Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úsvit

14. 11. 2008
1
6
1012
Autor
zmatiask

úsvit, tak ako slnečný, aj ten môj sa vynára veľmi neurčito a vyvoláva vo mne spleť pocitov, impulzívnych a hlavne silných...nenahraditeľných...

Úsvit

 

cesta v diaľave

poprášená bobuľami smiechu

svit na prste tancuje

padá do nepríčetnosti

tacká sa

do podhubia vravy

 

balansuje na okrajoch

rozbitej šálky

Chce naozaj zoskočiť?

do hlbokej diaľavy

chytá ma za korienky vlasov

šklbe

 

zahŕňa ma kopancami

prikladá pery

na moju šiju

pśśśt...

pavúčie rúško na tvár

zleptáva mi zmysly

 

rozrezáva

spojivká absolútna...

krv mieša s vodou

vpíja sa

do zákrut

vyprahnutého tela...


6 názorů

neroušek
26. 11. 2008
Dát tip
Básnířka si stojí na svým a to je moc dobře.Je potřeba si najít cestu to přečíst.*

zmatiask
19. 11. 2008
Dát tip
viete ja som tie slová hádzala len tak bol to taký experiment...nerozmýšľala som nad významom slov...len nad ich formou..a myslím si, že všetky slová už boli použité ...takže nesúhlasím s klišéovitosťou...klišé je keď sa používajú rovnaké frázy...a to nie je môj prípad..viem, že je to len o slovách, ale to bol môj zámer...napísať niečo bez hlbšieho významu...len tak...a nie som typ čo sa riadi druhými, ktorí nie sú žiadni lit. kritici...ale vyjadrili ste svoj názor..to beriem...

...ja si nemyslim ze to je zle napisane...podla mna viac menej vazene slova...ktore stracaju trochu na sile istou opotrebovanostou...aj ked viem si predstavit ze sa taketo nieco objavi aj v nejakom casaku literarnom... ....tak neviem ci som ta poetsil...usmev...

6aztec
14. 11. 2008
Dát tip
to isté čo povedali tinja a pathagonia, navyše mi tam dosť vadili genitívne metafory... a báseň ako celok pôsobí ako veľké klišé, čo ešte umocňuje ten úvod...

tinja
14. 11. 2008
Dát tip
rozsekane slova slova slova slova

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru