Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

FRESH FLESH v kavárně Černá Labuť !

31. 10. 2008
3
27
896
Autor
G_B_Show

Přijďte! Písmácká účast: CrawlingChaos, Rimmer, Pozorovatel, G_B_Show, Turandot, Friday, Pablo_honey



FŘESH FL´ESH




Večer mladého československého umění v pražské kavárně Černá Labuť, pátek 31.10. od osmi hodin.


Účinkující:

AkkaMiau

Tři mladé, krásné slečny a jejich brněnský "lofi chilly lolly pop".

Improliga
Dvě družstva herců proti sobě zápolí v podivných disciplínách na náměty publika.

Rypadlo
Lovestory pana Skleničky a obřího kráčejícího velkorypadla od režiséra Martina Duška.

Jakub Repický / CrawlingChaos
Slovenský básník a jeho snové, asociační, občas triviálně expresivní a místy kostnatě formalistické básně.

Jiří Charvát / Rimmer
Českolipský humorista a jeho stand up / sit down comedy čtení o nelehké cestě vstříc vlastní sexualitě.

Pozorovatel a Lišák
Písmácký Tom Cruise a jeho přednáška na téma "Nové objevená země mezi Budapeští a Prahou."

Duroshik
DJ, který svými rytmy podkreslí pauzy mezi vystoupeními.



Vstupné 50,-











27 názorů

zabudol som avizovat

no, nejake fotky uz su na http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewPicture&friendID=394190191&albumId=1230265 ale pokrytie vecera je skromne.

G_B_Show
02. 11. 2008
Dát tip
Jakmile fota budou na netu, hodím sem link:)

Milly
02. 11. 2008
Dát tip
Aj, CrawlingChaos čet- a já nebyla v Praze... :-(( (ostatní jsem už slyšela... :-P) Nu nic... :-) Škoda, jak už bylo řečeno..

Rimmer
02. 11. 2008
Dát tip
No byli jste zlatí. Další lidi získali tváře. A všechny nádherné :) Kde budou ta fota? Ten MySpace je pro mě přehledný jako tenké střevo.

No co co... Mám doma mimino, moc se nevyspím... Jak říká Kundera - to slovo vůbec neznám!

Dero
31. 10. 2008
Dát tip
Přimlouvám se ke katugirově hrozbě a doplňuju, že zle bude taky veřejně.

moorgaan
31. 10. 2008
Dát tip
byl jsem tam v 8 hodin - bylo zavreno - nemelo to byt od 20 hod. ??

katugiro
31. 10. 2008
Dát tip
Pišta_Hufnágl se veřejně omluví za slovo "odzýval", nebo bude zle.

Norsko 1
31. 10. 2008
Dát tip
láká mě repický

:((((

G_B_Show
31. 10. 2008
Dát tip
Bohužel, budou jen fotky.

Improliga a Rimmer mě zajímají eminentně (bože, to je slovo!), zbytek bych asi odzýval. Bude z toho videozáznam?

G_B_Show
31. 10. 2008
Dát tip
Ty budeš vždycky jen druhá, kide.

Vaud
31. 10. 2008
Dát tip
super tohle by mě lákalo - jen mám už něco u Sagrady Familie :-) škoda

G_B_Show
31. 10. 2008
Dát tip
Ty budeš vždycky jen druhá, kide.

Wemi
31. 10. 2008
Dát tip
šla jsem s křížkem po funuse, co

Wemi
31. 10. 2008
Dát tip
šla jsem s křížkem po funuse, co

Wemi
31. 10. 2008
Dát tip
Adame, to neni vtipný, napsat pátek 30.10.

G_B_Show
31. 10. 2008
Dát tip
Pablo: Snad to dopadne jako posledně:) guy: Díky, málem všichni přišli včera:)

guy
31. 10. 2008
Dát tip
mám pocit, že pátek 30.10 letos není .. ani v Praze :-)

Pablo_honey
31. 10. 2008
Dát tip
c u there:)

Friday
31. 10. 2008
Dát tip
Friday is attending

G_B_Show
31. 10. 2008
Dát tip
Za nefunkční odkaz se omlouvám, už je to v pořádku. Je to upoutávka na poslední chvíli, takže zatím jen stručná, v náledující hodince jí ještě rozšířim.

katugiro
31. 10. 2008
Dát tip
Odkaz nefunguje a přišlo by mi vhodné přidat do textu upoutávky nějaké podrobnosti, protože by byla možná škoda přijít o improligu, Martina Duška a samozřejme Rimmera. A ty ostatní :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru