Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

očakávanie..

12. 11. 2008
5
15
1434
Autor
ellita
na steblách trávy
čakajú kvapky vody
na teplé slnko

15 názorů

StvN
16. 11. 2008
Dát tip
Ještě pořád nic. Trochu zjednodušit. A to čekání není úplně na místě.

ellita
13. 11. 2008
Dát tip
tak pak jo...pak nemám namitek..:)))

martinez
13. 11. 2008
Dát tip
já někdy píšu aj slovensky... taky :o)

ellita
13. 11. 2008
Dát tip
hohoooo...toš.. toto je slovenska verze...:)))

martinez
13. 11. 2008
Dát tip
esi chceš, piš "hanihaiku" - tam se može spousta věcí - je to (moje) moravská varianta haiku :o)

moorgaan
13. 11. 2008
Dát tip
bereš to hákem.-)).. ja si myslim, ze to haiku je, sice spis slabsi bez presahu , ale je.. za to ze je to pokus ti dam tip/**

ellita
13. 11. 2008
Dát tip
jo..už som sa dočítala..:))) hezke to maš..:))) zisťujem,že budem autor slovenskych haiku..:))).. a kludne sa to môže volať aj Háku..:))) ale nie..beriem si to k srdcu a pracujem na sebe ďalej. Okrem tej pomlčky - ešte nejaké výtky?..:)))

Paulart
13. 11. 2008
Dát tip
kireji je pomlčka za veršem. Třeba: Stébla trávy - kapky se rozechvěly v paprscích slunce

ellita
13. 11. 2008
Dát tip
a hej...studené slnko som už videla..:))) a na steblách trávy aj kvapky moču..rehooooooot..:)))

ellita
13. 11. 2008
Dát tip
och...a čo je kireji?..:))

Zvrhlík
13. 11. 2008
Dát tip
kapky na nic nečekají, nejsou živé, tak nemohou čekat - pokud to není personifikace, tak tou to minimálně smrdí (a personifikace se jak známo v haiku nepoužívá) Už si někdy viděla studené slunce? Cpát do haiku samozřejmá fakta je zbytečné a naprosto proti duchu haiku. Haiku nemá znít jako prachobyčejná prozaická věta. Chybí kireji. 17 slabik není dogma. Na trávě taky nejspíš nebudou kapky medu či oleje...

avox
12. 11. 2008
Dát tip
se načekají... v listopadu :-)) */

ellita
12. 11. 2008
Dát tip
no jo T_O_Me ..pokúšam sa o Haiku...a upresnenie je jasné..nie?..:))) dik za smiech...ja zase milujem ten..:)))

T_O_M_
12. 11. 2008
Dát tip
moc hezké očekávanie :-))))))))) (já tu slovenštinu miluju) upřesnění kategorie - žeby toto?..:))

panslav
12. 11. 2008
Dát tip
hm...len či budú mať radosť keď sa dočkajú slnečných lúčov :-)zmenia sa na rosu a vyletia k oblakom ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru