Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Minizmínky 3

23. 11. 2008
9
4
836
Něco se lásko z našich niter ztrácí pokud co bylo náhradou jsi mojí novou inspirací (a navždycky už záhadou)

4 názory

Delfín
26. 11. 2008
Dát tip
Něco se, Lásko, z našich niter ztrácí, co bylo, bylo, nech to raděj spát... Odlétaj touhy jako tažní ptáci, nezbylo pranic z toho, co mám rád... Náš vztah je, Lásko, náhle zcela jinej, přesto Tě stále v srdci svém mám rád. A teď tu skládám song svůj pošetilej, vyzývám Něhu: "Mysli na návrat!" Navždycky budeš mojí inspirací, ač vztah náš náhle chladnější se zdá... Vzpomínky krásné, ty se nevytrácí! /Ani když stáří na nás zamává!/... Zajímavé, co pár Tvých veršíků a Květoňova zmíňka o písňovém textu dokážou s bujnou fantazií...Takže jsem si tu trochu zaspamoval! La, lala, lá la, lala lala lá la, la, lala, lá la, lala,lala, lá.

Dobrý verš. Písňový rytmus ... Trochu vaty kdybych přidal, měl bych hit. Vykradu tě někdy později. Až to usne.

moorgaan
23. 11. 2008
Dát tip
uz jsem se lekl , ze novou tvoji prací:-))/**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru