toho po špičkách... děd Ed :-)

do pěny :)))

mašinfíra
30. 10. 2008
Dát tip
jak chceš... Padám na hubu.:)))

padá mi štěstí budu tady :))))

mašinfíra
30. 10. 2008
Dát tip
kryštof se vrací z objevů... Máme to doma!

mašinfíra
30. 10. 2008
Dát tip
kryštof se vrací z objevů... Máme to doma!

Oldjerry
30. 10. 2008
Dát tip
Ti co to umějí spočítat nebývají šťastní. Je jich málo, naštěstí... *

Ó
30. 10. 2008
Dát tip
...jen tak dál...

macecha
30. 10. 2008
Dát tip
správně, přitom krásně jsi to napsala, škoda jen, že si to "oni" nepřipustí... ***

moorgaan
30. 10. 2008
Dát tip
ty dost často používáš myš Lenku ..že jo!.-))/**

moře
30. 10. 2008
Dát tip
pěkné...*

jdu ho omrknout na youtube :)))) - a díky, Fiú...

w.i.l.e: ach tak, já myslela, že někdo tady z autorů... děkuji :))))

kdo je Kryštof?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru