Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Váš host

09. 08. 2001
2
0
1719
Autor
Jessie

JSEM ZDE PŘECI HOST,

TAK PROČ MÁM NA VÁS

                                       ZLOST?

NE,DĚKUJI,UŽ TOHO MÁM

                                        DOST!

JÁ ŽE JSEM NEVINNOST?

TO UŽ JE DÁVNO MINULOST!

- JAKO OHLODANÁ KOST,

               ZŘÍCENÝ MOST.

NE,UŽ DOST!

       UŽ NECHCI BÝT VÁŠ HOST!!!


Smetiprach
13. 11. 2005
Dát tip
velkej: do izolace s tím, tak na sto-dvěstě let a bude to o.k. ...

Velkej.... aha, nooo, to je fakt.....kdybys mi to neřek, bych nevěděla vůbec na co sem zralá :-))) náhodou nevíš na co eště sem zralá? :-)))

echm....asi když tomu šéfuji (a teď nevím, jestli to nemám za trest) sem tu atestaci složila, že? a cože to vůbec obnáší?

Zbora
10. 11. 2005
Dát tip
Já mám na oddělení akutní hnisavý zánět...budeš to muset zvládnout beze mne.

Smetiprach
10. 11. 2005
Dát tip
opravdu milé, možná by nebylo od věci vypnout si CapsLock... velkej: je to infekční?

Zbora
08. 11. 2005
Dát tip
Georgi...tady se autorka rozrýmila...co s tím uděláme?

parchant
15. 09. 2002
Dát tip
tak se zlostí dost * lítáš , načpak most ? nevinost si přiznej - i teď - jen tak pro radost :)

Gastarbajtr
10. 08. 2001
Dát tip
trochu laciný veršování, který mi nepřipadá moc logický...

Henry_Cold
09. 08. 2001
Dát tip
Je to jako malá bouře, taková "bouřička", nebo začátek hurikánu. Jako začátek hurikánu by to bylo nádherný! Neboj se vzbouřit proti všemu, přidám se pak k tobě.

Kovi
09. 08. 2001
Dát tip
příliš všeobecně užívané rýmy, které se mně osobně hnusí... vlastně tak celá báseň pozbývá melodii... a podobá se výstřelům mířeným pouze do vlastní hlavy! snad je to srozumitelné :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru