Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska a přátelství

04. 08. 2001
0
0
619
Autor
Shejny

Den kdy mě zradila nejlepší kamarádka,ale uznávám-každej si to nemyslí.

Láska a přátelství
Láska jako přátelství se ztrácí nebo se upevní a život bez ní rány vrací.

Láska je krásný cit, co přátelství se podobá, láska je souhvězdí, co každý hvězdář rád hledá.
Láska je cit, který každý má, láska je, ale i to co člověk u druhého hledá, a když ho najde, chce být s tím co tenhle dárek má, to má být ta odměna.
V co věřím? Raději v lásku než přátelství, je to jiný a lepší, v lásce spoléháš na jednoho člověka, bez kterého si život nedokážeš představit, ale v přátelství máš třeba deset takových
lidí co tě zradí.
Potřebuješ, ale nejmíň dva lidi, kteří tě budou poslouchat, dva lidi do života, aby ses necítil sám.
A proč dva? Protože jednomu řekneš to, co nechce slyšet ten druhý a naopak, ale nesmíš nikdy lhát.líbilo by se to tobě, kdyby někdo říka
l tobě – lži!!!
Když máš, hodně dobré přátelé, málokdy tě zradí, ale můžou zradit a to nejvíc bolí – zrada přítele.


StvN
05. 08. 2001
Dát tip
Zrada je hnusná, ale musim říct, že zatim jsem poznal jen samý holky co si takhle ztěžujou, věž tomu, že spíš najdeš věrnýho přítele než přítelkyni. Doufám, že mě tohle nikdy nepotká. Protože si myslim, že to je horší než ztratit lásku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru