Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

..cítiš to tiež?..

02. 11. 2008
4
11
1406
Autor
ellita



© sagi

čakám Ťa,
ukrytá v zlatom mori klasov..
západ slnka opája ma
svojou krásou..

tvoj príchod
bude mojou spásou..

vtisneš mi bozk
do vetrom rozstrapatených vlasov,
ja privriem oči,
bez slova Ťa objímem..

..cítiš to tiež?..
zastala Zem!!

© ellie

11 názorů

T_O_M_
13. 11. 2008
Dát tip
jasné, ale ten obrázek to prostě pěkně doplňuje - já ke svým básničkám taky přidávám videa, která se k tomu podle mě hodí... pak to má daleko větší atmosféru...si myslím :-)))

ellita
13. 11. 2008
Dát tip
hehe..hlavne sa neznásilnuj...obrázky nie su moje..:)))

T_O_M_
13. 11. 2008
Dát tip
prakticky to samé jsem napsal i já v básni Zlatá - začátek mám prakticky stejný a i pointa je podobná (jen to je jedna z mála věcí, které jsem tady neuveřejnil) hele já nevím co s tím...tip tomu dát nechci, ale když ten obrázek to tak pěkně doplňuje...máš ho, no...

ellita
03. 11. 2008
Dát tip
obávam sa,že nerozumiem..:))

Thérése
03. 11. 2008
Dát tip
také jsem kdysi chtěla létat pézet trojkou

ellita
03. 11. 2008
Dát tip
avox.. to už je seria.. len neviem,ako to ako seriu označiť.. celé to začína nežne ma hladíš..:)) len..nenadväzuju...tie dielka..:)) a ďakujem za pochvalu..:))

avox
03. 11. 2008
Dát tip
čte se příjemně... bude série? počkám si :-)) */

ellita
03. 11. 2008
Dát tip
ďakujem..konečne niekto,kto rád ľahší štýl..:)))

B.P.K.
02. 11. 2008
Dát tip
ja sám za seba som zástanca (a dávam vždy prednosť) tradičnému rýmu, len aj ja som sa už naučil, že v ňom nesmie byť príliš veľa jasne povedané (hlavne čo sa týka "klišé" vecí)... ale rýmu sa neboj, v tejto dobe je to výsada :) tieto tvoje sú pekne spevavé, čo tiež kvitujem :)

ellita
02. 11. 2008
Dát tip
no..uznávam...toto je niečo uplne iné,ako tu čítavam..:))) neviem,či mám moc na depresívne básne pre mna bez zmyslu,alebo je to tu nepísaným pravidlom.:))) ale..potrebujem objektivny názor na sériu týchto dielok..a keďže sa text viaže k fotke,tak to dávam aj s obrazovou prílohou..:)) za tvoj názor ďakujem..cením si..:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru