Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mrtvá víla tvého života - svoboda

22. 12. 2008
0
0
793
Autor
.Eleanor.

Každý má kousek černý ....

léto 2007

Vzpomínky jsou letící minulostí, kterou už nevrátíš. Vzpomínky jsou letící minulostí, jež rozprostírá tvé kroky budoucnosti, kroky pronásledující tvoji tvář, ve tvých ztracených snech. Díváš se na tvář, jež je obklopena nepropustnou mlhou, tvář, jež se schovává za tvoji pravou osobnost. Divej se, dívej a nepřestávej..... dívej se na odraz ve vodní hladině....hladina zobrazující myšlenky svobody a noci. Odraz ve vodní hladině zjevuje se.... vždy v noci.... ve stejnou hodinu kdy měsíc čeří vodní hladinu, pokaždé když přijdeš hledat svobodu...... ale ve tvých snech zhasla vešjerá naděje, tak... stejně jako ona chodíš k jezeru černému.... tam za mlhou a strachem, touhou, hledat minulost ztracenou. Však proč otáčet se? Hleď vpřed a poper se se životem, najdi svoji cestu a snaž se pochopit co se ti osud snaží naznačit. Nekonečný labyrint z bodavých růží tě obtočí, připoutá a ty budeš muset zůstat stát jako všední člověk stereotypností. Stereotyp a hledání svobody minulosti. Hledáš, hledáš.... nenajdeš je... hledáš ve tmě a ve vodní hladině, stejně tak jako ona.... tak jako mrtvá víla tvého života.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru