Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(S)ním

04. 12. 2008
5
7
986
Štěpáne mediku z Básníků hladil´s mě básněmi ze scénáře - ze zájmu i trochu ze zvyku všechny jsem vstřebala do diáře...

7 názorů

Delfín
05. 12. 2008
Dát tip
Tak Tys tedy žena? Citem obdařena múz jsi miláčkem? Tak to správně jsem! Taky někdy blbnu jak ten filmový hrdina, ovšem já nejsem vymyšlená postava, ale snivý hombre z masa a kostí žijící v dnešní době, která pro tohle nemá moc pochopení...Pikantní na tom je, že jsem se taky mohl jmenovat Štěpánek!Jsem totiž na něj narozen a rodiče koketovali i s touhle možností!;o) Tvůj hlas jak něžná rolnička mne svádí k veselí, Tvář Tvoje, moje maličká, mi úsměv nadělí! A srdce touhou Lásky zní, když veselý Tvůj smích mi dny mé v Krásno promění, smutek taje jak sníh... Tak to vidíš! Sakra, kde je ten Kendy?

já také, dodnes nezapomenu ještěrku na opuce....

Na tom filme som vyrástol....prvé stretnutia s poeziou... preto za pocity, ktoré táto báseň vo mne vyvolala.( -t- )


Delfín
05. 12. 2008
Dát tip
Na Štěpána já zrozen jsem, a múzami snad odkojen, jako ten básník filmový, co si i za dne krásně sní... Tady na stránkách Tvých nalézám zas svůj smích, též moudra mnohá, pláč... Ptám se: Co Ty jsi zač?

přítel je ten, kdo o nás všechno ví a má nás pořád stejně rád... těší mě tvůj návrat, moorgee :))))

moorgaan
05. 12. 2008
Dát tip
kuk:-)).. tak uz zase funguju..a sním s tebou o basnících.-)) /**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru