Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opilí

17. 12. 2008
3
7
443
Autor
Magna!

z asociace se stvořila báseň

 

Uprostřed obilí
Leželi opilí
A on ji objímal
Nikdo se nedíval

Plameny vzplanuly
Slzy jim kanuly
Do ticha výkřik zněl

Nikdo ho neslyšel

S výrazem zloděje
V ostrůvku naděje
Pryč bylo trápení

Usnuli zmámení

...


Ve vlahém ránu
Zima jim byla
Byl to jen motýl
Ona jen víla

Po dlouhé noci
Nechal ji bosou
A tiše zmizel

S poslední rosou


7 názorů

Magna!
19. 12. 2008
Dát tip
pardon, oprauji,rýmy nejsou sdružené a obkročné,ale sdružené a přerývané...

Magna!
19. 12. 2008
Dát tip
no to mně jasné, že tvůj pohled na moji báseń není pozitivní, na co mi to ale bude, když napíšeš, že to není báseň. stejně tak já můžu napasat, že to cos napsal ty není kritika, tak co být trochu konktétnější ? Já si stojím za tím, že je to báseň, má členění na strofy, skládá se ze dvou pravidelných rytmů (daktyl a trochej) a objevují se v ní dva typy veršů (sdružený a obkročný) ... co se ti na tom nezdá? a klidně mě můžeš nepotěšit :-)

Miroslawek
19. 12. 2008
Dát tip
měl bych hned několik přiléhavých označení, ovšem asi bych tě jimi příliš nepotěšil

Magna!
19. 12. 2008
Dát tip
A jak bys tomu jinak řekl,Miroslawku? Tu tvoji poznámku s rodem trpným jsem ale moc nepochopila, samozřejmě že se ta báseň nestvořila sama, ale že jsem ji vymyslela, akorát mi jako inspirace posloučily moje asociace...Prosím dovysvětli...

Miroslawek
18. 12. 2008
Dát tip
jestli tomuhle říkáš báseň, tak se skutečně musela stvořit v trpném rodě...

blbjenka
18. 12. 2008
Dát tip
líbali se romanticky v polích, v polích, pak skočili jako vždycky pro líh :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru