Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobrý skutek

04. 12. 2008
8
13
1439

Pokud se vám, za vaši snahu, nedostalo očekávaného finančního ohodnocení, a od ředitele uslyšíte pouze větu - "firma vám, mými ústy, srdečně děkuje", rozhodně nedoporučuji reagovat slovy - "příště mi může firma, vašimi ústy, políbit prdel!"


13 názorů

Zordon
19. 02. 2014
Dát tip

"A nemohla by mi firma poděkovat ústy vaší sekretářky?"


Ovšem je to zbraň dvojsečná, že. ((-:

přesně tohle jim nandat by si zasloužili *T

Tohle jsem ale vymyslel vlastní hlavou. Ledaže by někdo byl stejně vynalézavý jako já.

Toscana
13. 06. 2009
Dát tip
... totiž: nedoporučeného! :o)))

Toscana
13. 06. 2009
Dát tip
cháááá, jsem si hned představila realizaci doporučeného v praxi... náramně veselá představa! :o))) *t /a diskrétně žádám o zaslání původní verze - v tomto případě budu ráda masochistkou/

Bíša
27. 12. 2008
Dát tip
:-))

Na doporučení jedné laskavé dámy jsem dílo nepatrně upravil a přeřadil do vhodnější kategorie. Pokud by však nějaký literární masochista žadonil o původní verzi, můžu mu ji diskrétně zaslat.

Vaud
05. 12. 2008
Dát tip
skvele skvele skvele!! pridavam se ke StvNovi :-)) * a navic humorista!!!!!!!!!!!!!!

pěkná anekdota

Děkuji ti StvN. Čekal jsem cokoliv, ale takto něžně formulovanou větu "Jéžiš to je kravina! " jsem ještě neviděl.

StvN
04. 12. 2008
Dát tip
Zázračný text. Nikdy jsem nic podobně skvělého nečetl.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru