Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Muší myšlenka

29. 11. 2008
0
0
246
Autor
L.

(překlad do lidské řeči by Li-aM)




                                Muší Myšlenka

 

Mám nohy prakticky štětinaté, mám je černé a mám jich šest.

Člověk nás nazývá      Po skle leze moucha,

Máš na rameni mouchu,

                        Kde je ta plácačka,

                        někdy zkráceně Moucha, někdy taky Teď doprčic nevím kam spadla.

 

Člověky, my Po skle leze moucha máme ze všech příbuzných nejradši, protože nás mají  taky nejradši, ano tak bych to  řekla. - Když se nad tímto tématem zamyslím hlouběji.

Z člověkama je děsná sranda, nezkazí žádný fór, stále jsou při chuti hrát si,

jsou pokaždé jinak zbarvení, a ty jejich zoufalé pokusy lezení po skle, to je přímo k popukání.

Proto i já u nás doma nechávám bydlet čtyř-člennou člověčí rodinu.

 

Mají to přeci jen těžký. Celý život bez křídel.

To je dřina.

Také jsou stále vyčerpaní.

Já mít takové Bytí...,      radši ani nepomyslet.

 Lituji je.

 Mají zvláštní filozofie a jsou dost natvrdlí.

Například doposud nevěří, že život je věčný, že se střídají jenom fyziologické obaly. To by si s prominutím za ta léta už taky mohli uvědomit.

Třeba by pak ty křídla člověkům za pár miliónů let taky narostly. – Možná by se trochu zmenšili a ,... ale to je takový utopismus.

 Člověkové prostě spoustu věcí neví a asi nikdy vědět nebudou. Jak říkám, mají to tu těžký.

Ale máme je nejradši.

 

Závěrem Ti člověku   přeji hodně myšlenkových objevů a méně shonu.

Jak se po našem moudře říká cz z czzzz tzz tz tzzz z, alias: minulost končí, budoucnost začíná.

Nezapomeň člověku.

 

Z.ZZ




Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru