Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pat

16. 12. 2008
11
19
1232
Snad je to prosté nevím ale jak starým láskám svým dát vale jak vyklidit mám ze dna duše i stopy z nich jak jednoduše se neohlížet nevracet se jak jednou provždy přitom lehce jim sbohem dát jak zčistajasna zjeví-li se už neplakat...

19 názorů

Edvin1
07. 01. 2009
Dát tip
A co tak se společně těšit z toho všeho krásného, co jsme směli prožít? I Váš muž bude mít své vzpomínky. Nebo snad ne? (Že by mu bylo šestnáct?) Ale stejně: jako chlap si dovoluji poradit, že jsou detaily, o kterých se VŽDY a za všech okolností před mužem mlčí. Váš děd Ed :-)

jéje, to je mi vzácná návštěva!!!! díky moc Véno, Tobě také krásné Vánoce

Stevenson
18. 12. 2008
Dát tip
a zase faaaajn .-))a hezke vanoce .-)

guy
17. 12. 2008
Dát tip
šmankote - teď jsem si to po sobě přečetl a moc se stydím a omlouvám za hrubku .. :-(

guy
17. 12. 2008
Dát tip
BH by ti prostřednictvým jedné své literární hrdinky poradil, že v první fázi by se mohl zkusit odbarvovač skvrn zn. DUHA, a pokud by se jednalo o skvrny, které nejdou vyčistit bez porušení podstaty látky, tak ty je nejlepší vyříznout kudlou :-)

mašinfíra
17. 12. 2008
Dát tip
def.: je pouze smrt! Pak už jenom prt!

Delfín
17. 12. 2008
Dát tip
Jarmoss:Všechno je jinak a nic není definitivní!/Lillian v knize Nebe nezná vyvolených. /

moor: jsi moje sluníčko :))) maš: jééé, to by se mi líbilo, kdybych nevěděla, že ten vzkaz je pro Petra :))) D_B: :)))) Anna: tak, tak... :))) Robi: děkuji

Robinia
16. 12. 2008
Dát tip
*

macecha
16. 12. 2008
Dát tip
když je potkáš, vzpomeneš vždy na ně, ať už je to tak, či onak, byli součásti života Tvého a rozumný člověk to chápe, nerozumnému to nevysvětlíš, to je potom lépe nic neříkat ......

Drayer Baba
16. 12. 2008
Dát tip
Tohle byl zázrak. Kamarád mi pošle omylem její fotku - samozřejmě krize - a pak kliknu na tebe a byl jsem rozdupán jemnou krásnou poezií, která mi vyléčila bebí. óóó jak děkuji óóó Veliká

mašinfíra
16. 12. 2008
Dát tip
no koněčně rozumný názor rozumného člověka...

ach jo... všechno je jinak, Míro, jen vnímat děj pozorněji...

moorgaan
16. 12. 2008
Dát tip
starym laskam se vale nedava starym laskam se proste zamava a kdyz obcas vzpomenes a oko svlazi slza je to jak kdyz polejes kolo co uz vrza.../***

Delfín
16. 12. 2008
Dát tip
Nerad na stěnu házím hrách ni perly chrochtavému rodu, a žárlivému muži, ach, vysvětlit asi nedovedu, že kdyby žena půvabná pro jednoho se strojila, míň umu, času tomu dá, aby se více líbila. Však každá jako květinka okouzlit krásou touží svět, proto nestačí chvilinka, by rozvinul se kouzlem květ... Hele, já mysle, že ten Tvůj tu taky brouzdá, nějak si ho spojuji s tím mašinfírou, alespoň některé komenty mi tak vyzněly./ Jako na literu G.P. a Levandule, pokud se nepletu, a ještě pár dalších dvojic, které právě společný zájem o tvorbu dal dohromady...Myslím, že moudrý muž dopřeje své ženě možnost poněkud vyniknout, vždyť odlesk její slávy i závist těch méně šťastných, případně slova uznání od těch moudrých, mu zcela vynahradí jisté chvíle odříkání! Odměnou mu bude i to, že mu pak ta jeho lilie rozkvete štěstím do krásy a vše se mu mnohokrát vrátí!;o)

moudré, ale vyprávěj to mému muži :))))

Delfín
16. 12. 2008
Dát tip
Stará Láska neumírá! Proč vzpomínky smazat chceš? Když čas pel hořkosti stírá, jen to krásné vzpomeneš! Stará Láska neumírá, poučení dává nám, kde se nalézá ta díra, kterou vyprchala nám. Stará Láska neumírá, zkus jen žal svůj pochovat! V srdci nechť dál žije víra, jež dá pochybnostem Mat!

:)))))))))))))) tos mi udělal radost!!!! je fajn vědět, že má něco (byť malý) smysl...

Drayer Baba
16. 12. 2008
Dát tip
Jo!jojojo. Přesně tohle teď potřebuju. Díky!díkydíkydíky ********************T******************************

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru