Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Unavený vítr

15. 12. 2008
18
39
6201
Autor
papouch

helevydva jeda/aleš, neštvite mě, bo se k vám přidám!! ;-))

Vanu dlouho pouští
síly mne o-pouští.
Kde si jenom odpočnu?
Ve svém bytě v Opočnu.
Tam si v klidu zavanu
do koutečku za vanu.
Domů žena Zdena jde
za vanou mě nenajde.

39 názorů

Impresse
02. 03. 2009
Dát tip
:-)*

Fluidum
14. 01. 2009
Dát tip
Měl jsem v dětství kamaráda Kuču, který chodil za školu i za vanu. Vzpomínky na něj vždycky zavanou, a smrady dlouho zůstanou.

Diana
23. 12. 2008
Dát tip
Ty jsi zlaté papouše, víš to? Za to (ale nejen za to) ti přeji krásné vánoce, plné dobrého zobání, úsměvů, pohlazení, radosti, tepla u srdíčka a vůbec, všechno nej,nej!

papouch
22. 12. 2008
Dát tip
Nenajde. Není žádná taková .-) (to bys mě tam musela hledat Ty, Dí .-) A to bych se najít nechal..! :-)

Diana
22. 12. 2008
Dát tip
Roztomilé, popouščí. Bojím, bojím, že tě najde i za vanou :-( ****

Print
22. 12. 2008
Dát tip
:-)

Tohle mě učinilo šťastným. Jsem dobře naložen.

Honza_Princ
17. 12. 2008
Dát tip
bacha! táta tam za mých mladých let házíval vajgly:))))))

tak to přeji pěknou zábavu

papouch
16. 12. 2008
Dát tip
:-))) ale kdepak, já ti rozumím, tvou komunikační vlnu chápu. Slovo sucharka je na místě, bo kdyby jsi dokázala vyrobit nějakou ptákovinu, či lépe řečeno antiptákovinu k té mé, tak by to bylo v poho, ale páč jsi sucharka, tak dokážeš vyplodit akorát "nic moc", což to sucharství ještě podtrhuje.. ..a vůbec - ryju, páč tě provokuju k tomu, aby ses zamotávala do svých vlastních vývodů, což se daří :-) a mi se to líbí, bo se u toho řehtám :-P :-)

ty si hraješ se slovíčky. Myslela jsem to jako slovní obrat. Napsala jsem nic moc, a ty jsi do mě hned ryl, že jsem sucharka. Právě díky tomu jsem použila slovo kritika, jako vyjádření tvého neslouhlasu s mým pocitovým vyjádřením. Ovšem myslím, že cokoli napíšu je pro tebe nepochopitelné, protože jsme oba na jiných komunikačních vlnách.

papouch
16. 12. 2008
Dát tip
No tak si ujasni, co to je.. popíráš sama sebe.. O pět kritik hore mě napadáš, že neumím přijímat (tvoji) kritiku, přitom teď tvrdíš, že to kritika nebyla.. ehm?

Myslím si, že je to jen strohé vyjádření pocitu.

papouch
16. 12. 2008
Dát tip
já neútočím, já si z tebe a tvého "nic moc" dělám srandu .-)) Vážně si myslíš, že "nic moc" je kritika?

nenapsala jsem, že jsem se nepousmála a buď tak hodný a neútoč, já nakrklá na nikoho rozhodně nejsem.

papouch
16. 12. 2008
Dát tip
Co to meleš o kritice?? Slova "nic moc" nejsou žádná kritika, to je jen jedovatý blábol; jestli mi chceš napsat kritiku, tak mi ji napiš, jestli to dokážeš. Skutečnou fundovanou kritiku přijmu a přijmu ji rád. Nicméně u této voloviny není _co_ kritizovat, páč je to volovina na pousmání. Že jsi se nepousmála je tvoje mínus. To, že jsi na mě nakrknutá a ať napíšu co napíšu tak mi tam plivneš to je tvůj problém. Já se jenom šaškovskokrálovsky bavím a mám z tebe docela prču, jak jsi vztekloučká jak malá holka :-P :-)))) Dupy dup!! :-)))

ty neumíš příjmat kritiku, papouchu? Jen proto, že jsi jeden z lidí, co jsou tu nejviditelnější, ti nehodlám mazat med kolem úst.

papouch
16. 12. 2008
Dát tip
oproti Fracouchovu navlhlému semiši to pro tebe bude vždycky "nic moc", i kdybych napsal Nevěstu z Abydu, že, sucharko? :-P :-))

nic moc

Petrusha
16. 12. 2008
Dát tip
pozor jenom na vodu z hebrejského návodu ... :))))

JiKo
15. 12. 2008
Dát tip
představa jak prdím doma za vanou je éterická :-)

Jerry_Shit
15. 12. 2008
Dát tip
Papouch zas blbne se slovíčky... a já se přilepil na sklo víčky. ***

papí, válíš... a já se taky válím smíchy :d t

jejdavilda
15. 12. 2008
Dát tip
o kráse ty nemáš zdáni Halinu na dikůvzdání ( jedině)

papouch
15. 12. 2008
Dát tip
Karolínu nerad. Tak mi blbě neraď. Papouch rači Halinu, halenka jí halí, nu, ňadra jako skvost.. ..už raději dost.

jejdavilda
15. 12. 2008
Dát tip
Inu

jejdavilda
15. 12. 2008
Dát tip
Karolínu?

papouch
15. 12. 2008
Dát tip
papouch Náchod nezná, chodě po Beskydech. Odě v čistý, mysl světlou, navštíví možná i Světlou. Nad Sázavou. .-)

jejdavilda
15. 12. 2008
Dát tip
V Opočnu či v Náchodě stejně skončíš, však víš kde,*

Pacer
15. 12. 2008
Dát tip
Souhlasím s Kastelem :) Piju Pilsen, Harold Wilson!

hustý !!! mě by žena nikdy ve vaně nehledala :o) náš klub je otevřený a neformální, krademe si nápady vzájemně :o)

Kastel
15. 12. 2008
Dát tip
takový Vodňanský :o)

papouch
15. 12. 2008
Dát tip
pinktlich!

Norsko 1
15. 12. 2008
Dát tip
pokud nejde o život, jde o hovno

papouch
15. 12. 2008
Dát tip
prdky mix.. úplná volovina! .. nežli, žes to nepoznal .-)

Norsko 1
15. 12. 2008
Dát tip
zajímavý mix různých stylů. Nové reaggae

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru