Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slabost v oltari dobrej vecere

05. 12. 2008
1
3
804
Autor
Polop

Ach ta jemna vona. A ta nezna vec..Moj prah sa dviha a hori tavna pec. Ja som ty a ty si ja. V oblaku pary sa laska tavi a pot do siat vpija. Som tvoj ...ooo ako chcem byt tvoj a iba tvoj,a aby si ty bola moja za to obetujem seba,somara i vola!

Mam ticho.
Evidentne ticho!
Moj ukazovak na nohe sa tyci ponad palec...malec.
Vona cesnaku teraz tak vzdialena mi dviha hladinu slin v ustach.
Ziadny smad,po piatich pivach je tu len hlad.
Jedol by som. I ked vona ,ta jemna vona opraneho pradla mi navzy pripominajuca zensky povab,sa mi brebija do (po) vedomia.
Som sklamany? A ci som len dalsi z tych co nikdy neboli myslienkou schopny uchytit lasku?
Som dalsi zo sedeho davu,z tych co len zasycuju potreby hladneho ticha?
Tazky povzdych na rozlucku s dnom ktory spocival v nicote a prazdnote mojej existencie..
Vraj hospodarska kriza ,nam vnucuju pojem,tak isto ako terorizmus sa nam do duse pod natlakom vryl!
Hyjeny urcuju bytie a bytie urcuje hyjenam vit!
Sme smadny a hladny,ako nas priroda stvorila.
Dokaze moja laska pokolit historiu,skrotit ''krokodila"?
Sme sami? Ci som tu sam? Poznam teba,no nikoho nepoznam.A ty to vies!
Vies ze strateny som,vies ako ubohy som a aj tak zo mna krala spravis,vzdy ked si zo seba zlavis.
Ja vedel by som pisat svoju prostoreku esej naveky,no cas a ani svet mi nedava na nu naroky..
Sme tu len ja a ja aj tak sa vraj stratime.
Dvaja zubozeny na seba ziarlime.
Kto nechape ,nechape a kto neciti neciti. A v tom o com pisem si nik iny nevidi...na psty,na ruky,na obraz,na zvuky.
Ako len moc mi chyba to co som nikdy nemal a asi ani mat nebudem. Pretoze svet je ludsva koliska a cloveka záhubeň.
SOM SI     SOM SAM

3 názory

Polop
06. 12. 2008
Dát tip
no nejde o ''slovacz'' tych hranic je cim alej tym menej.skus to tak brat.globe

Polop
06. 12. 2008
Dát tip
mame tu aj zralokov,supov,ale hyjeny su ty najhorsi schmejdi zo vsetkych parchantow

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru