Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tesknu

01. 11. 2008
0
2
940
Autor
wilson

Na tomto světě neexistuje zlo, neboť to bylo dobro, které je svou existencí stvořilo. Není tedy právě dobro oním zlem?

Sedím si, tesknu, zas hrozný den... Klid ani ve snu, hrozný to sen..
Koukám skrz na zeď, dnes vysílaj' nic. Rum s kolou nařeď a sosni si víc.
To bantuje ďáblík, andílek mlčí: co ďáblík mu nalil, jen rameny krčí...
Já jsem pan Prašť. Jé. Nejste pan Uhoď? Buď tak či tak. I ty máš svůj důvod.
Zdravím, pane Chytrý, jakpak se máme? Dnes není pan Lampa? Tak koho pomlouváme?
Jejda, pane Blbý, ještě, že Vás vidím, zase tu byl Tágo, hned Vám o tom povím...
Tak raději tesknu. Však také jsem zlý. Přes den, však i ve snu. A co vy jste? Prý?
Není rubu bez líce, líc bez rubu je blbost. Neni radost, není více, dokud není také zlost.
Buďme hodní radost sejme, zlo a smutek dorazí, zlo i smutek překonejme, radost je vždy provází.

 


2 názory

Ay´Le
01. 11. 2008
Dát tip
chjo jednak proc je to v radcich? a pak ty pokusy o rymy jsou vicemene jak rekl/a piha vtipne

piha
01. 11. 2008
Dát tip
vtipné obraty - pod textem hluboký,smutek a marnost

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru