Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stékáš v slze z mého víčka

27. 12. 2008
13
28
1375

(Believe - Josh Groban)

Stékáš stékáš sám svit z mého víčka ptám se jdou-li tak smířit má přání svlékáš svlékáš masku z tváří mých nad čím se rmoutím teď zná kdo zkoumá naprší a déšť mi vláhu dá té touhy žár když tvář mou obnaží ty víš vždy jak a dáš mi lék tím jsi tím kdo ví čím vším zůstávám tu já když ty z tváří mých jsi stek´ ty víš vždy jak lék dáš mi zas jen ty jsi tím kdo ví čím já zůstávám když ze tvých dnů ztrácí část se má dýchám dýchám vzduch se výhní zdá kam se schoulím když stín se mi vzdálí slýchám slýchám pár tvých tónů znít trosky písní kéž k slunci zas vzlétnou naprší a déšť mi vláhu dá té touhy žár když tvář mou obnaží ty víš vždy jak a dáš mi lék tím jsi tím kdo ví čím vším zůstávám tu já když ty z tváří mých jsi stek´ ty víš vždy jak lék dáš mi zas jen ty jsi tím kdo ví čím já zůstávám když ze tvých dnů ztrácí část se má ztrácí část se má ztrácí část se má ztrácí část se má ztrácí má ztrácí má...

28 názorů

Delfín
16. 01. 2009
Dát tip
Zřítelnice očka mého /osleplého před lety!/, duše má, zhmotnělá něho, dnes píšu jen kuplety místo bláznivého verše, /těch vášnivých vyznání/, vcelku kašlu na rešerše, touha není k dostání! Ač v svých snech Tě ještě svlékám, jak krejčí si připadám, odneste tu pannu někam, už ni jehlou nepíchám...

:-D

já vím, abys mohl přispěchat se "slovy chvály", ale od toho tady všichni jsme :))))

super :-) už se fakt těším :-)

bude to zpívat kamarádka - pak dáme

zkus to nazpívat a dej to sem :-)

Robinia
30. 12. 2008
Dát tip
moc...

mašinfíra
29. 12. 2008
Dát tip
delf: to je škoda...

Delfín
29. 12. 2008
Dát tip
Jarmila_Moosová: Ach tak! Děkuji za vysvětlení! Já to mám taky tak! Když mám melodii /mnohdy ani nevím, kde se vzala!/, sfouknu text třeba levou zadní, dokážu si to i zabroukat, ale zapsat do not či na něo zahrát? Ještě tak vybrnkat jedním prstem na klavír, když jsem ve formě, ale na nic jsem nikdy nehrál...;o)

Fiú: já také :))))

Delf: dílko je moje, melodie z písně v prologu :)))

mašinfíra
28. 12. 2008
Dát tip
jak se to veme náchoďáku :)) Něco tady zbylo,čeká to na tebe!

moorgaan
28. 12. 2008
Dát tip
takze jste si o svatcich zacukrovali:-))

Delfín
28. 12. 2008
Dát tip
JarMoo: Sorry! Nějak jsem přehlédl ten prolog a považoval to za Tvé dílko. Navíc jsem byl zrovna tak nějak naladěn, takže jsem si vybavil obal z jednoho CD s černošskou zpěvačkou, které jsem nedávno zahlédl, a představil jsem si ji, jak to zpívá a přitom se svíjí a prožívá to celou svou bytostí. Ataque jsem to plácnul...

mašinfíra
28. 12. 2008
Dát tip
v prvním pádě víme... a ve 4. sníme... Moo: ne cukroví :))

oba pády - KDO CO radši nechtěj? :)))

mašinfíra
28. 12. 2008
Dát tip
je to: 1.pád? nebo 4.pád?

Ó: ó... :)))

maš: co? Nor: správně myslíš... Mar: krásná představa! moo: poeticky... zbylo, přijeď ochutnat ... a díky všem :)))

Ó
28. 12. 2008
Dát tip
*

moorgaan
28. 12. 2008
Dát tip
ahoj textarko.. tak jak to jde?.. bylo nejake cukrovi?../**

úplne si viem predstaviť, že by to niekto spieval na spôsob opery...takže sa mi to páči...

Norsko
28. 12. 2008
Dát tip
takové hódně tradiční, ale upřímné, myslím *

mašinfíra
28. 12. 2008
Dát tip
to radši nechtěj. :))

to nebude čerrnošský spirituál :)))) chceš poslat mp3? sem to dát neumím, ledaže bys to našel na www.youtube.com

Delfín
28. 12. 2008
Dát tip
To má být pokus o černošský spirituál? U Tebe by mne to ani nepřekvapilo...;o))) Jako bych to slyšel zpívat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru