Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plamenná pobočka

04. 12. 2008
3
4
1717
Autor
buki99

Plamenná pobočka

 

Přátelé, povím prastarou povídku, podle pravdivého policejního příběhu. Pan Pavel Pytlík, přezdívaný Pytlouš, přišel pro přítele Pepu. Pepo, po předlouhém přemýšlení přicházím pro pomoc. ,,Přepadneme pražskou policejní pobočku, pojmenovanou podle populárního přerovského pěvce Patrika Poštolky.“ Pepa přikývne. Projdou Pavlovy plány, padla půlnoc, prorezavělý peugeot přijíždí před pobočku Poštolka. Přichystali pistole, posléze pancéřovou pěst. Počkali přibližně půlhodinu. Pavlův plán podlézt plot padl. Pepa praví ,,plot pohodlně přelezeme.“ Pavel potvrdí Pepovu připomínku. Přelezli plot. Pepa piští ,,podívej Pavle policejní psi.“ ,,Pepo PŠŠT!, pojď potichu, protože policejní psi pozorují pštrose přes  protilehlý plot.“ Potichu prošli podél plotu. Přesprintovali přes pozemek policie. ,,Pavle! Připrav pancéřovou pěst. Podle plánu potřebujeme projít přes poklop, poté prolezeme potrubím. Připravit, pozor, pal!“ PRÁSK! Poklop přeletěl postávajícího Pepu. ,,Pavle podívej poklop přimáčkl policejní psy!“ „PARÁDA!“ pronesl Pavel. Použitou pancéřovou pěst pohodili pod plachtu. „pojď Pepo! Prolezeme potrubím podle plánu. Po přibližně pěti půlminutách postávají před průchodem. „Pepo pojď, potichu projdeme průchodem, pak překvapíme policisty pistolemi.“ Přešli pestře přebarveným průchodem. Pak Pepa používá předem připravený proslov. ,,Pracky položte před Pavla!“ Překvapení policisté poslechnou Pepu. „Pokud pohnete prstem, použiji pistoli!“ Připomíná Pavel. „Pusťte padouchy, pak pistole položte pod pohovku.“ Policisté poslechnou. Při přenášení předposlední pistole, proslulí policista Petr Pavlásek, pustí pistoli, přičemž padající pistole praští po poplašní páčce. „POPLACH!“Pořvává pobíhající Pepa. „Pepo! Panikou prd pomůžeš!“ Pořvává postávající Pavel. „Policisto Petře, přistupte!“ Pavel poté prostřelí policistovy Petrovy pravou paži. Propukne pištění Petra. „Petře pššt!“ Petrovo pištění pokračuje. Pavel pálí podruhé. PRÁSK! Petrova prostřelená plíce přináší poklid. Policista Petr pošel. „Pavle! Puštěný poplach přivolal první pražskou pěchotu pojmenovanou Pěnkavci. Pavel praví „podle propočtů přilezou prastarým potrubím, předtím používaným pro přívod plynu. Připrav Pepo pistoli.“ Pepa přikývne. „poslouchej Pěnkavci přilézají. Pavel pobije pět příslušníku pěchoty pěstí, Pavel padesát postřílí pistolí, potom přebije. Pak přiběhnou před pohovku pro policejní pistole. Postřílejí policisty pobočky, protože překáželi. Potom přiběhli před potrubí. Postříleli pětset policistů pěchoty. Poručík pražských pěnkavce povídá. „Pětset padesát pět policistů postříleli, přijde pomsta, podpálíme policejní pobočku. Plukovníku, přineste padesát pytlů pepa plus pět pytlů podpalného prášku. „podívej Pavle, proč policisté posypávají pozemek pepem posléze prachem?“ „Potřebují podpálit pobočku!“ Pozdě! Pavel pozdě pochopil plán poručíka. „pozdě pro prchání!“ Poslední Pavlova připomínka. Pak plameny pohltily pobočku. Proslulí případ pojmenovaný PLAMENNÁ POBOČKA přeložen pod prořešené případy.


4 názory

Petrusha
05. 12. 2008
Dát tip
tak nahlas sa to čítať nedá :))) to by som si ulomila jazyk, ozaj, v tom ako šli cez ten plot by bolo možno lepšie Pavlův plán přelézt plot padl. Pepa praví ,,plot pohodlně ppdlezeme.“ Pavel potvrdí Pepovu připomínku. Plot podlezli. skrátka naopak :) ale inak prima pobavilo

Rabb
05. 12. 2008
Dát tip
dobré.. škoda těch chyb.. ..dílko z radosti napsané radost rozdává.

Pecy
04. 12. 2008
Dát tip
Jinak vynikajicí nápad. Stylistika se snad ani nedá hodnotit, když musíš hrotit písmenka...:-)

Pecy
04. 12. 2008
Dát tip
Pecka, pěkný! :D Pobavilo mě to. I přes všechny ty chyby dávam tip!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru