Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SVĚT ŠARMANTNÍHO ZÁBAVNÍHO PARKU

13. 11. 2008
0
0
349

Zajímalo by vás jak to pokračuje ?? V případě kladné odpovědi budu pokračovat....díky ::))

 

Cesty tam vedou jen jedním směrem

Za zrdcadlo

Pod šedivým, předbouřkovým nebem

Do zábavního parku

Ztracených nadějí a dosněných snů

Tam flašinet u zrezivělé brány

Hraje dokola tu samou starou

Písničku

 

   Mel byl posedlý. Ale ne ďáblem, jak by se mohlo zdát. Sice by o tom mohl vypovídat věčně nepřítomný pohled jeho temných očí, s pečlivostí gelované černé vlasy, opuchlé rty a nepříliš statná, vlastně docela vyhublá postava, navlečená do ošustěných hadrů, které však ladily k jeho mírně odevzadému vzhledu, ale to bylo pouhé zdání. Melova situace byla mnohem horší. Byl posedlý zábavními parky. Jakmile se v nějakém ocitl, objevil se na jeho obličeji svěží úsměv a zakalená šeď v očích zmizela. Pak obcházel atrakce s grogem v ruce, žvýkaje cukrovou vatu a užíval si dne. Není známo, od kud na svoji závislost bral dostatek peněz, jedno je však jisté - Mel nedělal nic jiného, než že jezdil po státech a vyhledával zábavní parky.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru