Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Navzdory bez

04. 11. 2008
11
20
1209
Býval v něm odér vonných svic a teplo lásky hřálo stěny ve tvářích šťastný půlměsíc - co vyvolává v žití změny? dnes na chodníku zcela sám přemýšlí z čeho hrad si stluče možná se vrátí je tentam nedozrál nejspíš pro papuče býval v něm dětský křik a smích občas i nervy na pochodu ten dávný hluk dnes zcela ztich kdo chleba podá? podá vodu? dnes na chodníku... kdo všechno ztratí pozná víc jak chutná slast když právě chybí v sedřených rukách zhola nic v myšlenkách vír v něm plané sliby dnes na chodníku... kde konci přání konce je nejspíše tam kam nedohlédnu zdalipak ještě možné je vystoupat výš když klesá ke dnu? dnes na chodníku...

20 názorů

Delfín
26. 12. 2008
Dát tip
Jarmila Moosová: Ještě k naší debatě o tom mém veršovaném komentu. Je to opravdu moje dílko, i když jsi ho klidně mohla číst i kdesi jinde, pod jiným nickem! Možná jsem ho tam použil na fóru či jako prolog, anotaci, perex - říkej tomu jak chceš, možná i v debatě kdesi v komentu. Pokud by sis vzpomněla na jméno, určitě by to nebyl Delfín! A své nicky jinde volím velice pružně a vynalézavě, tak jak mi to připadá nejvhodnější k danému prostředí. Mohu bezděky použít cizí verš třeba z písně či básně, co jsem znal a nějak se mi zapsal do povědomí, nebo i něco z jiné své básně, snad trochu upravené.Ale nejsem vědomý plagiátor! Už jsem toho přečetl a napsal dost, abych si ještě všechno pamatoval! I témata se liší dle nálady a času. Ta první strofa je už staršího data, zbytek reflexe na Tvou báseň... I to, co jsem Ti psal k Tvému povídání o knize, jsem vypálil od boku, ač jsi myslela, že jsem to jen někde obšlehnul.;o)

Markel
05. 11. 2008
Dát tip
i já mám svého bezďu, líbilo - T

macecha
04. 11. 2008
Dát tip
Opravdu, nádhera! **

rdím se, rdím.... a raduji teda :))))

Delfín
04. 11. 2008
Dát tip
Gratuluj sobě, že dokážeš být múzou, která takového ducha probudí k činnosti...;o)

je fakt, že bych se přela, vzpomenout si na jméno :)))) - v tom případě gratuluji dvojnásob!!!

Delfín
04. 11. 2008
Dát tip
Zdá se tedy, že jsem to psal opravdu Já, ač tomu tále nemohu uvěřit! Jako bych byl nějaký stroj na básně...Jen tak si to z voleje naťukám jako v tranzu a pak se vrátím do reálu a jen žasnu! Nejspíš do mne vstupuje duch neznámého poety...;o)

nechci tě urazit, ale první sloupec je podepsán tebou?

Delfín
04. 11. 2008
Dát tip
Jsem rád, že se Ti to líbí!;o) Věštec nejsem, ale když se nechám unášet fantazií, někdy to stojí za to! Jen pak na to nevěřícně brejlím a sám sebe se ptám, zda jsem to opravdu psal Já!;o)

ty nejsi Delfín, ale Delfin - věštec z Delf :))))

moc hezké, Míro....

Delfín
04. 11. 2008
Dát tip
Jen nevzdat se! Raději padnout v boji! Ač poražen, přec' vítěz mohu být nad druhým Já, které se tolik bojí svou lhostejnost i bázeň odhodit... ************************************************** Taky mne napadá: Já navzdory předsudkům všem tu sama sebou stále sem, duše má statečně dál Bez /zábran/ mýtí chmur mých les, co bylo, bylo, teď je Dnes, k budoucnu, Víro má, mne nes, jsem tím, cím žiji a nač jen myslívám tajně celý den...

někdo tu o mně mluví? nějak špatně vidím :)))))

neroušek
04. 11. 2008
Dát tip
For big Mašinfíra: nemá, páč v tý básni na to není odkaz,ční jak pěst z okna paneláku.* PS. Ale Jarmile psssst.*

mašinfíra
04. 11. 2008
Dát tip
for litlle nero: Ten název má smysl.


neroušek
04. 11. 2008
Dát tip
*


neroušek
04. 11. 2008
Dát tip
Báseň je dobrá,skvělá....ale Jarmilo,názvy básní jsou Tvou achilovou patou.Navzdory bez....a třeba nerouška napadá Dojdi pro, Mlčíš v..........hrozné názvy! Nestačilo by jen Navzdory?*

Ó
04. 11. 2008
Dát tip
...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru