Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Legrace skončila, Chabal je fuč

02. 12. 2008
4
195
9820

Francois, vrať se !!!!

Tragédie, přátelé, učiněná tragédie

 

Několik dní po té, co přesunul všechna svá díla do kategorie indispozice, a zničil tak písmácký poklad, jak diskuze pod těmito díly někteří nazývali, smazal veliký Francois-Baptiste Chabal sám sebe.


Netuším, co ho k tomu vedlo, ale sám za sebe prohlašuji, že jeho vzletná čeština a jím zaváděné novotvary mi budou chybět.


Předposlední, co zde učinil, bylo oznámení ( http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=299018 - smazáno ) že výjde sbírak jeho poezie, prý na jaře uvidíme.


Francois patrně uznal, že nejsme hodni jeho umění a svoji tvorbu přesunul jinam. Můj personální dojem je ten, že na jaře se můžeme těšit na to, co jsme v hojné míře obdivovali právě zde na písmáku.


Můj dotaz, zda se v jeho sbíraku dočkáme i tolik populárních povídek, zůstal bez odezvy.


A proto vás prosím, máte-li někdo zkopírované jeho povídky, kokus Lord Byron a diskuzi Existence slova stkví, prosím, zašlete mi je můj mail. Nevyhýbám se též jakýmkoliv jiným jeho básním.

 

S navlhlým semišem, zarmoucený

 

 

Armin Tamzarrian


195 názorů

A.H.
20. 07. 2009
Dát tip
:D

zajímavý, že tady to funguje :-(

Zkouška HTML oznámení

"ooo" už mi dlouho žádná neřekla... :))

Petrusha
31. 12. 2008
Dát tip
ooo ty spustlíku :)

Když mám spůstu času, znamená to, že jsem zpustlý?

Petrusha
29. 12. 2008
Dát tip
ale dííí ... akú spústu času? na spústu času nejni čas

Algaranna
28. 12. 2008
Dát tip
kdepak...spíš z toho jakou spoustu času musí stát tohle dělání si zábavy...

Petrusha
17. 12. 2008
Dát tip
a zo toho máš strach??? zo smiechu? juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :)

Tragicus
17. 12. 2008
Dát tip
Jde vidět, že nejsi znalá oné nemoci. Jeden člověk si přečte FBC a začne se smát, neovladatelně, nezastavitelně. A jak víme, smích je prudce nakažlivý...

Petrusha
17. 12. 2008
Dát tip
nebuď naivný dnes už 99% ľudstva nečíta ...

Tragicus
17. 12. 2008
Dát tip
Petrusha: To je právě ta neprozřetelnost. Stačil by jeden výtisk, aby se dostal do nepovolaných rukou a mohla by vzniknout pandemie FBC induced guffaw disease.

Petrusha
17. 12. 2008
Dát tip
kto hovorí o svete? ja hovorím len o 300 presne vybratých cieľoch :)))

Toscana
17. 12. 2008
Dát tip
souhlas - "e" je dostatečně výstižné

alexandra : já myslel, že chodíte na stejnou školu :-$ Nebo Francua zanechal studia, jako mnoho jiných básníků před ním ?

Toscana: e?

Toscana
16. 12. 2008
Dát tip
Alexandro, kdyby ti nepřipadala přitažlivá, nebrala bys jí zavděk, ale možná je to jen informační šum a nerozumíme si. To se už tak stává, nezbývá, než se s tím smířit a nenimrat se v tom. Zase taková trága to není, aby to za to stálo.

Nemám důvodu komukoli cokoli závidět.. Je pravdou, že se Zdeňkem se nevídáme poňevač jsme přestali navštěvovat stejná místa a nic jiného nás nespojovalo..pravda, ještě záliba v psaní ;-)

Toscana : Alexandra má pravdu :-) Hele, Alexandro, ty se s Frantou nebavíš ? Nebo mu závidíš sbírak ?

velmi snadné, Toscano, ale o tom, že mi ta výjmečnost připadá přitažlivá píšeš jenom ty..

Tragicus
16. 12. 2008
Dát tip
Petrusha: To jsi tak naivní? 300 výtisků od FBC je o 300 více než by svět dokázal přežít. Pišta: Ano, měli by je asi aktualizovat, než FBC unese Al-kaida pro své teroristické plány.

Toscana
16. 12. 2008
Dát tip
vřele doporučuji přečíst sobě svůj vlastní příspěvek z 16.12.08 v 17:27:49 - a pak bude zbytečné sem psát, cos napsala a co ne - snadné, že? ;-)

nic takového jsem nenapsala ... Toscano.

Toscana
16. 12. 2008
Dát tip
Petrušo, on Tragicus to jinak než tragicky brát nemůžeeee... AlexandraDeRent - no, pokud ti vyjímečnost tohoto druhu připadá přitažlivá, pak kdo chce kam, pomozme mu tam :o))))

alespoň v něčem výjmečná :)

škoda... no, naštěstí jsi jediná :-)

obávám se, že toto není zrovna moje oblíbené téma ..

tak co, alexandro, už se ti francois pochlubil ?

...

Bude to přímo kobercový nálet. Zaplaťbůh, že na Francucha ženevské konvence nepamatují. Jinak bychom byli hnáni ku zodpovědnosti.

A_tzo
16. 12. 2008
Dát tip
petrušo, kurva..

Petrusha
16. 12. 2008
Dát tip
Al - z čoho tak súdiš? myslíš že druh meny má niečo spoločné s nudou a nenudením sa?

Petrusha
16. 12. 2008
Dát tip
ah tak, pri náklade 300 kusov by sa to dalo zase využiť ako cielene mierená strela ... neber to tak tragicky

Tragicus
16. 12. 2008
Dát tip
Navíc, vemte si, kdyby se ona kniha dostala do rukou nic netušící veřejnosti... Dopad by mohl být mnohem horší, než jak to známe z Monty Pythonů s oním smrtonosným vtipem, použitým ve 2. světové jako zbraň hromadného ničení. Jste ochotni nést toto riziko? (avi těm, kteří byli natolik neprozřetelní a byť jen částečně souhlasili s tímto Pištovým bláhovým, leč s možným tragickým dopadem, nápadem)

Tragicus
16. 12. 2008
Dát tip
Mně zase tak nechybí, abych něco platil.

Algaranna
16. 12. 2008
Dát tip
Petrusha....to tedy musíte mít jinak nudný život:-}

Petrusha
16. 12. 2008
Dát tip
ale pšššt, o tom ešte Eurocifrfízli nevedia :) ale oni sa to dozvedia ...

domin.go
15. 12. 2008
Dát tip
Já nedám nic, ale seženu právníka pro případ, že budeme hnáni před spravedlnost za urážku na česti, na jméně nebo na čemkoliv jiném.

Toscana
15. 12. 2008
Dát tip
Vkládám Kč 20,- na jeden květ magnolie, kterým bude obšťastněn Francek v den křestu vydaného SBÍRAK. Trvám na tom, aby květ byl v co nesytější růžové, aby mu ladil se šlajfkou. (Ovšem musíme to stihnout do jara, protože to je doba, kdy magnolie kvetou.)

a sami si sbírku koupíme a tím se nám část investic vrátí zpátky. když vydáme tři sta kusů, což by mohlo stát kolem deseti tisíc (střízlivý odhad) a jeden sbírak bude stát pět stovek, to je 150 tisíc. Já jsem jednoznačně pro.

Při tempu vaší ekonomiky je za pár dní kaput i Euro :)))

Petrusha
15. 12. 2008
Dát tip
prihodím nejaké tie naše chcechtáky, ale bacha - rychle konajte lebo za pár dní už nebudú platiť!!!)))

Pochopitelně. To bude přímo ve smlouvě:)

Petrusha
15. 12. 2008
Dát tip
no počkaj, ale nesmie to sem vkladať ako indispozície!!))))

Mám nápad. Složíme se, a vydáme Francuchovi sbírak sami. A na rozdíl o jím zmiňovaného hypotetického vydavatele si nebudeme klást podmínku, aby se z Písmáka smazal, ale naopak budeme tvrdě požadovat, aby zůstal. Co vy na to? Vkládám 1000,- jako základ.

nikdy nezapomenu na to ráno, když jsem se chtěl potěšit diskuzí pod některým z jeho děl, avšak náhle zjišťuji, že Francois je pryč :'-(

Petrusha
15. 12. 2008
Dát tip
ježíšmárjá ...

nač vzlykat? přec zde stále jsem:) 2Pethrus: ktorú bitku myslíš?.. ja sa nebijem za něho.. ja sa bijem za dobré mravy:P 2papouch: ?

Toscana
15. 12. 2008
Dát tip
Navíc - když si představíš, co práce mu muselo dát sehnat šlajfku tak jedovaté barvy... věčná škoda, že za sebou trucovitě zabouchl dvířka, byl jako pilná včelka, aby mu sedlo všechno do jeho představy rozervaného básníka... :o)))

Toscana
15. 12. 2008
Dát tip
Nebréééč, nemusíš si ho přece brát... :o))))

já vím :-) proto jsem tak smutný, že se smazal. pitomec jeho formátu už tady jen tak nebude... pokud vůbec kdy bude :'-(

Toscana
15. 12. 2008
Dát tip
Máš recht, Armine, tady je Ferenc mezi haluzemi echtovní magnolie. Jéééžiš, ještě teď se musím chechtat, když si na to vzpomenu, co vypuklo díky tomuhle obrázku... :o))))))

ovšem teď je otázkou, jestli tohle jsou ony zmiňované magnolie. Ale nejspíš ano, a i kdyby nie, tak třešně to nejsou.

Ivo : tak to vypadá, že máš pravdu, našel jsem tenhle obrázek a je u toho napsáno, že jsou to magnolie. Zvlášť když uvážím, že třešně vypadají takhle

Petrusha
15. 12. 2008
Dát tip
no to je jasnééé) baví nás to!!!!!

Ka, ka.

Algaranna
15. 12. 2008
Dát tip
vůbec, ale vůbec nechápu, proč diskutujete nad odchodem někoho kdo vám lezl krkem.....mjo...

IVO
15. 12. 2008
Dát tip
Armine, ak sa pamätám, to snad byly magnolie. Třešeň by pro France byla moc plebejská, kapišto?

Petrusha
15. 12. 2008
Dát tip
páči sa mi výrok "prej je jeho tvorba kvalitní" ... to hovorí za všetko i za tú bitku, ktorú vedieš za niekoho, od koho si ešte nečítal ani navlhnutý semiš ach jo

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
notabene s růžovou kravatou!

bezpochyby :-) Ostatně chtěl bych vidět ženu, kterou vzruší zarostlý francek mezi rozkvetlými třešněmi

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
inu - romantická duše! (vono - mezi náma - každej má ňákou úchylku.. někoho vzrušují kožené řemínky, někoho okovy, že, .. no a proč by někoho nemohly vzrušovat hrubé pravopisné chyby, že? :-) )

mě se to pořád nějak nezdá... já si myslím, že mu je neopravuje, že jí to naopak vzrušuje...

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
nedej se zmást, Jiťulka mu to oprasila... Tedáá.. opravila.

papouchu, to nebude chabal, chybí mu jenom jedna čárka a překlep je taktéž jen jeden :-)

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
Takže je to Chabal. Sám se proflák.

bavíte pánové:).. já a chabal?.. za tu, relativně chvíli, co tu jsem, jsem ho ještě nečetl.. prý je jaho tvorba kvalitní.. a pokud já jsem on, tak moje tvorba je taktéž kvalitní.. hovna.. ale tak nehodlám vám nic dokazovat že?.. většině není nic do toho, kdo jsem.. ani mě neznají.. a ti kteří mě tady znají, ví kdo jsem.. žádný chabal.. a myslete si co chcete.. fakt vám to neberu:)

taková hezká diskuze a žádný tip :'-(

domin.go
14. 12. 2008
Dát tip
Fňák.

Muf. Pochopitelně.

papouch
13. 12. 2008
Dát tip
ahá!! limitka! to znám, to je takový malý citrónek .. Čili: fernet je řadový a fernet-citrus je hovado. Už to chápu.

Tragicus
13. 12. 2008
Dát tip
papouch: To je hovado z limitované edice.

papouch
13. 12. 2008
Dát tip
Christofr je Francoá. A Francoá je trotl. Mysles to tak nějak, Pišto? p.s. ..a jaké je neřadové hovado?

Tragicus
13. 12. 2008
Dát tip
Pišta: Z řadového hovada alternickem... Kariérový postup! :]

Tragicus: Teď už ti chroust nikdy neuvěří, že nejsi můj alternick:)

Tragicus
13. 12. 2008
Dát tip
Pišta: Sem to asik poplet' ňják!

Tragicus: Co to blábolíš? Ženatý a čerstvě odceřený jsem já, vejre.

Tragicus
13. 12. 2008
Dát tip
Pišta: Neměj plané naděje, takovou chybu udělá každý druhý... člověk. P.S. Nevím, já jsem ženatý a zrovna se mi narodila dcera, takže nad tím vůbec nemůžu ani přemýšlet.

Christopher je Francois. Jinak by nenapsal že by se slova "měly" vytesat. P.S. Beketka je hezká?

Tragicus
12. 12. 2008
Dát tip
ck: Jo, vytesat do kamene a hodit do studny.

2tragicus: oproti tomu co tady zaznělo by se moje slova měly někam vytesat.. (a celou předchozí diskuzi taky někde zmínit aby se vědělo, že jsem "neplácal" do větru:)

Tragicus
12. 12. 2008
Dát tip
christopher kenneth: Plácáš.

není zač :-) já rád :-)

jestli na té fotce, kterou máš na stránce, jsi ty, tak jsi hezká :-) a taky se s tebou rád dohaduju, což bych s blbcem nedělal :-) stačí ? :-)

Francois znásilnil něčí dceru ????

proč ? mě nepřipadáš jako tele :-/

nevěřím svým očím.. nemíním se nějak vyjadřovat k problémům, které se zde "řešily" ale šel jsem dneska kolem tržnice a tam to bylo podobné handrkování a urážení pro nic.. vždyť se tady kvůli maličkostem a nedorozuměním hádáte a obviňujete jako kdyby vám znásilnili dceru.. pochopil bych, kdyby se takhle hádaly patnáctileté děcka ale u (nejspíš) dospělých lidí bych to nečekal.. ne, že bych byl nějaký metuzalém, za dospělého se nepovažuju, ale tohle je moc vážení.. když už ne úcta, tak aspoň trochu slušnosti lidi.. nejsem nějaký přehnaný moralista, ale "ocaď pocaď".. to co jsem teď napsal není mířeno na všchny v téhle diskuzi, ale v podstaťě na většinu..(to aby si to někteří nevztáhli na sebe, když to tak není myšleno:)

ale já přece netvrdím, že jsi tele :-)

ale seznamka přece není úřad :-) naopak, já se tam chodím odreagovat... přehlídka pravopisných chyb a úžasných vět :-) Měla by ses zaregistrovat, stojí to za to :-)

:-D ne, kniha to není, ale je to třeba tohle

ale tak zase tak hrozné to nebylo :-) Četla jsi třeba někdy seznamku ?

aha... to, hned jsem si to myslel :-)

já jsem avi posílal, tím jsem si jistý... a jak byl myšlena věta : kdo jinému jámu, jámu, sám do ní, sam ? zvláště by mě zajímal smysl těch opakujících se slov posílám avi

beketka : ono to zas tak dlouho není :-) 02.12.2008 17:33:07 beketka ... Hold, kdo jinému jámu, jámu, sám do ní, sám...že ano Sovinský. ...

Toscana
12. 12. 2008
Dát tip
Nevíte někdo, pod jakým názvem ty svoje perly Francek vydá??? Humoristickou literaturu já fakt moc ráda... A vy se tu furt nehádejte, to už pak sranda umírá na úbytě. pro beketka: "Hold, kdo jinému jámu, jámu, sám do ní, sám." - hold??? Komu ho skládáš? Nechápu... Nebo to bylo myšleno podobně, jako kdybys napsala "furd"???

co ty víš, třeba sa papier dováží zo slovenska :-) P.S.: už se těším, že sem přijde jeden z mých osobní blbů tvrdit mi, že jsem fašista

Petrusha
11. 12. 2008
Dát tip
vidíš? to ma nenapadlo aaaaaa tak to vám treba nech teda

Petrusha
10. 12. 2008
Dát tip
ach, to vážne chce dať na papier? kde sú aktivisti? kto bude chrániť naše lesy? he?

Nevím, dlouho jsem ho neviděla a mám teď spustu věcí k přemýšlení, takže některé věci mi unikají ..

Ty to nevíš ? Tak to ti ještě prozradím, že smazal i svůj mocinky moc supa blogísek, kterýžto jsem měl uložený v oblíbených. On totiž tvrdí, že mu na jaře výjde sbírak. Ale fakt mě překvapuje, že to nevíš

a já zase dovím všechno jako poslední :))

Já nikoho nad nikoho jiného nepovyšuji :-) To opravdu ne. A ohledně katolíků a humanistů máš pravdu :-) Já totiž nejsem ve svých názorech jednotný :-)

Tragicus
07. 12. 2008
Dát tip
Tak ono se nedá s čistým svědomím říci, že to občas neznělo, jako bys povyšoval český "národ" nad "národ" slovenský. A dost lidí by asi řeklo, že humanisté a katolíci jsou dost proti sobě. :]

Tragicus : A_looney upozornil na můj příspěvek, v čemž bych problém neviděl. Problém vidím v tom, že tento nazval nacionalistickým a já se zříkám jakýchkoliv podobných nálepek, kterými mě můj osobní blb častuje nejen v této diskuzi. Na druhou stranu mě velmi potěšilo tvé zjištění a konstatování, že nejsem Alexandr Šovinistický, neb se důrazně zříkám jakýchkoliv projevů nacionalismu, extrémního nacionalismu, rasismu a xenofobie. I když mám svůj názor na situaci v české republice a benevolenci její imigrační politiky, zůstávám především katolíkem a humanistou.

domin.go
05. 12. 2008
Dát tip
Učitelky češtiny jsou ďábelská stvoření! :)

Tragicus
04. 12. 2008
Dát tip
Dík, A_Looney, to jsem nemohl najít. Tak sorry Armine, asi opravdu nejsi Šovinistický, sledoval jsem jeho kritiky a našel právě to oznámení, na něž sem dal upozornění A_Looney a jelikož jsem předpokládal nick AŠ, pořádně jsem si nepřečetl (tvůj) nick u prvního příspěvku a až ty další jsem považoval za tvé. Takže chápu, proč sis změnil přezdívku. Co ale nechápu, proč nadáváš A_Looneymu do hovad, když jen upozornil na tvé veřejné příspěvky, neukradl ti deníček a nezveřejnil ho...? :]

Tak ne, omlouvám se. Pět minut bylo pouze zbožné přání... :((

Neberte mi má hovada, hovada. A vůbec, nechce se mi diskutovat, když s osmimegovou lajnou čekám na načtení stránky pět minut :(

Tragicus
03. 12. 2008
Dát tip
beketka: To je právě asi ten problém, já si celkově nemyslím, že by ho tady někdo moc trápil, nevšimnul jsem si tedy alespoň toho.

Křídlo
03. 12. 2008
Dát tip
hnus

Na diskuzích se mi nejvíc líbí to, že někdo něco řekne, a někteří tataři to dále rozvíjejí. Viz přicmrndávač sovinský stokrát jinak. Hele, lidi, vymyslete si každej něco vlastního. tohle je neinvenční, neobjevné a navíc docela trapné :-) Pišta : 03.12.2008 01:47:44 vindal drámo jste banda neschopnejch zahořklejch tajtrlíků a Armin vás bossuje, vaše ironie není ani dost bezzubá aby užmoulala vlastní debilícii.. >>> nikoliv hovada kolem pišty, nýbrž hovada kolem armina :-) Delahaye : nebyl tvůj předek Kolumbus ?

A_tzo
03. 12. 2008
Dát tip
přesně tak, souhlas s beketkou - pištova "kreativní" legrace je v pořádku, ale co se mi zdálo už tenkrát hodně trapný - přicmrndávač sovinský, kterej se na tý legraci slaboduše vezl, aby byl oblíbenější...hnus

Delahaye
03. 12. 2008
Dát tip
Armin : "FBC se taky nechoval nijak vhodně, kupříkladu mě zablokoval minimálně patnáct alternicků, které jsem si vytvořil jen kvůli němu." :-)))) no Ty budeš taky prudce inteligentní ... takové energie a žádnou jsi nevynaložil na prozření, že s Tebou asi nechce komunikovat, když Tě blokuje .. a ještě o tom diskutuješ ... unbelievable

Tragicus
03. 12. 2008
Dát tip
Debilície je něco jako felície?

dassler
03. 12. 2008
Dát tip
Víte, po přečtení téhle diskuse mi tak napadlo ... kdo že to tančí na hrobech mrtvých? Nemůžu si zrovna nějak vzpomenout (asi). (( -d-

jste banda neschopnejch zahořklejch tajtrlíků a Armin vás bossuje, vaše ironie není ani dost bezzubá aby užmoulala vlastní debilícii..

bubu71
03. 12. 2008
Dát tip
Tato "diskuze" je pěkné svinstvo.Ano ubohé a pěkné svinstvo.Říká to Bubu71, říká to i neroušek a souhlasíme s beketkou.*********

a2a2a
02. 12. 2008
Dát tip
Armine, co jsem chtěl, jsem napsal, myslím zřetelně. Když podle vás psal špatnou poezii a dělal gramatické chyby, tak už jste mu to dávno napsali. Určitě toho bylo tolik, že netřeba se opakovat.

>>>otevřeně jsem mu napsal, co se mi nelíbí, a nepamatuji se, že by i za to spílal. Mám stejnou zkušenost:) No, mě vlastně taky nespílal, mě rovnou zablokoval. Beketka : Nemám pocit, že by někdy něco přeháněl, můžeš uvést konkrétní příklad ???

a2a2a, v podstatě se ztotožňuji s názorem tragicuse, FBC se taky nechoval nijak vhodně, kupříkladu mě zablokoval minimálně patnáct alternicků, které jsem si vytvořil jen kvůli němu. Nikdy nikdo neřekl (nebo mi to alespoň není známo), že by byl FBC špatný člověk. Pouze několikrát zaznělo, že FBC píše špatnou poezii. Tobě, a několik dalším (tuším že pět, maximálně deset) uživatelům nespílal, zbytku ano. Těch kritik mu pod každé dílo chodilo několik, vysmívali (jsme) se mu kvůli chybějící interpunkci, překlepům, a on si stejně nikdy nedal tu práci a přečetl si to po sobě, opravil chyby. Ve zveřejněné korespondenci bych problém rovněž neviděl, neboť pišta s tím pravděpodobně nezačínal. Připouštím, že měl pro objektivitu zveřejnit i své odpovědi. Nicméně Francois byl šaškem písmáku, diskuze pod jeho díly patřily k pokladům, já osobně jsem se k nim rád vracel a myslím si, že jsem nebyl jediný.

a2a2a
02. 12. 2008
Dát tip
Nevím nic o tom člověku krom toho, co zde psal, měl svůj názor, hájil ho a musel snášet leccos, podobně jako jiní pak od něj. Ale to není důvod, aby bez jeho účasti, vlastně to není žádný důvod, aby byl zesměšňován a zesměšňován zde očividně některými je. Je už jen jeho problémem, zda si vzal ze svých střetů nějaké poučení či ne, platit bude zase jen on sám.

Tragicus
02. 12. 2008
Dát tip
Supr odolnej? FBC se ani neblížil odolnosti. Pokud někdo neumí argumentovat racionalně tak ano, je méněcenný člověk. My jsme si nedělali legraci pořád z jedné věci - to by bylo trapné, my jsme jen reagovali na jeho chování, popř. díla. To je rozdíl. A když o něj v podstatě opadl zájem, sám zase vystoupil s něčím, čím si vysloužil jen další posměch - jeho problém. To že byl tak ubohý a legraci nedokázal pochopit je také jeho problém. FBC byl hlupák už když sem přišel, resp. když jsem si jej poprvé všiml, založil nějakou diskusi, myslím na téma kritici (tu první, založil jich v podstatě několik) a nebyl schopný slyšet jakékoliv argumenty a pořád blábolil tu svou. A myslím, že jsme nezdůrazňovali jeho nedostatky - spíše na ně jen poukazovali. Šaška dělal, protože měl šaškovské vlastnosti. Hlouposti se jen smát je to nejmenší možné zlo vůči hloupému člověku.

a2a2a
02. 12. 2008
Dát tip
Osobně mám s tímto, mnohými z vás (ne všemi), zesměšňovaným autorem dobrou zkušenost. Žádal mne o kritiky, nikdy jsem mu žádné dílko, myslím snad ani neotipoval, otevřeně jsem mu napsal, co se mi nelíbí, a nepamatuji se, že by i za to spílal. Nevím kolik toho o něm víte, abyste ho jakkoliv soudili, můžete mít i jinou zkušenost, nepopírám to, ale tento způsob diskuse je trapný a zveřejnění osobních zpráv rovněž.

podle mě si to francek vymyslel

To je fakt - to je něco, co bych nečekal :) Ďábelský plán!

Winter
02. 12. 2008
Dát tip
Ty vole, když se tak dívám, kdo vše bude publikovat, jímá mě hrůza. No, ti lepší z nás, pravda, musí první umřít .) Jen aby se ti Pišto nepomstil tak, že ti pošle sbírku svých básní - horší než anthrax.

to, že jste ho vyštípali, je jistě záslužný čin, ale nevidím nic plodného ani vtipného na téhle diskuzi. Nač ztrácet čas ba i slovo nad ztrátou blba...

Tragicus
02. 12. 2008
Dát tip
Pregrad: :] Jak to, že to tedy nemáš v "povolání"? :] Ta jsou tady opravdu někdy legrační. A zvlášť od trochu "dospělejšího" člověka to docela pobaví. U patnáctiletého člověka to jaksi ještě pochopím, že má zcestné představy, ale když je tomu třeba 23... :]

Tragicus
02. 12. 2008
Dát tip
beketka: To se mýlíš, legrace není vždy o tom, že se tomu smějí všichni zúčastnění. A nazývat to šikanou je dost přehnané. Šikana by to byla, kdybychom se mu smáli pro vzhled, pro barvu kůže, ponižovali ho. Nic z toho se nedělo. My se smáli jeho činům. Ta jeho směšná paranoia, že se někdo posmívá jeho přítelkyni, směšné vyhrožování, děsná gramatika, novotvary a neoblomné přesvědčení, že mu všichni křivdíme z něj udělalo šaška. A nebylo mu pomoci. To přísloví se sem také moc nehodí. Spíše bych řekl, že FBC se tak dlouho bál, že mu někdo kope jámu, až se pomátl a spadl do studny.

no jo, ale mě chybí to, jak jsem si z něj (nejen já, samozřejmě) dělal srandu. ano, chybí mi

Tak to jsem nepochopil... jak jsi to myslela ? Dost zmateně zní též Hold, kdo jinému jámu, jámu, sám do ní, sám...

Norsko 1
02. 12. 2008
Dát tip
fransuá je vůl. A já pochyboval

dadíková
02. 12. 2008
Dát tip
a kterej že to byl? neznám :)

Dero
02. 12. 2008
Dát tip
Myslím, že některé Fransoá perly by se daly ještě dohledati pomocí Google archivu. Armin by si mohl udělat jedno pěkné odpoledne. :o)

katugiro
02. 12. 2008
Dát tip
Buďme rádi, že to dopadlo takhle. Byla s ním sice legrace, ale jen proto, že brát vážně ho nešlo. Zůstává tu dost jiných, stejně netalentovaných otravů. Pravda, asi nejsou tak směšní ve své namyšlenosti. Přestože JBCh s jistotou tvrdí, že bude vydávat sbírku, nedokážu si představit naivu, který by investoval do vydání byť tří set výtisků. A už vůbec ne idiota, který by si ji koupil. To zkrátka nedává vůbec smysl :)

Pravda, logika by ho mohla odpuzovat :))

Tragicus: Moje scénka se hrála a dokonce jsem ztvárnil hlavní roli, takže jsem oproti Frantíkovi i hééérec:) Ale o to nejde, spíš mě dostává, když o sobě někdo píše, čím vším je, když si předtím jen tak pro sebe do šuplíčku napíše pár trapných básniček, scének, písniček atd. Stejně jako mě dostává, když si tady velká část lidí píše jako Povolání "básník", z toho vždycky pláču smíchy:))

Tragicus
02. 12. 2008
Dát tip
Musíš chodit na ulici s očekáváním pomsty, takže ji nebude moci uskutečnit. :]

No, já se teď pomalu bojím vylézt na ulici, aby tam nečíhal Franta a nepomstil se mi :)

Tragicus
02. 12. 2008
Dát tip
Pišta: Ti to tedy dal, sotva lezls, co? :]] A osobně nikdy nepochopím lidi se sklonem k psaní třiceti čárek. A neuvěřím, že je mu 23. "a věř že až to budeš nejméně čekat pomstím se ti." To snad nemůže napsat starší člověk než tak desetiletý.

Moje odpovědi má František, vejre. A nevyžádanou a nechtěnou korespondenci naprostých magorů zveřejňuju programově.

Tragicus
02. 12. 2008
Dát tip
Pregrad: Myslím, že bychom si všichni přáli vidět ony divadelní kusy, snad by přesáhli i jeho povídky. :] Pokud se tvá scénka i hrála (možná se ti to zdá samozřejmé, ale ta moje byla zakázána :]), tak budeš asi i větší scénárista. :] A "art connoisseur" také není úplně k pláči. :] František si nejspíše přečetl http://www.dummies.com/how-to/content/becoming-an-art-connoisseur.html a stal se z něj znalec. :] Armin: Akce je asi smazaná, nenašel jsem ji. Bylo to nějaká hudební akce nějakého slováka, a AS samotný tam nebyl zcela nenacionalistických názorů. A nepřísahej, je mi to ostatně jedno. :]

jH
02. 12. 2008
Dát tip
bože pišto si poněkud nechutnej zveřejňovat tu vaší osobní korespondenci (kde si náhodou pozapomněl připojit i své odpovědi), je to docela ubohý

Půvabné :-) Jak je patrno, z Franty se stal romantický básník, avšak co se týká pravopisu, zůstane navždy neposkvrněným chlapečkem

proč by neměl vydávat. viděl jsem už vydané větší paskvily. že to nemá úroveň je jedna věc, ale určitě se najde pár děsně-rozervaných-romantiků (tm), kteří si jeho krásnou knihu koupí a budou nad níc ronit krvavé slzy...

Matičko Neříkej mi! Neříkej mi! Vím, jak ohavné páchal jsem činy, na úrok mateřského valu, kdy mladická nerozvážnost neznala svoji cenu. Matičko má – odpust‘, sám sebe hledal jsem dosud, však nacházeje jen slepotou plné kouty, při bohu přísahám zdroj čisté touhy, mé srdce prahlo jen po lásce prudké, okovy samoty k zemi padlé. A ted‘, kdy našel jsem lásky hvozd, se bojíš že jiní pro mě vhod, však nekaň slzy,tvář nermut‘, Tys vdechla v mne život, Tvá krev v mou se valí, Matičko má – děkuji Ti. Vystavil Zdeněk François Kopřiva v 2:11 0 komentářů

Já, jelikož jsem elita, to obrovské tajemství samozřejmě znám, a rád vám jej vyjevím. Drahý Francois mě totiž již nějakou dobu pravidelně obšťastňuje svými myšlenkami ve zprávách. Čtěte a užasněte: ********************************************** Od Francois-Baptiste Chabal Pro Pišta_Hufnágl Odesláno 28.11.2008 10:52:25 Předmět n/a Jen tak pro upřesnění. Mé básně si vyžádala jedna z renomovaných profesorek češtiny která to jež byla i na mnoha zahraničních sympoziích. Je o ní známo že je kat. A na můj údiv hodnotila mé básně velice kladně po vzoru romantismu a doporučila mne u jednoho z předních vydavatelů.. Takže jak jistě rozum dává a ty nechápeš si vážím jejího stanoviska více než-li nějakého gynekologa fen co si hraje na pána kritika. S neúctou Zdeněk François Kopřiva // Od Francois-Baptiste Chabal Pro Pišta_Hufnágl Odesláno 28.11.2008 20:42:32 Předmět Re: Re: n/a Jasně........ opět si nic nepochopil....... bude publikovat......... vole........ což se o Tobě říci nedá................ už jen pro ten pocit jsem ti to musel vědět............ až na to že ted' se smát JÁ // Od Francois-Baptiste Chabal Pro Pišta_Hufnágl Odesláno 29.11.2008 09:16:04 Předmět n/a Satisfakce je tak krásná...................... // Od Francois-Baptiste Chabal Pro Pišta_Hufnágl Odesláno 29.11.2008 09:39:58 Předmět Re: Re: n/a Karle? Víš je to super když člověk zůstane sám sebou. Prorazil jsem i s byronismem a te'd se budu smát já......... hnusné co:))))))))))))))) // Od Francois-Baptiste Chabal Pro Pišta_Hufnágl Odesláno 29.11.2008 09:55:53 Předmět Re: Re: Re: Re: n/a O to nejde. Vtip je v tom že ses nejen nechutně navážel do mých děl když to stačilo říci slušně ale i do zcela osobních záležitostí. Nejde tu o hrdinství a já neříkám že vše co jsem napsal je dobré to pro boha ne ale vše co mám ve sbírce Le coeur de mon coeur plus další vázané verše které připravuji mě vydají. S tím že mám smlouvu na další dvě díla. A tak je jasné že mám radosta a že ti to dávám sežrat. Po tom všem není ani divu. // Od Francois-Baptiste Chabal Pro Pišta_Hufnágl Odesláno 30.11.2008 10:37:51 Předmět Re: Re: Re: Re: Re: Re: n/a Och jak oduševnělé. Však neboj se na jaře si můžeš zakoupit mou sbírku. Je to prostě prííííííííííma // Od Francois-Baptiste Chabal Pro Pišta_Hufnágl Odesláno 01.12.2008 08:42:14 Předmět Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: n/a Ne tak jako já. Je úžasné jak hraješ hrdinu. Ale dosti marné a pro mne sladké. Ty jedna svině. Dokázal jsem to na úkor tvé hlouposti se budu pást // Od Francois-Baptiste Chabal Pro Pišta_Hufnágl Odesláno 01.12.2008 10:08:29 Předmět Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: n/a Každá urážka kterou mi napíšeš je k ničemu protože ty jsi jen ubohý gynekolog fen co si hraje na velkého básníka a kritika. No a já vydávám sbírku která tož nebude poslední. Hlupáku. // Od Francois-Baptiste Chabal Pro Pišta_Hufnágl Odesláno 01.12.2008 10:42:11 Předmět Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: n/a Nech si ty keci a ty své palce si strč někam. Nikdy ti nezapamenu jak ses choval a věř že až to budeš nejméně čekat pomstím se ti. // Od Francois-Baptiste Chabal Pro Pišta_Hufnágl Odesláno 01.12.2008 10:55:07 Předmět Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: n/a A víš že je dobře že si tak tupej.......... // Od Francois-Baptiste Chabal Pro Pišta_Hufnágl Odesláno 01.12.2008 11:42:01 Předmět Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: n/a To nevíš že by se lidé jako Ty neměli množit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! // Od Francois-Baptiste Chabal Pro Pišta_Hufnágl Odesláno 02.12.2008 10:40:58 Předmět n/a Tak ses dočkal alespoň z pola toho co sis příl. Akorád ti to nevyšlo tak jak sis představoval.Vydavatelem jsem nucen přestat publikovat na tomto serveru. Navíc se ted' stávám profesionálem takže již nemuhu zde publikovat. .................. ale víš že i nůž má dvě ostří........... ***************************** No řekněte - není to nádhera? :))

Predrag : zcela jistě, založ si blogísek a každého o tom informuj :-)

Tragicus: neni zac:) taky se tomu tlemim. rad bych videl francoisovy divadelni hry. jednou jsem napsal scenku na besidku, to jsem asi taky scenarista, co?;))

pro všechny, kterým tento bohémský rozervanec chybí: http://zdenekfrancoiskopriva.blogspot.com/

IVO
02. 12. 2008
Dát tip
U žijících klasiků bych, byv nakladatelem a vydavatelem, povolil výjimku.

Pokud bude Chabal publikovat knižně, je jistě především zájmem vydavatele, aby díla nebyla volně přístupná na internetu.

StvN
02. 12. 2008
Dát tip
I tak to není dotaz.

řádek
02. 12. 2008
Dát tip
StvN: i tak

StvN
02. 12. 2008
Dát tip
To není dotaz.

třeba jsem si jen přehnaně zaspekuloval, ale pokud jeden nick, nedavno vzniklý, píše bombastickou reklamu na to, že zaniká jiný, tak je i můj výklad možný...ale to jen aby řeč nestála, prát se kvůli tomu nebudu :o)

řádek
02. 12. 2008
Dát tip
StvN: kdybys tu byl měsíc, tak tvůj dotaz chápu )

StvN
02. 12. 2008
Dát tip
Musí se to furt vytahovat? Budeme zakládat diskuse kuli každýmu nicku?

a-n: a to je který, ten alternick?

Tragicus
02. 12. 2008
Dát tip
Všiml jsem si. Ostatně se to dalo čekat už ve chvíli, kdy vše přesunul do Indispozice.

poutavý Chabalův způsob, jak udělat reklamu svému novému alternicku :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru