Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

znechutená

12. 11. 2008
0
15
1373
Autor
ellita
ostala som stáť
okolím znechutená
neschopná slova!

15 názorů

ellita
16. 11. 2008
Dát tip
jooo..ja vim..viiiiim..:)))

StvN
16. 11. 2008
Dát tip
Haiku mívá spíš přírodní motiv.

T_O_M_
13. 11. 2008
Dát tip
:-(

ellita
13. 11. 2008
Dát tip
hehe..Zvrhlik už sa zahryzol..Paulart je celkom trpezlivý...))).. no..uvidime..:)))koho to skôr prejde..:))

moorgaan
13. 11. 2008
Dát tip
drz se oakbark a Paulart..urcite se prida Zvrhlik, za takovy mesic te prejde chut psat haiku.-))..zjistis, ze to nejde:-))

ellita
12. 11. 2008
Dát tip
nič nie je nemožne...:)))) ale..tak..ja sa tak lahko nedam..:))) dam tri riadky 5-7-5 a do rubriky volne verše..:))))))))))

Paulart
12. 11. 2008
Dát tip
Abychom tě svou kritikou vymazali, he :-). A náhle to uvidíš takové, jaké to je.

ellita
12. 11. 2008
Dát tip
ved o to mi ide..Paulart..:))))) aby ste ma kritikou posunuli k výnimočnosti..:)))

Paulart
12. 11. 2008
Dát tip
Nejsi žádný prznitel. Nelekej se toho. Klidně to hoď do kategorie haiku, my už Tě "zkritizujeme". :-)

ellita
12. 11. 2008
Dát tip
hmm...cenné to rady... no oka..zatial to budem davať do temy mimo..:))) už som pochopila,že som sa zaradila medzi tých "przniteľov" haiku..:)))

Paulart
12. 11. 2008
Dát tip
Haiku to není, neboť popisuješ svoje duševní stavy (že jsi "okolím znechucená" a "neschopná slova"). V haiku bys mohla napsat třeba, že mlčíš. Tak se "to" projevuje. Ale jinak haiku je to, co vidíš, nyní, v tomto jediném okamžiku, bez symbolů a interpretací. Pozorně se dívej kolem sebe, příště jistě zjistíš, proč konkrétně jsi "zůstala stát". A s 5-7-5 si zatím nelámej hlavu.

ellita
12. 11. 2008
Dát tip
no..videla som už tvoje dielka tu na pismakovi..:)) maš tam toho požehnane..aj ked..zmiatlo ma to.. ja že to musi byť len 5-7-5..:))).. pozriem tam..ale keby si mal nejake špeci rady,tak plís..hod mi do pošty..ďakujeeeem.. nie som si istá,či toto zvládnem..ale tak..budem sa snažiť..:)))

oakbark
12. 11. 2008
Dát tip
Mnohé o teorii můžeš nasát na http://haiku.bloguje.cz Mám tam pár svých dílek, ale za haiku-odborníka se nepovažuju. Tak se rozhlédni. Budu se těšit na další Tvou tvorbu.

ellita
12. 11. 2008
Dát tip
tak jo..tak poďme na to.. prečo nie haiku?..:))) inak..kolko haiku máš na konte ty?..a kým ocenených?.. a nevid v tom utok...chcem haikovať..toto bol začiatok..ak nie,chcem vedieť prečo..:)))

oakbark
12. 11. 2008
Dát tip
To je výkřik z pavlače. Nikoliv haiku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru