Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šťastný pár

04. 11. 2008
13
25
1904
Dojemná bílá černý tvíd růží se nedopočítáme ještě si kroužky vyměnit - kolikrát v životě to samé? mám v očích světlo z oltáře ty s gotikou jsi jedna paže věrnost si těžko dokážem a slib nám nikdo neodpáře co s chlapem co chrápe v tu chvíli jen co padne na kanape co hýbe mi žlučí a ruce mýt se nikdy nenaučí? před lidmi taky před bohem ctíme tu našlápnutou stezku a přitom v srdci nebohém komory pronajaté stesku už nevím co si přát chci víc být starou pannou neděsí mě o lásce možná nevím nic aspoň mě netíží to břímě co s chlapem co chrápe v tu chvíli jen co padne na kanape co hýbe mi žlučí a ruce mýt se nikdy nenaučí?

25 názorů

Markel
05. 11. 2008
Dát tip
tahle moc - T, snad, že je mi blízká :-))

Trénink dělá šampióny! :)))))) Krásný den přeju.

Edvin1
05. 11. 2008
Dát tip
Jarmila: Tak díky, ale budu mít oči i uši na šťopkách, abych, pokud možno, neplácal moc vedle. Váš děd Ed :-)

Hahahaha, to ne!!!! Jste přece náš "děd Mnohověd" :))) Vítaný! :))))

Edvin1
04. 11. 2008
Dát tip
neroušku, píseň se napíše, a pak to opakují někdy davy třeba po desítky let. A pocit, v němž vznikla, se možná do rána rozplynul. Jarmila: Jasně, lezu sem jako koza do zelí. No jo, jsem tady novej. Příště si dám bacha. jen se bavte, děti. :-)))

neroušek
04. 11. 2008
Dát tip
*

pošli, vyhlašuji nový konkurz :)))))

mašinfíra
04. 11. 2008
Dát tip
ehm: měl jsem zpoždění, stál jsem před Kolínem (zatím v čechách) Kurva neroušku, když to má být řízný refrén.....nemůže být tak dlouhý a sprostý! Musi byť inverzní a recipročně laděný než je autorka sama na kanapi! S tím chrápáním... a mytím nádobí je to obdobné. Pošlu ti akordy pokud chceš? pozn. pro ostatní: Nenadávejte mi všichni za hromadné avi. Dodnes jsem se to z mobilu nenaučil eliminovat, asi proto, že VÁS MÁM VŠECHNY RÁD.

Delfín
04. 11. 2008
Dát tip
Dvě Ano zazněla svatební síní, zlatě se zablýsklo prstýnků pár, jsme stále stejní a přec náhle jiní, když jeden druhému slib svůj tu dal... Manželství je klání věčné, v něm vám vlásky zbělí, prozradí vám, zda skutečně rádi jste se měli! Když však jste se spolu již na tu cestu dali, neste statečně svůj kříž, zkuste býti stálí! Buďte sobě oporou, když nastane bouře, vše zvládnete Láskou svou, stačí věřit pouze!

neroušek
04. 11. 2008
Dát tip
Děd Ed se hluboce mýlí: svět je zlej......to je píseň o pocitu a ten musel mít i děd Ed a nikoliv filozofie nihilismu.*

no predsa toho muža čo chrápe.-

zastreliť....!!!!!

gratulace nerouškovi za obsazení 2. místa, metál vítězi :))) Ed: jenom si trochu hrajeme, nezlobte se na nás - my jsme tady svoji :))))

neroušek
04. 11. 2008
Dát tip
*

Edvin1
04. 11. 2008
Dát tip
V každé době měla literatura svou módu. Tak třeba jeden čas se skloňoval ve všech pádech Bůh, jindy to byl Pan, zase jindy třeba krása, a znovu a znovu se vracela láska. Ta je tu zas, a někteří z nás o ní mohou napsat i pět textů denně. Marně s ní soutěží scifi, fantasy či horor. Ale dopředu se dostává nihilismus. Všecko je na blití, že? Jsem zvědav, o čem se bude s takovou vervou, jako o tom, že "svět je špatnej a zlej a není dobrej a není vlastně dobrej (sic!) Všechno je podvod, to by jeden blil..." psát za padesát let. Báseň je fajn. Komenty ne. Váš děd Ed :-)

Edvin1
04. 11. 2008
Dát tip
V každé době měla literatura svou módu. Tak třeba jeden čas se skloňoval ve všech pádech Bůh, jindy to byl Pan, zase jindy třeba krása, a znovu a znovu se vracela láska. Ta je tu zas, a někteří z nás o ní mohou napsat i pět textů denně. Marně s ní soutěží scifi, fantasy či horor. Ale dopředu se dostává nihilismus. Všecko je na blití, že? Jsem zvědav, o čem se bude s takovou vervou, jako o tom, že "svět je špatnej a zlej a není dobrej a není vlastně dobrej (sic!) Všechno je podvod, to by jeden blil..." psát za padesát let. Báseň je fajn. Komenty ne. Váš děd Ed :-)

týýýýjo, to je nářez!!!!!! postup do semifinále :))))))

neroušek
04. 11. 2008
Dát tip
Tak tady máš klijící- blijící pannu: Kurva, láska je krám člověku je nejlíp,když je sám Jeden jako druhej,samej švindl, ksicht a to zašlý bílý vem si s sebou na byt. Jó holky, svět je špatnej a zlej a není dobrej a není vlastně dobrej Všechno je podvod, to by jeden blil a pak vzpomínal, kdyže vlastně žil. uf,uf ********************** amen.

tak znova, chci tu starou pannu slyšet klít :)))))))

neroušek
04. 11. 2008
Dát tip
O to nerouškovi šlo, o lyrickou moosovinu.Říz tomu pak dává počet vypitých piv.*

pokus? a teď naostro, jo? :)))))) seš chlap, musí to mít říz - teď je to lyrická Moosa :)))))))

neroušek
04. 11. 2008
Dát tip
Tu je: Ty a já nálada houpavá Ty a já v kolenou valčík Ty a já doba střídavá Ty a já oddanej psík. Ty a já přátelé se mění Ty a já vybledlo snění Ty a já rozum už plách Ty a já závrať i strach.* Dobrý ne?*

ještě musím vydumat úderný refrén :)))) vyhlásím konkurz, ne?

neroušek
04. 11. 2008
Dát tip
Ty a já.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru