Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o stínu

02. 12. 2008
18
59
2606
.
.
 
 .má – li tě stín
 ochránit před úžehem
nehledej  ho nohama
................ ale hlavou
 
.
.

59 názorů

no jo.. to je důležité - a skoro zapomenuté - tajemství :o)

MarK.
29. 01. 2011
Dát tip
..svata to pravda ..vidim, ze niekto tu dokonale ovlada tajomstva tienov!:) .. *

hehe, pobavilo. :)


nu dobrá... nechám tedy na hlavě... :o)

ponedělí
15. 12. 2008
Dát tip
letitost byla na básnickou aktivitu přeci (a jen)!

to su včil na vážkách - přijmout poklonu nebo se urazit za to prohlášení o letitosti...? :o)

ponedělí
14. 12. 2008
Dát tip
jsi český výrobek klAsa! už leta °)

přesně! :o) ale já si ju sepsala (sbírám perly že jako až budu klasik aby bylo co citovat... :oD

ponedělí
14. 12. 2008
Dát tip
je to moudrost, kterou se každé městské dítko v srpnu na refýži naučí... °)

Print
10. 12. 2008
Dát tip
:-)*

jejdavilda
07. 12. 2008
Dát tip
Jak chceš, ale anorexie je sviňa, brou mi

na noc tučný ne e, díky... odejdu spát na lačný žaludek... brou ti :o)

jejdavilda
07. 12. 2008
Dát tip
leda tlustý od šunky

tak bych prosila od kosti :o)

jejdavilda
07. 12. 2008
Dát tip
jsem dobrák, můžeš si vybrat

ale to je mi náhoda! ale včil nevím esi jako vrána k vráně... a nebo protiklady se přitahují... :o)

jejdavilda
07. 12. 2008
Dát tip
Necituji klasiky, sám jsem klasik

spousta věcí už tu byla... to přece ani nejde snad být úplně originální... v dnešní době... slova tu byla sou a budou a počet dosud nepoužitých kombinací se rapidně snižuje s každou další písemností... (to není obrana alébrž zadumání se... :o) a těmy citáty sem myslela tebe, páč cituješ klasiky :o)

jejdavilda
07. 12. 2008
Dát tip
Ne ne, to jsou texty. Totiž část dílek ( nemyslím tvých) mi připomíná něco, co jsem už slyšel ( ovšem v daleko dokonalejší podobě)

jejda vildo, kudy chodíš tudy trousíš city... eh, citáty :o)

jejdavilda
07. 12. 2008
Dát tip
Nechám si projít hlavou, kam všechny věci plavou (M+Ž)

velmo velmo pekné

A.H.
05. 12. 2008
Dát tip
pěkné

si nikdo ani nevšim... :o)

Muamarek
03. 12. 2008
Dát tip
Tam se omlouvám za to "musíž" - mělo bejt "musíš", měj se, Marek

tak tos mě převez teda... :oD

Rozkaz! :-) Valím spát.

Smíšku, díky za návštěvu... ráda sem tě zas našla tu u sebe :o) Bouřko, šupem k jinýmu dílku, tu už sme návštěvnost zvedli fest :o)

Pozdě, ale dobře. Mumijka drží už 25 let pokupě.

Smíšek:-)
02. 12. 2008
Dát tip
*

no dost pozdě teda... ale snaha se cení - ale je ti jasný že už ti neožije?! :oD já bych nás chtěla v akvárku ale prej sme moc choulostiví a nároční...

Viděl jsem, ale já mám jednoho z vaší rodiny doma sušeného. Ovšem jsem v tom nevinně, já ho dostal, a od té doby ho opatruju..

Juknu :-)

podívej se na můj profil a dej si všechny kritiky na jednu stránku - a uvidíš jak sme krásní! :o)

No jo, meleš ocáskem a stydlivě klopíš hlavičku, jsem tě viděl v televizi..

proháním se hopsavě :o) Zuzu, dík za návštěvu aj pochvalu :o)

Zuzulinka
02. 12. 2008
Dát tip
chytré*

Život u dna musí být plný bezpečných skrýšek pro malé mořské koníky, bílý písek, hezké zelené řasy a jeskyňky... to musí být krása se v tom prohánět. No, prohánět, to jsem přehnal - pohopsávat.

život u dna tě naučí :o)

Ja tááák, tož to jsem netušil.. :-)

no jako kritiku ale označila sem ju "Soukromě autorovi (do zpráv a bez avíz)" :o)

no jo, ale teď jsem od tebe dostal zprávu, jak jsi to udělala?

no mně o tobě píše to samý! písmák nás chce držet od sebe asi... ňákej žárlivej :o) a zkus martinez taky

No hele, co mi to píše, když ti odpovím na tvůj vzkaz v poště: Uživatel s touto přezdívkou nebyl nalezen.

Mě by teď nejvíc zajímalo, jak můžu koníkovi poslat vzkaz, když mi tenhle server tvrdí, že mořský koník neexistuje? :-)

avox
02. 12. 2008
Dát tip
připomeň mi to koncem jara... teď mne nohy nosí spíše do kotelny, než do stínu... :-)) */

Merlínku, todle ze mne vypadlo na zastávce za děsně horkýho letního dne - nebylo kam se schovat před sluníčkem a já se hlavou trefovala do stínu od koruny mladýho stromku :oD a ty která chceš slyšet, je to citát - a citáty říkají obecně známý pravdy přece :o) ostatním děkuju... za cokoli co tu provedli :o)

Buď mi to přijde logické a nebo sem to nepochopila:D

Merlin70
02. 12. 2008
Dát tip
Ovšem následně Tě ty nohy k tomu stínu musí donést... Snad jen, že bys tam tu hlavu vrhla samostatně.... :D Je povedená.

Merlin70
02. 12. 2008
Dát tip
Ovšem následně Tě ty nohy k tomu stínu musí donést... Snad jen, že bys tam tu hlavu vrhla samostatně.... :D Je povedená.

Muamarek
02. 12. 2008
Dát tip
Ke stínu dojít nestačí, musíž znát světlo, jež ho vrhá, obzory z očí mnohé strhá, nenajde, kdo jen chytračí... těch písmen si tak trochu naznačila vrchní část lebky i ohnuté koleno :-)) Marek

Santi€
02. 12. 2008
Dát tip
hlavou stín prorazit?

díky, mušketýři :o)

Horavin
02. 12. 2008
Dát tip
* povedl se Ti :c)

Háber
02. 12. 2008
Dát tip
hej:)*

záleží, co nechceš užehnout :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru