Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tapac

09. 08. 2001
9
0
1811
Autor
Jinaja

Cetla jsem povidku Tapac aneb zapisky vysinuteho...

Tapu

v elipsach

v centru vseho deni

na pokraji zhrouceni

 

Kousu

se do rtu

do krve

bolest dukaz existence

 

Radsi uz se nehledam

stejne vzdycky najdu

kousek sebe

v nekom z Vas

 

A tak mam se

stale na ocich

a celkem bidne

z toho pohledu

 

Prozivam zivoty

davu

jen ten svuj ne

osobni tragedie

osud tapacuv.

 


Print
06. 09. 2001
Dát tip
*!!!

clovrdik
03. 09. 2001
Dát tip
Myslím si, že je to opět velmi podařená báseň. Nejvíc mě asi zaujala a nadchla druhá sloka, taková variace an téma "myslím, tedy jsem", ale tady je to v podstatě "krvácím, tedy jsem". Povídku jsem nečetl ( třeba to napravím ). Celkový dojem je velmi nadprůměrný a tady máš zaslouženej TIP. PS. : zase si něco přečti a nech se inspirovat k napsání dalšího pěknýho dílka !!!!! :-)))))

Kastel
03. 09. 2001
Dát tip
Dost dobrá. T

Sittah
01. 09. 2001
Dát tip
Tapac :) diakritika ze neni mi opravdu nevadi..:)...prekvapilo me, jake vjemy si si z te povidky odnesla, je to moc dobre napsane...v kazdem nachazime kousek sebe..ale prave proto ma stale smysl hledat, v tom je ta krasa toho tapani..a pak, nemuzu tu nezminit - horsi je projekce, projekce idealu do toho druhyho...z toho byva cloveku po vystrizliveni o hodne vic zle..

Prokletí
01. 09. 2001
Dát tip
mno, děvče... dobré, dokonce velmi... obrat 4. sloky velice zajímavý, (teď přijde blbé a zbytečné rejpání) jen nevím proč, ale zachtělo se mi na prvním řádku 3. sloky místo SE dát SEBE, ale je to nepodstatné. Skvělé, Jinajko, jen tak dále m.

Gastarbajtr
10. 08. 2001
Dát tip
/*!

Mahoney
10. 08. 2001
Dát tip
(já si to potichu, aby si nikdo nevšiml, odstřihnu u třetí sloky a budu se kochat a kochat až k *** :-))

kafka
10. 08. 2001
Dát tip
hezké *!

Jákob
10. 08. 2001
Dát tip
snad je to jen přechodný stav líbí

Albireo
10. 08. 2001
Dát tip
Tu povídku neznám, ale básnička je moc fajn.

Jinaja
10. 08. 2001
Dát tip
Anonym8: jojo,nefunguje mi diakritika,neco s tim udelam...kazi to celkovy dojem basne.. jinak...moc diky vsem...a vazne doporucuju si precist tu povidek...je soucasti knihy Nesnasim trapne pribehy ...a povidku Tapac aneb zapisky vysinuteho napsal Ota Linhart....

alina
10. 08. 2001
Dát tip
Skvělé *

dablik008
09. 08. 2001
Dát tip
...taky si obcas pripadam jako tapac :o)) teda co placam, kdysi jsem si tak obcas pripadal :o)) no proste chci rict ze se mi to libi :o)) jo a *!

Kovi
09. 08. 2001
Dát tip
trošku nerozumím spojení "...a tak mam se/stale na ocich..." - nebo teda asi rozumím, ale nějak je mi proti srsti......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru