Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

váhanie

12. 11. 2008
0
13
1274
Autor
panslav
že už mi neveríš ani sa nečudujem prevahu už má tíš s citmi sa nežartuje možnože vytušíš zdanlivý nezáujem to o čom Ty len sníš tichúčko stále tu je počkám kým pochopíš potom Ti poďakujem len pozri ... uvidíš láska nám dôveruje

13 názorů

panslav
21. 11. 2008
Dát tip
B: no to je všetko pekné, len ma napadlo, že v takej oblasti ako je poézia môže byť nejaká unifikácia skôr na škodu ako na prospech...je to veľmi individuálne.....vyjadrovanie sa za seba.....rozumiem tomu, že je tam aj nejaké to "remeslo" a potom je problém tvoriť, ke´d človek nevie základy....asi je to tak ako pri tvorbe insitných maliarov, ktorí tvoria radi, farebne, ale chýba tomu základ odbornosti.....

panslav
18. 11. 2008
Dát tip
B: no ale niekedy mám chuť pídať a nemám poetické rozpoloženie .-) a mám chuť sa vyjadriť...čo s tým?

panslav
18. 11. 2008
Dát tip
B: máš pravdu..jasné, len niekdy chcem aj o inom písať a práve nemám takú "poetickú" chvíľku tak je to ťažšie....skúsim si napísať tie nápady čo ma napadnú a potom to spracujem keď bude lepší čas .-)

panslav
18. 11. 2008
Dát tip
A: tak vidíš.....asi to nie je len o technike, ale aj o poetickej duši a poetickom videní a vedení sa poeticky vyjadrovať....skús to inak ...píš, ke´d to tak cítiš a vieš, že práve takto to chceš vyjadriť ......na druhej strane aj obsah je dôležitý, aby bol odkaz...ukrytý v obrazoch zrozumiteľný....

panslav
17. 11. 2008
Dát tip
B: ďaujem A, že si si to aspoň prečítal:-) no čo mám na to povedať.....v podstate s Tebou súhlasím.....veľmi som sa sústredil na formu....a viem, že ani obsahovo to nie je úplne kóšer...

panslav
17. 11. 2008
Dát tip
A: počuj B...no ja teda neviem, ale...podľa toho čo tu vidím nič moc.....také veršovačky....chýba tomu poetickosť ...rýmovať sa to rýmuje, ale to je málo....

panslav
16. 11. 2008
Dát tip
to som raz skúšal, ale nedopadlo to dobre ..hrať šach sám proti sebe...možno to niekto vie, ale mne sa nedá sa odosobniť a nepoznať pri tom zámer "protivníka" -))) takže iná vec je skúsiť sám so sebou diskutovať.....nadhodím nejaký problém..čo sa týka napísaného z pohľadu (len to je tiež problém, že z akého pohľadu..."konvenčného" "konzumenta" literatúry? -)) lebo asi by v ňom prečítané malo evokovať nejaký pocit..nie je mi vôbec blízky názor umením provokovať..celkom to neodsudzujem.....sú umelci, ktorí sa tak vyjadrujú a majú okruh svojich čitateľov....skôr by to malo byť niečo na zamyslenie a tak...ale aby som sa vrátil k formálnej stránke "veci"......"kritika" "oponetna" budem označovať písnkom A a "hrešeného" autora písmenom B :-) a "dialóg" môže začať :-)

panslav
16. 11. 2008
Dát tip
toto sa ani mne nepozdáva, ale..... myslim si, že aj forma je dôležitá a mne sa páči keď to má aj rytmus, viem že nejaké jamby a trocheje sa už dnes nenosia, ale aj ten sled slov musí mať "melódiu" reči.....píšem to ako hru so slovami preto možno trošku "víťazí" forma nad obsahom :-)

panslav
16. 11. 2008
Dát tip
áno určite to pôsobí takým dojmom....opýtam sa nejakého rappera či nemá záujem :-)

...taky skor rap...posbi to trochu lacne a preihaldne...tie koncovky is...su strasne otravne...

panslav
15. 11. 2008
Dát tip
nie v tom asi bude niečo viac, niečo hlbšie čo netreba chápať....je to len pocit a chuti hovoriť ba až kričať...pre niekoho .....ale..ale nič....dostali sme nadstavbu....vedomie, ktorým sa líšime od zvierat...je to krásny stav len ako s ním naložiť....v próze všedných dní a každodenných povinností ho ani veľmi nie je počuť, ale ak nastane samota tak mnoho vecí sa žiada povedať...podeliť sa o pocity s niekým, ale koľkí sú šťastní? .... určite je ich veľa...na veľa vecí už bolo za veky prídené.....čo s tou premierou vedomostí....nič...ideme ďalej...

panslav
15. 11. 2008
Dát tip
vedieť vyjadriť myšlienky je umenie no o nič nemenšie umenie je ich aj dobre pochopiť v symbióze myšlienky a tvaru...... asi je to dar a siliť sa to nedá, lebo každý pokus vyzerá lacno a nepravdivo....

panslav
15. 11. 2008
Dát tip
asi som zle pochopil zmysel účasti na tomto serveri....chápem, že sa tu stretáva veľa ľudí v rôznom veku s rôznymi názormi, ale mal som predstavu, že tu stretnem komunikatívnejších ľudí......trošku ma to zamrzelo.....ticho je najhoršia "alternatíva" zo všetkých možností.....písanie je výpoveď...samozrejme, že sa v ňom hodnotí aj formálna stránka ako aj obsahová ....a je mi jasné, že niekedy nie je "čo" "hodnotiť".....ale je dobré sa o tom aspoň dozvedieť.....možno sú toto moje posledné písmenká tu, ale ako sa poznám tak asi nie..... týmto, čo som napísal, predpokladám, že nič "nevyriešim", ale žiadalo sa mi to napísať .... do priestoru .-)tak asi toľko ....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru