Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První povídka

04. 08. 2001
1
0
663
Autor
Shejny

Je to první co jsem napsala.

První povídka
Měla jsem přítele, opravdového přítele byl lepší než můj kluk, měli jsme k sobě blízko a všechno důležitý jsme o sobě věděli, ale byl to přítel.
Jednou mě chytl za ruku a řekl, vlastně chtěl říct, že mu na mě záleží víc, než si myslím a to byla ta chvíle, kdy jsme se políbili - poprvé a naposled.
Druhý den nic neříkal, o tom co se stalo a snad věděl co k němu cítím.
Začínal nový rok a já se rozešla s klukem, protože byl neustále opilý a tak jsem mířila za přítelem. Byla jsem u dveří a uslyšel
a ránu. Otočila jsem se a na zemi ležel kluk.
Když jsem se probrala z šoku, poznala jsem svého přítele.
”Chtěl jsem být víc než přítel, chtěl jsem s tebou žít, kdyby si chtěla a mohla milovat.”
Řekla jsem mu, že to jsem mu přišla dnes říct. Usmál se a pak
jeho úsměv zmizel, poslední sbohem s novým rokem a já zůstala sama na celým světě.
Když lidé odcházeli po nejhorších dvou hodinách v mým životě přišel za mnou můj”bývalý”kluk.
”Kluci říkali, že chtěl svýho opilýho kamaráda přesvědčit, že nemá cenu se zab
íjet kvůli tomu, že jedna holka neopětuje jeho lásku, nešťastnou náhodou do sebe strčili tak blbě,že on spadl.”
Pak se odmlčel a pokračoval.”Věděl jsem, že mezi vámi něco je, ale miluju Tě, ale dnes si mě přesvědčila, že jeho miluješ víc.Věřil, že jednou najde odvahu a řekne ti, že Tě miluje a já dnes začal doufat, že se vezmete, budete mít spoustu dětí, a budeš šťastná. Měli jste stejný názory a to on na tobě miloval.”
Nevěděla jsem jestli si vymýšlí, ale proč by měl? Chytla jsem ho za ruku a za dva roky
si ho vzala.
Jsme spolu deset let, máme dvě děti a jsme – šťastný.
Je pravda, že zabíjet se kvůli lásce je hloupost, ale někdy jsem byla tak na dně, že jsem chtěla skončit, ale pak jsem si vždycky uvědomila, že toho mám hodně. Mám děti, rodinu, člověka kt
erého miluji a vzpomínku na toho koho jsem milovala víc než kohokoli jiného a to mě tady drží, ta vzpomínka.


Deltex
13. 08. 2001
Dát tip
StvN: Ano máš pravdu a já sám sebevraždu odsuzuji, protože ničíme něco, co jsme nestvořili, ale bohužel na tomto faktu je stvořena celá lidská civilizace! Kolikrát ještě rodiče usliší od svých dítek profláklo větu - Je to můj život, tak si s ním mohu dělat co chci. Takhle lidé totiž myslí...

StvN
13. 08. 2001
Dát tip
Deltex: Prle mě v takovejch chvílích jim to spíš nemyslí, než myslí, jsou to výbuchy citů projevené slovy, což obyčejně dost dobře nesouhlasí.

Deltex
13. 08. 2001
Dát tip
Stv: Víš, on obvykle člověk jedná velmi emotivně a říká si, že myslí... nebudu tady definovat, co je to myšlení, poněvadž to nevím a nikdy asi vědět nebudu... aneb - myslím, tedy jsem... jsem, tedy myslím!

Deltex
11. 08. 2001
Dát tip
StvN: Víš, ale tady asi nejde o pochopení... lidi jednají iracionálně a záleží spíš na vůli a síle žít - pokud ji ztratíš...

StvN
11. 08. 2001
Dát tip
Deltex: Podle mě život neni jako chleba, kterej si vezmeš, když máš zrovna chuť.

Deltex
05. 08. 2001
Dát tip
*!

StvN
05. 08. 2001
Dát tip
Je to divný, nejdřív jsem myslel, že to píše docela mladá holka. Navíc nemám valného pochopení pro sebevraždy z lásky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru