Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mužský princíp

05. 11. 2008
2
5
860
Autor
panslav
je dar byť mužom? .. koľké závidia nám citlivú dušu mať plnú túžob sem tam aj košeľu skrášlenú rúžom v boji so životom ostávať sám pevnou byť oporou rozdávať rany vracať sa s pokorou hoc nocou neskorou bez bázne .... hany no mať cieľ snaženia už to je výhra odolať vábeniam rozpoznať znamenia čo život prihrá večer si blízkych po vlasoch pohladkať môcť si byť istý svedomím čistým čo dá nám kľudne spať.... až sa nám poniektorým tá maska nechce ani sňať :-)

5 názorů

panslav
16. 11. 2008
Dát tip
to je v poriadku.s tými smajlími.....tak som to napísal ao som to cítil.... a ja rád používam aj bodky ..takto ........... ako pokračovanie myšlienky, alebo vety ...... :-)

mocť si byť istý svedomím čistým čo dá nám kludne spať...

panslav
05. 11. 2008
Dát tip
smajlíkov používam na "podčiarnutie" a "zvôraznenie" mysleného...vyzerá to lacno, jarmočne, ale kto ma pozná vie... :-)

krempi
05. 11. 2008
Dát tip
toto je pekne, avsak ti smajlici mi strasne vadia!!!! inak pointa je fajn, aj ked nezabudaj- zeny ziju presne tak isto :-P

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru