Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HRANICE HŘÍCHU ….

Výběr: Print
07. 11. 1999
8
0
280
Autor

:o(

Sedíš a pozoruješ sám sebe v zrcadle, ve kterém je okno do paralelního světa tak necitelného, jako je tenhle…. Sedíš a vrukou svíráš, ohmatanou kovovou věc, která drží v šachu Tvůj bídný život …. Sedíš a vzpomínáš na chvilky, kdy byla s Tebou, teď však odešla, jen výčitka zůstala, a smutek a beznaděj…. Sedíš a přemýšlíš, co asi teď uděláš, říkáš si, jak nenávidíš zbabělost, a taky sebelítost, která je nejhorší sebeklam…. No tak, kámo, nečekej na nic! Vem tu blbou devítku, zabruš pilníkem hrot kulky! Víš,ona líp proletí, Tvým mozkem, bude to Ok…. No tak, pitomče, snad nejsi zbabělec, vždyť tu vlastnost přece tak nenávidíš. Nemá cenu pro Tebe dál sPRINTovat životem, stále tak B.EZEJMENný …. No tak, Ty velký Machře! Bude to jen setina vteřiny, Nemáš co ztratit, Možná Tě nikdo nemá rád, vážně, ani trošičku! Tak krucinál! jenom neDEGRAduj sám sebe ještě víc v téhle chvíli …. No tak, hlupáčku! Snad nebrečíš! Jen se nelituj! K ničemu nejsi! Buď k sobě KRYTYKem! Nenech tu dámu v bílém rubáši čekat! Víš,ona to nemá ráda …. Tak dělěj! Ty posero! Narvi tu hlaveň do tý Tvý hnusný tlamy! Tak dělej! Ty hnuse! Natáhni kohoutek! A zadrž na chvíli svůj dech! Tak dělej! Zbabělče! Já,Tvůj vnitřní hlas, Jsem teď Tvůj pán! Dělej! Tak dělej! Hovado! Zmáčkni tu spoušť! Vždyť je to jen hloupý centimetr! ---------------------------- Dělej!Dělej!Dělej! Mozek z tý Tvý podělaný palice se bude hezky vyjímat na stěně! Bude to lepší,než grafitti! ---------------------------- No vidíš, kamaráde! neříkal jsi,jak nemáš rád zbabělost? A teď vidíš sám, že jenom zbabělost Ti zabránila, abys překročil…. ….Hranici hříchu!
DeGra
08. 12. 1999
Dát tip
Strhující... Mrazící... Gradující...
A já - Hltající... Tvé básně milující... Bez rozmýšlení tipující...
Díky Daimone - od téhle básně začíná tvůj velkolepý písmácký koncert, který si pouštím znova a znova - děkuju za strhující představení...
**************

Špuntík
06. 12. 1999
Dát tip
síla, síla, síla, jako všechno, co jsem kdy od tebe četl........

kdykoliv budu jen v koutku duše myslet na to, tak si přečtu tohle.....a všechny hlé myšlenky budou pryč.....

Lalinka
13. 11. 1999
Dát tip
tak pridam aspon ja svou kritiku a par slovy:
tak musim rict, ze to na mou dusicku docela drastak, ale vlastne i ja mam takovy chvilky zoufani, kdy pisu mnohem horsi pojmy, ktery by byly jen a jenom vycarkovany. :-) dost obdivuju, jak ve vzteku nekdo muze napsat neco tak nevulgarniho a prece tak .. poetickyho?.. nevom, jestli je to to pravy slovo, ale myslim, ze uz radsi budu mlcet jenom jeste neco :
jed dal, uz proto tu pusku nekam zakopej. :-))

Bříza
12. 11. 1999
Dát tip
a nebo za pár let
jenom tak bez myšlenky - bez citu ...
automaticky sáhneš po zbrani ...
a urychlíš proces chcípání
(nedělej to ty blbče !)
- kámo - typ máš i u mě

Bibša
11. 11. 1999
Dát tip
Utírám pot z čela, když vím, že jsi to prožil, je to těžké, nic neuděla, nic nemoci udělat, jen ten hloupej tip o který tu vůbec nejde. Tak ho nedám.

Bibša
11. 11. 1999
Dát tip
Jsem ráda, že existuje zbabělost, je to složitější, když se člověk zamyslí, já bych to totiž asi nenazvala zbabělostí, ale nevírou ve vlastní rozhodnutí se zabít ...

Bibša
11. 11. 1999
Dát tip
Už za to "možná" Tě má i někdo rád, stojí za to žít !!! Máš co ztratit ! Život je dar a dárky se přijímají a nezahazují, ikdyž nejsou podle představ ... prosím prosím buď (i příště) zbabělý !

Bibša
11. 11. 1999
Dát tip
A všechno kvůli endorfinu :-( nemůžu hodit kamenem :-(

Neumím od toho odejít ...pošli kapesník, když jsi se tak nechutně trefil do nálady :-(

Print
10. 11. 1999
Dát tip
:-) Dal by ti nejraděj ještě jeden, ale nejde to!:-(((
Takže aspoň hvězdičku!
*!

Kate
09. 11. 1999
Dát tip
jasne, že má svou hranici, ale myslela jsem tím, zda máš jen
hřích, nebo si někdy uvažoval o malých a větších hříchách (jako například krádež x smilstvo) hodně lidí to tak bere, rozdělují něco, co se vlastně ani rozdělit nedá, pořád si všechno předělávají k vlastnímu obrazu
víš, byla jsem na tom kdysi dávno stejně, akorád jsem neměla zbraň v ruce, jen jsem se dívala z pořádné vejšky a snažila se přemýšlet o tom, co je tam dole..teď když o tom přemýšlím, měla jsem dost blízko k tomu,abych skočila,ale jsem moc ráda, že tu jsem s VAMI
každý se může dostat do takové situace, kdy si neví rady s ničím, nikdo mu nepomůže, protože snad ani nemá kamarády, ale myslím si, že je strašně zbabělé odejít bez boje
pro smrt jsme nevyrostli, umřeme až přijde náš čas

Tanizaki
09. 11. 1999
Dát tip
Uff... nedýchám... je to strašně silný...

B.Ezejmenij
09. 11. 1999
Dát tip
Mě mrazilo... moc mě mrazilo.. víš, kdybych tohle slyšel říkat ... Kdybych to slyšel ... asi bych to udělal... a to je moc moc zlý...
Neříkám to pro efekt...Mrazí...

Print
08. 11. 1999
Dát tip
Nevím jak se dá psát s vyraženým dechem! Neumím to!
Daimnon+Terr! Ten tip, je to nejmenší,z toho, co bych ti rád dal!:-)

Kate
08. 11. 1999
Dát tip
i já ti chci dát svůj tip, sedím teď na židli a přemýšlím o tom,co tě vedlo napsat takovu báseň, ale ještě že vás máme, básníky,kteří jsou upřímní a nemažou lidem med kolem h..y.
a přemýšlel si nekdy, zda má hřích svojí hranici? Dá se definovat hranice hříchu?

Merle
07. 11. 1999
Dát tip
Tak teda, tohle bylo dost dobrý. Hlavně začátek mě dostal.
Někdy to není jen zbabělost, ale i tělesná touha po životě...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru