Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poprdeli príbeh..

07. 11. 2008
5
6
1005
Autor
ellita
Prípravu piatkového príjemného popoludnia pokazilo počasie. Prudká premena príjemného počasia poznačila priebeh podujatia. Pripravené predstavenie presunuli pod prístrešok, pričom pozvaní posedávali pod pochmúrnym podnebím. Predstavenie prebiehalo pohodovo, pozvaní priatelia potleskom prejavili potešenie. Po predstavení príjemné pocity prezentovali pri pivku, pukancoch, pesničkách. Poniektorí prebrali. Pospevovali pijanské pesničky, pričom pohoršovali prizerajúcich.

Po promenáde prichádzala policajná patrola privolaná pohoršeným Petrom. Policajti preskúmali prebiehajúcu párty.  Pár podgurážených priznalo pochybenie. Prisľúbili polepšenie. Policajti prejavili pochopenie. Prijali ponúkané pivo. Po pive pokračovali prechádzkou po promenáde.

Párty pokračovala pokojne ďalej. Pivo pretekalo potokom. Pritomným prostredie prestalo prekážať. Parket priťahoval. Pár pripitých pritancovalo. Po polhodinke postupne prichádzali posedavájúci. Parket preplnili potackajúce postavy. Povetrie prepáchlo potom. Pivo prenikavo prevoniavalo. Prievan padol perfektne. Prevetrali pub.

Prišiel pingel. Priniesol popísaný papier. Potreboval popočítať prepité. Príjem pubu presiahol päťtisíc. Prevádzkara potešilo. Personál potešia prémie. Pozvaní poodchádzali peši. Pokračovali pri parku. Prítmie prikrylo páriky. Prejavy prítulnosti, povzdychy, pohladenia..


Psssst...poďte..
Pokiaľ práve postrádate potrebu pritúlenia, poďte. Pripravím pohostenie, pozrieme program, porozprávame..:))))))))

6 názorů

paradajka písala péčkovú poéziu :o)

ellita
13. 11. 2008
Dát tip
..)))))))))... toto má aj pokračka...ale..hadam stačilo..pečiek..:))

T_O_M_
13. 11. 2008
Dát tip
doslala jsi mě už tím názvem a vesele v tom pokračovala :-)))))))))) * panslav :-))))

parádní povídačka pro příznivce piva...

panslav
08. 11. 2008
Dát tip
príjemný pocit pri premiere péčok )

Toscana
08. 11. 2008
Dát tip
Dooost dobrý!!! *t :o)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru