Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis tomu kdo neumí mít rád

28. 12. 2008
0
0
307
Autor
Vixen

Jednou, až chvíle kdy radši není co říct zmizí někde za obzorem času. Jednou až si přestaneme rvát vlasy z lysých čel a utřeme si oční prameny navzájem… Pak ti snad budu moci říci…
Až jednou přestaneme sklápět oči a zahořkle se šklebit z trucu k andělu. Až budeme chodit bosí a přestaneme nadávat a řvát. Ve chvíli kdy o slovíčka přestaneme se rvát. Až zapomenem a nebo naopak si vzpomenem na vůně léta a na našich těl, až jednou navzájem si prominem, pak budu moc ti říct…
Ve chvíli kdy naše prázdné pohledy se znovu střetnou v jednu černou díru, v tu chvíli kdy se spolu zas budem slepí koukat do vesmíru, v tu chvíli kterou tak dobře známe my dva jenom spolu. V tu chvíli budu moct ti říci…
Že moje srdce, cos tak neurvale vyrval i s mou duší. Že to co ze mě po tvé bouři zbylo, na dlani ti z posledních sil buší. Že jsem jak ovečka co tratila svého spasitele, že tys můj spasitel a já hledám pouze tebe…..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru