Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úterý

25. 11. 2008
1
1
757
Autor
101g

Sedím v zakouřeném pajzlu na Malé Straně. Zapíjim morbidní úterý. V žilách mi koluje koktejl krve, piva a rumu. Když tu se náhle objevil. Náhodně dokonalá podoba mě samého či jen opilecké zrcadlo mé fantazie?

"Kdo jsi?...a kde ses tu sakra vzal?"

Chvíli mlčí a pozoruje mě...pak odpoví

"Jsem nikdo...pouhá existence ničeho a vzal jsem se tu z tebe."

"Blbost, nic takového neexistuje."

"Ano...neexistuji. Jsem jen v tvé hlavě."

Jsem moc zničený na to abych pochopil.

"A co chceš?"

"Já..nic. Ale ty by si měl chtít...změnit se"

"Nechci, jsem spokojený"

"Nejsi. Jsi smutný a nešťastný, tiše pláčeš nad svým ubohým životem"

"NIC O MNĚ NEVÍŠ!"

"Vím o tobě vše"

"KECY!"

"Umřeš."

"Všichni umřou...i Chuck Norris umře"

"Umřeš sám"

"Nebudu první ani poslední...a vůbec...mně je jedno jak umřu. Žiju teď!"

Zvedám se od stolu a mířim ven...pryř od sebe.

"Počkej, neodcházej!" volá za mnou mé  futuristické-halucinační já. "UMŘEŠ"

 

Dveře se za mnou zabouchli a bylo ticho. Konečně. Je mrazivá listopadová noc. Z hořící oblohy začíná padat sníh.  Pár kroků a chuť na cigaretu.

....

Poslední co jsem slyšel bylo hlasité kvílení brzd. Do očí mě bodla ostrá světla.

...

Teď ležím uprostřed silnice v hustém roztoku alkoholu a krve. Je mi zima. Jsem sám. ...Žvára jsem v unáhleném odchodu zapoměl v tom pajzlu.

 

 

 

  


1 názor

Kozich
26. 11. 2008
Dát tip
myslim ze autorske cteni bylo imozantnejsi, zvlast protoze si to nemel presne zapsany a trochu si improvizoval, coz tmu davalo volnost, kterou to zapsany nema. lae je to skvela vec. myslim ze je to zapsany trosku krecovite, kdybys to zapsal presne tak, jak si to prednasel, bylo by to jeste lepsi. ale krutost!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru