Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taky souhlasíte s šikanováním?

23. 12. 2008
0
2
1073
Autor
akredit

23.12.2008 00:19:27 Dero ADMIN, kritik Nebyla to jen lokální porucha. Já jsem psal hned ráno e-mail a Roman krátce poté volal na hotline. Že server běží, mi z hotline odepsali v 13.56. Protože nejde o diskusi, řadím příspěvek mezi Ostatní.

Dne 22.12.2008 administrátoři papouch a Dero vyhodnotili moji otázku na dopolední výpadek serveru jako neodůvodněnou diskuzi.

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=305902

 

 

 

Vážně si zde obecně uživatelé přejí nebýt informováni o stavu přístupu na serveru, o jeho technickém fungování?

 

Vážně si zde obecně uživatelé přejí, aby se slušně tázající uživatel musel cítit jako zšikanovaná opice?

 

Vážně si zde obecně uživatelé přejí přehlídku pomstychtivosti a nesmyslného napadání?

 

Je naprosto v pořádku, když admin papouch vykonává svoji funkci, aniž by chápal, co jsou to přístupová práva? (Neměl by jít do školky?)

 

Milí Písmáci, nebudete-li se tázat, nebudete-li se smět tázat, bude pro vás tato doména utrpením nebo domovem?


2 názory

to nechápu, tohle je, pokud mne zrak příliš neklame, přece naprosto korektní, standardní diskuse o co jde? každá taková výměna plivanců je -krom toho, že zábavná- navíc očistná proč si nasazovat hlavu diktátůrka, když to jde dělat otevřeně, a ještě se u toho pobavit? (protože, co si budeme nalhávat, moc jiných atrakcí zde není)

Dero
23. 12. 2008
Dát tip
Měním kategorii i u této nesmyslné diskuse a důrazně tě žádám, abys již další nezakládal. Veselé Vánoce.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru