Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

..na tom tichom mieste..

01. 11. 2008
0
46
2277
Autor
ellita

na tom tichom mieste,
plamienky sviec blikajú,
tí čo tu ostali,
na tých čo už niet,
spomínajú..

na tom tichom mieste,
tisíc osudov..
ona chcela byť s ním,
on chcel byť s ňou..

na tom tichom mieste,
slzami skropenom,
nezmení nikto nič,
na stave nemennom..

na tom tichom mieste,
kde padlo tisíc otázok,
odpovede nie sú
a tak plynie za rokom rok..

na tom tichom mieste,
kytičku položiť,
keď už nežije ten,
čo chcel tak veľmi žiť..


46 názorů

já čtu všecko možný - mám oblíbený autory (ze slovenských doporučuju uran 235 a salomesr... pro začátek :o) a pak občas poklikávám a čtu co mě zaujme nebo co "musím" - a protože lidé nejsou stejní, nejsou stejný ani jejich díla každý (tu) je občas smutný (více či méně často) ale ne všichni proto píšou depresívně, z deprese nebo o depresi... takže v tom máš jasno - já tu ten smutek poznala, aj "inspiraci"... jen sem chtěla vědět jak to bereš a esi to rozlišuješ :o)

ellita
14. 11. 2008
Dát tip
a čo tu čítaš ty?... toto je podla mna smútok..na vyjadrenie smútočnej chvíle.. na spoločnú sústrasť.. depresiu síce poznam..ale nepíšem o nej..neviem..asi..:)))

a toto je smutek nebo deprese? rozlišuješ to? protože tohle tvoje taky nikoho nerozveselí... a dyž jiným není veselo, taky píšou smutně... jako ty tu - a nemusí v tom být deprese :o)

T_O_M_
13. 11. 2008
Dát tip
tíško :-)

ellita
13. 11. 2008
Dát tip
..psssst..:))

T_O_M_
13. 11. 2008
Dát tip
hmmm...přečetl a potichoučku odcházím...

ellita
02. 11. 2008
Dát tip
hmm..jo..deprese... ale zase..neber to osobne..to je môj taký všeobecný pohlad na dielka zverejnované na pismaku..či -ovi?..:))) a možno len zle vidim..neviem.. ale pravdou je,že ma tie diela deprimuju..a tak ich čítam len weeeelmi opatrne..:))

Miroslawek
02. 11. 2008
Dát tip
Deprese?

ellita
02. 11. 2008
Dát tip
varovanie prišlo neskoro..:)))..ťažku hlavu mám...ako 90% pismakov..deprese z vás prýšti..))) asi vám tu prinesiem trošičku farebného sveta..:)))

Miroslawek
02. 11. 2008
Dát tip
to nedělej, budeš z toho mít těžkou hlavu

ellita
02. 11. 2008
Dát tip
ja taky..:))))))))))))))))) asi si ťa idem prečítať..:)))

Miroslawek
02. 11. 2008
Dát tip
mimochodem ty smíšené verše, to je místní blud

ellita
02. 11. 2008
Dát tip
..:))))..

Miroslawek
02. 11. 2008
Dát tip
Ale já přece nikdy netvrdil jaké tyto verše jsou nebo nejsou. K tomu jsme se ještě nedostali. Jenom jsem se zeptal čím jsou vázány - a rým to být nemůže ;o) Takže z mého pohledu se nevyřešilo nic. Dík za smysluplné odpovědi ;o)))

ellita
02. 11. 2008
Dát tip
no o tom deleni veršov...ale ok..už budem všetko hádzať do zmiešaných..a problem vyřešen..:))) hez večer ti..a dik za zmysluplnú debatku..:)))

Miroslawek
02. 11. 2008
Dát tip
nejasno ;)

Miroslawek
02. 11. 2008
Dát tip
A co vlastně nesdílíš? Mám v tom trochu nejsano ;-D

ellita
02. 11. 2008
Dát tip
no ok...tvoj názor nezdieľam...prežiješ to?..:)))

Miroslawek
02. 11. 2008
Dát tip
Ale to není otázka tvého osobního rozhodnutí, děvče. Verš a to i ten volný je vcelku dobře definován. Stejně dobře můžeš třeba popírat gravitaci, v případě zakopnutí tě však takový mentální odpor před pádem na ústa určitě neuchrání ;o)

ellita
02. 11. 2008
Dát tip
tak jo..pre mňa toto jej jav viazany..:))) pre teba byť nemusí..:))) a ozaj..byť prekvapeným vôbec nie je zlé..:)))

Miroslawek
02. 11. 2008
Dát tip
Božínku... a já si bláhově myslel, že mě tady už nikdo a nic nepřekvapí. Určující je přece sama podstata jevu... ať už jazykového či fyzikálního.

ellita
02. 11. 2008
Dát tip
ak nie nejaký "popisek", tak čo potom?..nejaké slovka od rovnakého odborníka ako som ja sama?..:)) Miroslawku..keby som bola taká pochybovačná,tak aj vaša kritika by mohla ísť mimo mňa..a to v pohode..))

Miroslawek
02. 11. 2008
Dát tip
Skutečně se domníváš, že nějaký popisek na zdejším serveru je určující pro platnost a obsah obecného pojmu? V takovém případě by si literární vědci měli pořídit modlitební koberečky a tlouci čelem příslušným směrem.

ellita
02. 11. 2008
Dát tip
dočítala som sa: Vázané verše (33314) verše, které mají buďto přísně pravidelný rytmus nebo dodržují rýmy, příp. obojí... tak?..

ellita
02. 11. 2008
Dát tip
tak jo..podrobne.. ako to líšiť?..keď už tie verše musím označovať?..))) nech tam dajú kategoriu "neidentifikovateľné"..:)))

Miroslawek
02. 11. 2008
Dát tip
Samozřejmě, že špatně. Rýmovat se může i verš volný a naopak vázaný se rýmovat vůbec nemusí a vlastně někdy ani nesmí ;o)

ellita
02. 11. 2008
Dát tip
no jo..tak mi ozrejmi, aké sú to viazané verše..aké zmiešané..a aké voľné..podľa mňa som viazané verše brala ako s rýmom.. zle?..:)))

Miroslawek
02. 11. 2008
Dát tip
A čím je verš vázán, prosím pěkně?

ellita
01. 11. 2008
Dát tip
hmm...snad neskôr..ked prídem na to ako..:)))

ellita
01. 11. 2008
Dát tip
hehe..a to sa dá?..:)))

ellita
01. 11. 2008
Dát tip
no tak ok..Marek..evidujem..:)))

ellita
01. 11. 2008
Dát tip
Marek akýýý?..:))))

ellita
01. 11. 2008
Dát tip
ďakujem.. dúfam,že tomu tak bude aj čo sa vašich rád týka..:)))

...hej..ucis sa rychlo..usmev..

ellita
01. 11. 2008
Dát tip
hmm...koral..uznávam..pravdu máte..:)) som sa splietla..:))

ellita
01. 11. 2008
Dát tip
dik za radu..som novinka..:)) tak sa rozkukávam.:))) a ok...nebudem..sa ponáhľať..nech ma kritikou neznechutíte..:))) inak..avízo takto?..:))

...no ked odpovedas posielaj aviza...cize klikni na moj nick vlavo... ...aby som vedel ze odpovedas... ..a inak ponahlat sa nemusis...usmev...

ellita
01. 11. 2008
Dát tip
no jo..no.. chcela som byť "k veci"..)) snáď na budúce to bude lepšie.. ale ďakujem za vyjadrený názor..básni je plný blog.. tak tu ešte nejaké hodím..:))

...tazku temu si si vybrala v tazkom case... ...totiz...prave v poslednych dnoch je tu dusickovych na kvanta... ..a toto je ukazka tradicneho spracovania...tiche miesta...kyticky...slzy...chyba uz len ejsenne listie a dazd... ..odporucal by som sa viac pomenovavat/konkretizovat..ist do seba... ...lebo tych tisic otazok a podbne...posbi jednak ohrato...nie velmi doveryhodne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru